Print side | Luk vindue

Langsom smarthub på Samsung f8005

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=149410
Udskrevet den: 20-April-2024 kl. 00:43


Emne: Langsom smarthub på Samsung f8005
Skrevet af: Glazzy76
Emne: Langsom smarthub på Samsung f8005
Skrevet den: 18-December-2016 kl. 08:01
Hej alle

Efter jeg opdaterede mit tv for nylig, er smart hubben blevet sindsyg langsom om at starte op. Når man trykker på knappen står der at smarthub opdateres og det tager tit flere minutter før den kommer frem. Virkelig irriterende at den skal opdatere hver gang man tænder. Det virkede fint inden opdateringen.

Andre der har samme problem og nogen forslag til at afhjælpe problemet??

På forhånd tak og god jul



Svar:
Skrevet af: bentpetersson
Skrevet den: 18-December-2016 kl. 09:31
Noget tyder på at opdateringen ikke bliver færdig.

En lav internethastighed, hvis du fx benytter wifi på dit TV kombineret med andre wifi-tilsluttede enheder kan medføre problemet.

Der kan også være fejl i firmwaren. Jeg læste på et tysk forum, at der var fejl på een, men om det er den samme som du bruger vides ikke.

-------------
Med venlig hilsen
bentpetersson




Skrevet af: binne
Skrevet den: 19-Marts-2017 kl. 21:01
Min far oplever det samme. Fandt du en løsning?

René


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 19-Marts-2017 kl. 22:48
Det er et kendt fænomen på især lidt ældre Samsung "smarte" TV, vores gør det også, og jeg har prøvet ALLE de tricks man kan finde på nettet :(
De har i øvrigt intet med hverken wifi eller langsomt internet at gøre, vi har 100/100 fiber og tv'et har slet ikke wifi!


-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: binne
Skrevet den: 20-Marts-2017 kl. 11:25
Ok, men det var ret hurtigt til at starte med, og nu er det mega langsomt, og timer ud engang imellem.

\René


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 20-Marts-2017 kl. 11:34
Ja, men det skyldes dårlige opdateringer.
Jeg har prøvet at resette vores TV, men synes ikke det hjælper. Men prøv det evt. alligevel.


-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 20-Marts-2017 kl. 14:51
Jeg har version 1135 og hvis jeg prøver at opdaterer, så har jeg seneste version.
 
Jeg oplever ingen problemer


Skrevet af: morteng
Skrevet den: 31-Marts-2017 kl. 20:54
Jeg har et 65KS8005 og oplevede også dette fænomen efter et par måneders brug. Jeg har dog fundet ud af, at hvis man sætter TV'et til at vise Smart Hub når man tænder TV'et fungerer den langt hurtigere og mere responsivt, end hvis man selv skal klikke den frem. Irritationsmomentet kommer man hurtigt over :)

-------------
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]



Print side | Luk vindue