Print side | Luk vindue

Nas og smart tv

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=150120
Udskrevet den: 20-April-2024 kl. 11:43


Emne: Nas og smart tv
Skrevet af: MrVonBay
Emne: Nas og smart tv
Skrevet den: 31-Januar-2017 kl. 17:27
Hejsa

Jeg har lige tilsluttet en nas på mit netværk og kan nemt se film på smart tv'et men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg aktivere for underteksterne på tv'et , mit tv er et samsung ue40ju6075 er der mon en der har været i samme situation som mig og har fået det til at virke ????






Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 31-Januar-2017 kl. 17:54
Nu kender jeg ikke Til Samsung
Men generelt er medie afspiller på tv sjældent super til undértekster
Mit eget Panasonic kan heller ikke bruge sub fra NAS


Skrevet af: MrVonBay
Skrevet den: 31-Januar-2017 kl. 18:40
Ellers må jeg køre det igennem en WDtv men det var jo snart hvis jeg kunne undgå WDtv'en


Skrevet af: MrVonBay
Skrevet den: 31-Januar-2017 kl. 18:44


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 31-Januar-2017 kl. 20:07
generelt må vi bare sige at "afspilning" direkte gennem TV er et no go. - jo basal videoafspilning kan de finde ud af, men så snart du er udenfor std afspilning af supporteret videoformat, som fx undertekster af en eller anden art. - tja så står tv-apperaterne som regel af. Så fortsæt endelig med ekstern afspiller.


Skrevet af: Bimsen
Skrevet den: 01-Februar-2017 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

generelt må vi bare sige at "afspilning" direkte gennem TV er et no go. - jo basal videoafspilning kan de finde ud af, men så snart du er udenfor std afspilning af supporteret videoformat, som fx undertekster af en eller anden art. - tja så står tv-apperaterne som regel af. Så fortsæt endelig med ekstern afspiller.


Min Panasonic as640 kan fint håndtere mkv filer med valg af undertekster. Men ja generelt findes der nok bedre løsninger.



Print side | Luk vindue