Print side | Luk vindue

Telia tv via Apple tv

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=150407
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 23:43


Emne: Telia tv via Apple tv
Skrevet af: pnhh
Emne: Telia tv via Apple tv
Skrevet den: 21-Februar-2017 kl. 22:44
Er der nogle som har tv via Telia og hvordan er kvaliteten af programerne. Eller skal man finde en anden udbyder.

-------------
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502



Svar:
Skrevet af: Skalle06
Skrevet den: 22-Februar-2017 kl. 06:13
Det er fint uden at være prangende. Synes, det svarer til streaming fra DRtv. Tag en gratis prøveperiode og vurder det.

-------------
Go outside, the graphics are amazing!


Skrevet af: Wolff
Skrevet den: 22-Februar-2017 kl. 10:04
Til prisen på 99,- for den mindste pakke, kontra en pris det ligger på ca det dobbelte hos andre udbydere (plus minus et par kanaler), er vi ganske godt tilfredse med kvaliteten. Eneste vi har oplevet er at et par gange har den smidt forbindelsen til Telias server. Måske 2-3 gange på et par måneder.

Men prøv en gratis måned :)


Skrevet af: pnhh
Skrevet den: 22-Februar-2017 kl. 10:49
Tak for svar. Tror jeg gir det en chance. Yousee skal 249 for den mindste pakke så der er lidt at spare.

-------------
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502


Skrevet af: Henrik K Kristensen
Skrevet den: 22-Februar-2017 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Det er fint uden at være prangende. Synes, det svarer til streaming fra DRtv. Tag en gratis prøveperiode og vurder det.

Helt enig.

Min primære anke er at det kun kan bruges på 2 enheder ad gangen - vi har behov for 3.
Ellers ville det være vores foretrukne løsning - jeg kan godt lide at man kan justere efter sit behov hver måned (f.eks. hvorfor betale 12 måneder for den kanal man kun har for superliga-fodbold når ligaen holder pause 5 måneder om året?)


-------------
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62


Skrevet af: hansen.lund
Skrevet den: 22-Februar-2017 kl. 19:32
Hej
Jeg har det problem med teliatv på ATV4 at især TV2 kanalerne har svært ved at starte op, jeg får næsten altid en besked med at afspilningen stoppede prøv igen og må ofte prøve 4-5 gange før det lykkes. Alle gode råd modtages gerne 😄, jeg har pt canal digital app på ATV4'en og der er der ingen problemet.

ATV er koblet på fibia router med kabel uden at det bliver anderledes ???
Mvh.
Arne



Print side | Luk vindue