Print side | Luk vindue

Problem med yousee boks

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Modtagelse og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Generelt om modtagelse af TV, radio og andet media
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=151204
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 18:59


Emne: Problem med yousee boks
Skrevet af: Bromberg5
Emne: Problem med yousee boks
Skrevet den: 01-Maj-2017 kl. 12:15
Jeg har modtaget "den nye" yousee boks, men har problemer med at få den igang.
Jeg har valgt trådløst net og den finder det fint og giver en meddeles om at der måske er brug for en software opdatering.
Det går den så igang med og så sker der intet mere derfra. Den kører den der loade ring og står stille her.

Nogen der har et råd? Har kontaktet kundeservice og de kontakter mig imorgen, men det ville være rart det virkede inden



Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 01-Maj-2017 kl. 12:50
Min Oppo opdaterer kun via netkabel. Måske det samme her?


Skrevet af: jan203
Skrevet den: 01-Maj-2017 kl. 13:13
Er din router den nye med 5 ghz netværk?
Det skal være den med 5 ghz for at den kan køre trådløst!

-------------
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 01-Maj-2017 kl. 13:16
Ja det er via 5ghz.
Jeg kan ikke komme til at vælge kablet eller trådløst efter jeg tog valget om trådløst?


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 01-Maj-2017 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Min Oppo opdaterer kun via netkabel. Måske det samme her?


Jeg startede med at prøve kablet, men det var det samme. Den bare stod og stod


Skrevet af: Ham_Der
Skrevet den: 01-Maj-2017 kl. 15:17
Er den aktiveret fra Yousee endnu. Min virkede heller ikke lige da jeg satte den til, det var fordi den først blev aktiveret næste dag.
Selvfølgelig, det skulle kundeservice have fortalt dig med det samme, hvis det er tilfældet. Jeg fik det at vide med det samme.


Skrevet af: Ham_Der
Skrevet den: 01-Maj-2017 kl. 15:18
Jeg kan ikke huske om min ville opdatere, eller om den bare ikke virkede, før den blev aktiveret.

Prøv at kig i din ordre bekræftelse, der står en dato, hvornår din ordre bliver udført.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 01-Maj-2017 kl. 15:37

Der kan ikke gøres noget med den før den er aktiveret. Der komme en meddelse "Serialnumber not found" hvis den ikke er aktiveret.
Det er en god ide at sætte den op med en kablet forbindelse, når så den er opsat, så skift til Wi-Fi.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: satbox
Skrevet den: 01-Maj-2017 kl. 22:07
sæt lan kabel i så vælger den selv lan internet.


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 21-Maj-2017 kl. 21:06
Ville lige opdatere - jeg fik tilsendt en ny boks og den virker upåklageligt.
Jeg synes at have læst at bla HBO skulle være tilgængelig, hvordan gøres det?

Ah kan forstå det skal købes igennem yousee - naturligvis


Skrevet af: Ning
Skrevet den: 21-Maj-2017 kl. 22:40
Tror kun det er Netflix der er tilgængelig....via MENU>APPS

-------------
Ning



Print side | Luk vindue