Print side | Luk vindue

Pioneer 46S3D13N dårlig lyd

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=151856
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 22:35


Emne: Pioneer 46S3D13N dårlig lyd
Skrevet af: mactina
Emne: Pioneer 46S3D13N dårlig lyd
Skrevet den: 07-Juli-2017 kl. 19:41
Hejsa

Min mor hører efterhånden dårligt. Så jeg har tilsluttet et headset til hovedtelefon sikket i håb om det giver en bedre lyd.

Udgangssignalet er ekstrem lavt. Lige meget, hvordan det er tilsluttet. Selv tilslutning til forstærker er
er meget lavt, der skal skrues meget med det resultat at der kommer en masse suse og andet støj.

Har I en løsning på det. Det er skide irriterende.

Hilsen

Mactina



Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 07-Juli-2017 kl. 19:57
Skal det være høretelefoner ?


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 07-Juli-2017 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af mactina mactina skrev:

Hejsa

Min mor hører efterhånden dårligt. Så jeg har tilsluttet et headset til hovedtelefon sikket i håb om det giver en bedre lyd.

Udgangssignalet er ekstrem lavt. Lige meget, hvordan det er tilsluttet. Selv tilslutning til forstærker er
er meget lavt, der skal skrues meget med det resultat at der kommer en masse suse og andet støj.

Har I en løsning på det. Det er skide irriterende.
Har prøvet at finde manual på nettet, intet fundet for denne model.  Confused

Min tanke, er der et menupunkt man skal ind i for at skrue op for hovedtelefon volumen?
Ved det findes på nogle mærker, andre bruger den almindelige volumen regulering når hovedtlf. stik sættes i, som så samtidig slukker for højttaler i TV.

Mvh. JørgenT


Skrevet af: mactina
Skrevet den: 07-Juli-2017 kl. 20:31
Jeg mener selvfølgelig høretelefon.

Det er præcis det sidst du skriver, udgangen har ingen seperat indstilling. Sætter du stikket i forsvinder lyden fra tv'et.


Hilsen

Mactina


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 07-Juli-2017 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af mactina mactina skrev:

Det er præcis det sidst du skriver, udgangen har ingen seperat indstilling. Sætter du stikket i forsvinder lyden fra tv'et.
Når TV højttaler slukkes, virker den almindelige volumen regulering så ikke på hovedtelefon udgang i stedet?

Hvis ikke, så må der bestemt være gemt en separat hovedtlf. volumen regulering, gemt et eller andet sted i menu underpunkt. Confused

Har aldrig hørt at det ikke skulle være muligt at regulere volumen.

Mvh. JørgenT



Print side | Luk vindue