Print side | Luk vindue

OnePlus 3T EU-roaming

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Teknik & Teori
Forumbeskrivelse: Generel teknik og teori.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=151954
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 17:22


Emne: OnePlus 3T EU-roaming
Skrevet af: DinoB
Emne: OnePlus 3T EU-roaming
Skrevet den: 15-Juli-2017 kl. 12:43
Heysa alle.

Lige inden vi tog på sommerferie købte min bror en OnePlus 3T. Det faktisk en fed telefon til pengene. Han har i flere år haft telenor abb. med udlands telefoni og data aktiveret. Han slog roaming til og fik en SMS at han havde 10 GB fri surf i EU. Det sjove er at fx. Instagram appen og google's hjemmeside virker fuldt ud, alt andet gør ikke? Jeg kan søge alverdens ting frem på Google, fx recordere, EB, tv2 osv., men siderne åbnes ikke. Der kan godt foretages opkald og Der er næsten fuld 4G signal i området. Min iPhone derimod har ingen problemer?? Nogle ideer? Jeg har prøvet at have den slukket i længere tid og prøve igen.



Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 15-Juli-2017 kl. 13:01

Det var en mystisk en, inden jeg havde læst det hele, tænkte jeg at Data Roaming ikke var aktiveret, men du skriver at Google kan der kommes på, så Data Roaming må være aktiveret.
Er der prøvet med en anden udbyder,jeg plejer om muligt at bruge Vodafone hvis de er i de pågældende land.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: DinoB
Skrevet den: 15-Juli-2017 kl. 14:56
der er ikke prøvet med en anden udbyder og det vil jeg forsøge med.



Print side | Luk vindue