Print side | Luk vindue

iPad Pro 10,5" udstilling hvor?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=152017
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 08:57


Emne: iPad Pro 10,5" udstilling hvor?
Skrevet af: Alinity
Emne: iPad Pro 10,5" udstilling hvor?
Skrevet den: 23-Juli-2017 kl. 17:14
Hvor ny er den nye iPad Pro 10,5" på markedet?

Jeg har været i både Elgiganten og Bilka i dag, og ingen af stederne var den nye iPad Pro 10,5" udstillet. Jeg kunne heller ikke få lov til at se en, da det åbenbart SKAL være en fra Apple selv, der skal ud i hver enkelt butik og stille dem frem, og lave space.

Nogen der ved, hvor man i Aalborg kan komme til at se en iPad Pro 10,5" IRL? Vil meget gerne prøve at have en i hænderne før jeg bestiller en.

Takker!



Svar:
Skrevet af: filthat
Skrevet den: 24-Juli-2017 kl. 10:00
Jeg vil tro at de teleselskaber der sælger dem har dem udstillet i deres butikker. Prøv at besøge en Telia eller 3 butik.


Skrevet af: Steffen32
Skrevet den: 24-Juli-2017 kl. 15:12
Ja - den kan ses hos Telia.

10,5 er meget lig 9,6 tommeren. Så skærmmæssigt er der ikke så meget at hente der. Men der er heller ikke så stor prisforskæl på de to pro'er med hhv. 9,6 og 10,5 tommer skærme, så bestemt en fin tablet.


Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 25-Juli-2017 kl. 08:35
Humac har den.

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 25-Juli-2017 kl. 12:02
10,5"'eren er "spritny" - dvs den kom på markedet den 6/6 da apple annoncerede den på WWDC den 5/6.

Den var også på lager til at starte med i ret små mængder, men der kan sagtens være en kende "tørke" hen over sommeren.
Ellers prøver du jo bare en 12,5" hvis du kan komme afsted med det. Den eneste reelle forskel er den fysiske størrelse og dermed vægten. Resten er temmelig meget identisk. tag et kig på https://www.apple.com/ipad/compare/ - så kan du se hvor meget de reelt er lig hinanden.

NÅr det så er sagt - hvad er det du ønsker at finde ud af ved at ville se en demo?

(edit - dato'er - havde ikke opdaget jeg skrev juli måned. de kom altså i begyndelsen af juni)


Skrevet af: Alinity
Skrevet den: 25-Juli-2017 kl. 20:05
Steffen32: Der er da stor forskel på skærmene mellem 9,7" og 10,5" - faktisk en del.

claus_jac: Jeg vil bare gerne prøve at have den i hænderne og se hvor god skærmen er. Jeg ved godt at en 12,9" også har 120Hz men vil gerne se og prøve skærmen når den er 10,5" og mærke hvor godt den reagerer. Bare generelt bare prøve at holde den i hænderne og arbejde med den.


Skrevet af: Kallespears
Skrevet den: 26-Juli-2017 kl. 05:33
Elgiganten i Esbjerg, havde hele setup. Min far skulle have skiftet sin iPad 4. Han endte iPad Pro 9,7. Til 3600kr, merprisen for 10,5, på 1900kr var ikke værd at ofre.


Skrevet af: Alinity
Skrevet den: 28-Juli-2017 kl. 20:20
Det er så en smagssag. Jeg så en iPad Pro 10,5" forleden i dag i Telia (tak for tippet) og hold nu K*** der er stor forskel mellem 9,7" og 10,5" - Nu forstår jeg hvorfor folk alle dage vil tage en 10,5" inkl. mig selv.


Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 31-Juli-2017 kl. 17:07
Sidder med den nye iPad Pro 12.9"

Den er bare lækker! 9,7" er bare bette i forhold til

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.



Print side | Luk vindue