Print side | Luk vindue

Solgt - Apple tv4 32gb

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=152622
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 09:51


Emne: Solgt - Apple tv4 32gb
Skrevet af: Bromberg5
Emne: Solgt - Apple tv4 32gb
Skrevet den: 17-September-2017 kl. 18:32
Sælges da jeg skal have 4k istedet.

Jeg har org emballage og kvittering (disse ligger på loftet pt). Jeg mener den er købt tæt på release.

Pris 800kr.



Svar:
Skrevet af: xzioN
Skrevet den: 17-September-2017 kl. 23:29
Byder 500kr. Du skal nok heller ikke forvente mere, tjekker du prisudviklingen på pricerunner har den været helt nede i 900kr, når den nye kommer på markedet vil du se den gamle falde i pris.

-------------
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 18-September-2017 kl. 08:26
Ok så beholder jeg den nok bare.
Meeeen da den stadig er i handel til 1400kr tænker jeg at den godt kan prissættes til 800kr:)


Skrevet af: xzioN
Skrevet den: 18-September-2017 kl. 11:04
God fornøjelse det bliver den aldrig solgt til, folk der ved lidt ved den ofte er på tilbud til 1000kr og har endda været helt nede i 900 kr. Du må dba, vi er ikke dumme herinde. Igen jeg kan afhente den hos dig i dag for 500kr.

-------------
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 18-September-2017 kl. 12:06
Hvis de ofte er i 900kr og det der skal prissættes efter, så ryger den bare i soveværelset.
Skal da indrømme at jeg ikke har fulgt prisen, men var i den tro at det klassisk Apple holder sine udbudspriser ret stabilt.



Skrevet af: hansie
Skrevet den: 18-September-2017 kl. 12:13
apple holder priser fint   

men nu er der jo en 4K udgave på vej om få dage  og det presser nok brugtpriserne


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 18-September-2017 kl. 12:14
Sikkert nok:). Jeg undrer mig dog over at ATV 4 kun er marginalt sat ned - eller det ved jeg nu ikke der er jo kun 4k og hdr til forskel.
Jeg har dog bestilt det nye også:).


Skrevet af: xzioN
Skrevet den: 18-September-2017 kl. 13:10
Bromberg du kan gå ind på pricerunner finde ATV 4, der kan du se prisudviklingen på den, den har ofte været på bud til 1000kr, og en enkelt gang til 900kr. Samtidig er der kommer der en ny nu, hvilket vil få brugtprisen længere ned. Husk din samtidig er uden garanti, da Apple kun giver et år.

-------------
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4


Skrevet af: Thomas8
Skrevet den: 18-September-2017 kl. 13:34
Jeg har I weekenden solgt min ATV 4 (32GB) til 1000kr i DBA. Og jeg blev kontaktet af rigtig mange som ville købe den.


Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 18-September-2017 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Bromberg du kan gå ind på pricerunner finde ATV 4, der kan du se prisudviklingen på den, den har ofte været på bud til 1000kr, og en enkelt gang til 900kr. Samtidig er der kommer der en ny nu, hvilket vil få brugtprisen længere ned. Husk din samtidig er uden garanti, da Apple kun giver et år.


Apple følger den danske købelov, såfremt produktet er købt i Danmark. Dvs du har som minimum 2 års reklamationsret.


Skrevet af: xzioN
Skrevet den: 18-September-2017 kl. 23:14
Ukke. Så kender du ikke Apple, det er netop det store problem, de følger ikke dansk lovgivning.

-------------
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4


Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 02:24
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Ukke. Så kender du ikke Apple, det er netop det store problem, de følger ikke dansk lovgivning.


Sikke noget vås.

Jo, tak. Jeg kender til Apple. De følger den danske købelov.

På med læsebrillerne makker.

https://www.apple.com/dk/legal/statutory-warranty/" rel="nofollow - Apples garanti


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 06:09
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Husk din samtidig er uden garanti, da Apple kun giver et år.


Korrekt, Apple giver et års garanti på produktet, det vil sige et år, hvor du står bedre end det købeloven foreskriver med reklamationsret.
Det betyder blandt andet at du kan gå til hvilken som helst autoriseret Apple forhandler med dit produkt, hvis du oplever noget og ikke kun den, hvor dubhar købt produktet. Denne garanti kan du også bruge i udlandet.

Reklamationsretten er noget der er mellem sælger og forhandler. I det tilfælde at mannkæber noget direkte hos Apple, er det Apple der opretholder den to-årige reklamationsret. Er produktet købt His en autoriseret forhandler, er der forhandleren der opretholder reklationsretten.

Husk at garanti er noget der gives ud over reklationsretten.


Klaus

-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Ukke. Så kender du ikke Apple, det er netop det store problem, de følger ikke dansk lovgivning.

Så meget snak for at tale pris ned.

Tag og køb en ny, hvis du mener prisen er for dyr.


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 08:31
Grotesk og ærgeligt at st man opfører sig som de gør på DBA
Det jeg nyder ved denne side er at folk respekterer de priser folk skriver ..
Og ja når jeg handler på dba så pruttes der om prisen .. fordi prisen oftere er sat helt urealistisk

Mvh Michael


Skrevet af: Wolff
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 08:35
Basto> Præcis det samme jeg oplever. Her har folk et bedre begreb om hvad "elektronik" tingene reelt er værd. :)


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 08:51
Og iøvrigt .. 800 er en rigtig go pris


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 08:52
Gode penge at spare frem for at købe en ny


Skrevet af: Kief
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 12:09
Personligt tager jeg altid lavere bud over personlig besked, da jeg ikke synes det hører til i forummet. Der må man have respekt for en pris og kan så argumentere direkte med sælger uden andre involveres.

-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: nexium
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 22:14
Nu hvor der tales om ATV-priser, hvad vil i så vurdere at ATV2 eller ATV3 sælges for i dag? Jeg skal bruge et til at streame musik til, men folk tager vilde priser på dba.dk - ofte 500 kr, hvilket jeg synes er urimeligt højt.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af nexium nexium skrev:

Nu hvor der tales om ATV-priser, hvad vil i så vurdere at ATV2 eller ATV3 sælges for i dag? Jeg skal bruge et til at streame musik til, men folk tager vilde priser på dba.dk - ofte 500 kr, hvilket jeg synes er urimeligt højt.

Jeg får snart en ATV 3 til salg. Og regner med at sælge den til omkring 300.-


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 19-September-2017 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af nexium nexium skrev:

Nu hvor der tales om ATV-priser, hvad vil i så vurdere at ATV2 eller ATV3 sælges for i dag? Jeg skal bruge et til at streame musik til, men folk tager vilde priser på dba.dk - ofte 500 kr, hvilket jeg synes er urimeligt højt.


Jeg får snart en ATV 3 til salg. Og regner med at sælge den til omkring 300.-


I er med på i er inde på en salgsannonce ikke? Det ville være skide fint at udvise et minimum af respekt herfor?
Nu har vi været igennem min prissætning på atv4 og igennem Apple’s garantiregler - så er det rimeligt at i laver jeres egen salgsannonce eller vurderingsannonce?


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 20-September-2017 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af nexium nexium skrev:

Nu hvor der tales om ATV-priser, hvad vil i så vurdere at ATV2 eller ATV3 sælges for i dag? Jeg skal bruge et til at streame musik til, men folk tager vilde priser på dba.dk - ofte 500 kr, hvilket jeg synes er urimeligt højt.


Jeg får snart en ATV 3 til salg. Og regner med at sælge den til omkring 300.-


I er med på i er inde på en salgsannonce ikke? Det ville være skide fint at udvise et minimum af respekt herfor?
Nu har vi været igennem min prissætning på atv4 og igennem Apple’s garantiregler - så er det rimeligt at i laver jeres egen salgsannonce eller vurderingsannonce?

Jamen, du må meget undskylde. Jeg svarede bare på et spørgsmål, og troede ikke, at det var så stort et forbrydelse, når nu det ikke var samme produkt.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 20-September-2017 kl. 10:36
Flemming Larsen - det er nu heller ikke den store forbrydelse. Men jeg har to sider nu og en post i tråden omhandler mit salg.

Jeg tænker at det ville være fint du lavede en salgs annonce selv og vel også gerne her ville være fri for andres salg?
Det gør det lidt nemmere at holde styr på;).
Du kunne sende vedkommende en Pm evt


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 20-September-2017 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Flemming Larsen - det er nu heller ikke den store forbrydelse. Men jeg har to sider nu og en post i tråden omhandler mit salg.

Jeg tænker at det ville være fint du lavede en salgs annonce selv og vel også gerne her ville være fri for andres salg?
Det gør det lidt nemmere at holde styr på;).
Du kunne sende vedkommende en Pm evt
Det er ikke altid nemt i salgs tråde. Især når nogen ikke vil give noget for produktet. Jeg har ikke brug for, at min skal sælges nu og her. Var mere en oplysning om, at 500,- var alt for meget for ATV 3.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 24-September-2017 kl. 13:57
Solgt



Print side | Luk vindue