Print side | Luk vindue

V: 9 Philips Hue E27 Color

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=153273
Udskrevet den: 25-April-2024 kl. 00:22


Emne: V: 9 Philips Hue E27 Color
Skrevet af: FlyingHippo
Emne: V: 9 Philips Hue E27 Color
Skrevet den: 13-November-2017 kl. 17:28
Hej Som overskriften siger har jeg 9 Philips Hue E27 Color, de er ca. 2 år gamle. De fungerer alle glimragende, men jeg bruger dem faktisk bare som almindelig pærer. Jeg bruger hverken farveskift eller dæmpning. Hvad vil de kunne indbringe i brugt salg? Jeg tænker 300 pr stk?



Svar:
Skrevet af: Rolf Lemmike
Skrevet den: 13-November-2017 kl. 19:35
Tvivler på du får meget over 200/stk. Med mindre det er nogle specielle nogen.


Skrevet af: mureren
Skrevet den: 13-November-2017 kl. 19:56
Det er vel ikke Richer Colors med den alder?


-------------
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"


Skrevet af: Kallespears
Skrevet den: 13-November-2017 kl. 22:05
Til rette pris kunne jeg godt være interessert


Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 14-November-2017 kl. 07:31
Hvis der ikke er tale om de nyere "richer colors", skal du nok nærmere regne med det halve pr/stk.


Skrevet af: FlyingHippo
Skrevet den: 14-November-2017 kl. 08:44
Mener ikke det er "Richer Colors". Hvis ikke jeg kan få mere end 150-200 for dem. Synes jeg ikke det kan svare sig at sælge


Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 14-November-2017 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af FlyingHippo FlyingHippo skrev:

Mener ikke det er "Richer Colors". Hvis ikke jeg kan få mere end 150-200 for dem. Synes jeg ikke det kan svare sig at sælge

Når du kan få en 2-pak (E27) 'richer colors' hos Proshop for 689 kr, giver det jo ikke ligefrem incitament til at købe de gamle udgaver af dig for cirka samme pris. ;)


Skrevet af: FlyingHippo
Skrevet den: 14-November-2017 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af FlyingHippo FlyingHippo skrev:

Mener ikke det er "Richer Colors". Hvis ikke jeg kan få mere end 150-200 for dem. Synes jeg ikke det kan svare sig at sælge

Når du kan få en 2-pak (E27) 'richer colors' hos Proshop for 689 kr, giver det jo ikke ligefrem incitament til at købe de gamle udgaver af dig for cirka samme pris. ;)

Nej det kan jeg godt se :-)

Havde ikke set at de var faldet i pris. Troede stadigt de kostede ~500kr pr stk 



Print side | Luk vindue