Print side | Luk vindue

Hvad skal du have Black Friday?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Bruger til bruger
Forumbeskrivelse: Emner der ikke passer ind i de øvrige fora
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=153348
Udskrevet den: 16-April-2024 kl. 23:39


Emne: Hvad skal du have Black Friday?
Skrevet af: jake51
Emne: Hvad skal du have Black Friday?
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 09:50

Selv ønsker jeg mig en Pioneer SC-LX801 (muligvis bliver det til køb i Tyskland)



-------------
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson



Svar:
Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 10:31
Jeg vil, hvis de ryger på tilbud, erstatte min Pana DMP-UB900 med en Oppo 203 eller Cambridge CXUHD. 

-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650


Skrevet af: jake51
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 10:46
Jeg har selv UB900
Bruger du den til 4K BD?
Så ville jeg beholde den, da den har en slider til justering af for lys/mørk HDR
Det har Oppo ikke (kan ikke se det i manualen)


-------------
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson


Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har selv UB900
Bruger du den til 4K BD?
Så ville jeg beholde den, da den har en slider til justering af for lys/mørk HDR
Det har Oppo ikke (kan ikke se det i manualen)
Jeg bruger UB900 til 4K BD, men hvis noget er for mørkt/lyst, er det vel tiltænkt ( går ikke ud fra, at det er metadata fejl ).. 


-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650


Skrevet af: jake51
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 11:42
Den funktion alene er ellers grund nok til at beholde den Wink
Prøv at se Deadpool med HDR på først 0 og så 6



-------------
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson


Skrevet af: Silentbob
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 13:08
Jeg går efter en elektrisk tandbørste.

Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.


-------------
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 15:56
Skal have lidt film og serier, da jeg er kommet lidt bagud.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 16:56
Jeg skal se på en ny receiver , Yamaha rx-v483 , og et Apple tv 4K , men den kommer jo nok ikke på bud. Og måske lidt film...
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 18:10
Til selve BF, ingenting.
Men jeg har købt et par Mission Stancette-standere til mine Wharfedale Diamond 220, en lænestol med tilhørende skammel og en strikket plaid til at holde ben og fødder varme, når jeg skal se film.

Ak ja, man er jo blevet gammel...

-------------
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3


Skrevet af: bbond
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 18:52
Vifa Copenhagen Tongue .....

Listepris: 3.995,-

Forventer at finde den til (under) halv pris! - ser gerne Tapeconnection kommer ind i kampen Thumbs Up (varen har jo nogle år på bagen)

Forventer, i øvrigt og generelt, at der leves op til konceptet... reelle rabatter (der batter) og ikke bare "hat og briller" indkøbt til begivenheden Wink 

Bond Cool





Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 20-November-2017 kl. 19:47
Jeg skal nok bare have mig et godt grin, når jeg hører folk fortælle at de har sparet x antal 1000 kr. på deres nye tv, uden at de aner det var billigere for et par måneder siden.


Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 00:12
Bilka har Mathilde kakaoskummetmælk til 5 kr./liter, så jeg snupper nok et par stykker sammen med de to gratis berlinere med hindbærmarmelade, som jeg har en kupon på.

Jo jo, jeg forstår sgu at flotte mig...

-------------
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3


Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 07:26
Rema 1000 har skam også Matilde kakaoskummetmælk til 5 kr./liter, og tilmed en pakke vådservietter også til 5kr, det er jo halv pris, hvor er det vildt.

-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: klander
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 09:29
Jeg tror jeg tager en god kop kaffe og 2 stk økologiske skive kernebrød med en gang ost.... Wink

-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt




Skrevet af: Sylvest
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 09:45
Jeg ville gå efter en Neato Connected robotstøvsuger, men så røg gearkassen på bilen i morges så nu sker der ingenting :-(

-------------
.


Skrevet af: -Henrik-
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg går efter en elektrisk tandbørste.

Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.

LOLLOLLOL

Herlige kommentarer ang. berlinere osv. også! Smile

Personligt skal jeg have mig en ny næsehårstrimmer, for gamle Trofast satte desværre ud forleden.

Den har ellers uden at kny rundbarberet buskadset deroppe i adskillige år efterhånden, men nu kan den altså ikke mere.

Den lille pære foran som har belyst "arbejdsområdet", lyser godt nok, men svagt; det er det eneste livstegn, den giver, den lille bandit.

Jeg regner med at sige farvel til den en af de nærmeste dage, og så få begravet den ude i haven.


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 11:47
Jeg skal helt sikkert have en fleshlight samt en tur på massagebriksen med happy ending. Det er jo ikke black friday for sjov. 


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af -Henrik- -Henrik- skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg går efter en elektrisk tandbørste.

Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.

LOLLOLLOL

Herlige kommentarer ang. berlinere osv. også! Smile

Personligt skal jeg have mig en ny næsehårstrimmer, for gamle Trofast satte desværre ud forleden.

Den har ellers uden at kny rundbarberet buskadset deroppe i adskillige år efterhånden, men nu kan den altså ikke mere.

Den lille pære foran som har belyst "arbejdsområdet", lyser godt nok, men svagt; det er det eneste livstegn, den giver, den lille bandit.

Jeg regner med at sige farvel til den en af de nærmeste dage, og så få begravet den ude i haven.


En uges lit de parade i glasmontre vil være på sin plads. Det lyder til den har været på hårdt arbejde, og fortjener det.

Husk at fjerne batteriet inden begravelsen, med mindre du kan overtales til et større mausoleum med en solid cement bund, der kan stoppe lækage. Evt. kan den indkapsles i flydende plast, så man er helt sikker. Det vil også bevare den til fremtidens historikere.


Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 12:45
Hmm, LG-ganten har 12 mdr. rente- og gebyrfri finansiering, så hvis der er et godt tilbud på en Sony A1 65” eller en LG B7 i samme størrelse, så springer jeg sgu på OLED-vognen i weekenden, hvis de da har flere, når jeg kommer derud.

Lånet kan jo heldigvis indfries når man vil - uden omkostninger.

-------------
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3


Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 13:24
Thomas
LG B7 har de lige har i Gentofte til 9777 kr. Så mon ikke der er en chance for det kommer til fornuftig pris igen.

-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: clausols1
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 15:16
Et par ipad`s, hvis der er et godt tilbud....

Har lige bokset lidt med SKAT i dag og søreme om ikke de returnerer mine 24 K og sender 10 K mere retur


Skrevet af: TBC1
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 16:45
Jeg vil holde øje med om der kommer tilbud på følgende og i givet fald slå til på.....

Sennheiser 700 eller 800 afhængigt af om en af modellerne kommer på tilbud - Mine nuværende høreluffer (AKG k701) er efterhånden lidt slidte efter flere års daglig brug og er når kæresten også er hjemme blevet svære at have for sig selv.


Et Microsoft natural ergonomic keyboard 4000 (dansk) - Har spildt vin over det nuværende -> kaput

Et 77" OLED til under 30.000 (dream on og vent til en senere black friday, knægt)

Evt. en minimum 10 tommer Android pad til sofabordet (Hvis den kan fåes til halv pris eller derunder)

Billige BD's (Star Trek serier, Lost, Twin peaks og lign)



Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

<span style="font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; font-weight: 700; : rgb251, 251, 253;">Thomas
</span><span style=": rgb254, 254, 254;">LG B7 har de lige har i Gentofte til 9777 kr. Så mon ikke der er en chance for det kommer til fornuftig pris igen.</span>
Det må have været 55”, men jeg skal minimum op i 65”. Et 75” XE9005B kunne også være en mulighed, hvis prisen kommer i nærheden af Powers 18.888 kr.

-------------
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3


Skrevet af: TBC1
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Det må have været 55”, men jeg skal minimum op i 65”. Et 75” XE9005B kunne også være en mulighed, hvis prisen kommer i nærheden af Powers 18.888 kr.


Igår var der dette 65" Oled på dags-tilbud til 15.000 ...Jeg overvejede det selv, men kunne ikke finde fyldestgørende tekniske specifikationer på det og vil også hellere have en større skærm når det endelig skal være.  ...Det tilbud er desværre overstået i dag ser det ud til:  https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/grundig-65-4k-uhd-oled-tv-65vlo9795sp/p-585364/?q=65VLO9795SP " rel="nofollow - https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/grundig-65-4k-uhd-oled-tv-65vlo9795sp/p-585364/?q=65VLO9795SP  ;

Med andre ord er der ingen grund til at miste modet. Mon ikke noget dukker op igen på/senest Fredag?


Skrevet af: JENC
Skrevet den: 21-November-2017 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Bilka har Mathilde kakaoskummetmælk til 5 kr./liter, så jeg snupper nok et par stykker sammen med de to gratis berlinere med hindbærmarmelade, som jeg har en kupon på.

Jo jo, jeg forstår sgu at flotte mig...


"Like"


Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 22-November-2017 kl. 13:56
Håber på nogle skarpe tilbud på 4TB harddiske til min nas server 🙂


Skrevet af: klaushansen2400@gmai
Skrevet den: 22-November-2017 kl. 16:07
Jeg har kig på et par forskellige ting hos Lomax - de skriver at man kan spare op til 81%, men jeg kan ikke se deres tilbud på http://www.lomax.dk/black-friday/" rel="nofollow - http://www.lomax.dk/black-friday/ endnu.

Jeg håber det gælder deres elektronik, men jo nok ikke 81% :)


Skrevet af: Slettegaard
Skrevet den: 22-November-2017 kl. 17:23
Ny cykel

-------------
Mvh Lars.


Skrevet af: Coolsmarti
Skrevet den: 22-November-2017 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg skal nok bare have mig et godt grin, når jeg hører folk fortælle at de har sparet x antal 1000 kr. på deres nye tv, uden at de aner det var billigere for et par måneder siden.

Ja, og samtidigt har taget fri hele dagen for at shoppe ... Folk går bare altid amok når der kan spares lidt mønt.

Jeg har ikke det store i kikkerten .. Sony A1 blev købt forrige weekend Wink


-------------
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar
PS4 PRO


Skrevet af: nesager
Skrevet den: 22-November-2017 kl. 18:30
Hej.
Nyt kamera måske.
EOS 70D m/ 18-55 STM
Mvh


Skrevet af: Snippermanden
Skrevet den: 22-November-2017 kl. 20:07
Et GTX 1080i grafikkort og en ultra wide screen skærm.

-------------
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3


Skrevet af: Jonas Baadsgaard
Skrevet den: 23-November-2017 kl. 09:22
Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.
Anbefaler alle at holde øje med Amazon.de og Amazon.co.uk..

-------------
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD


Skrevet af: jake51
Skrevet den: 23-November-2017 kl. 10:05
Hvis nu bare cdon har tilbud på 4K BD

-------------
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson


Skrevet af: Jonas Baadsgaard
Skrevet den: 23-November-2017 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hvis nu bare cdon har tilbud på 4K BD


Hvis du kan leve uden dk tekster, så er der mange penge at spare på amazon.co.uk

-------------
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 23-November-2017 kl. 15:10
Ville gerne have mig et sæt Sonos one, men er meget overbevist om at det vil blive play 1, hvis Sonos går med


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 23-November-2017 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.

Hvad er en "god pris" på en PRO egentlig?? Er det realistisk at komme under DKK 2000:- hvis man køber den lidt mere lokalt end Amazon?

Dette bliver i øvrigt første gang jeg for alvor har tænkt mig at udnytte Black Friday. Andre gode tips? Kan det f.eks. betale sig at blive oppe til efter midnat i aften, eller kommer de gode tilbud først i morgen?


-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: Jonas Baadsgaard
Skrevet den: 23-November-2017 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.

Hvad er en "god pris" på en PRO egentlig?? Er det realistisk at komme under DKK 2000:- hvis man køber den lidt mere lokalt end Amazon?

Dette bliver i øvrigt første gang jeg for alvor har tænkt mig at udnytte Black Friday. Andre gode tips? Kan det f.eks. betale sig at blive oppe til efter midnat i aften, eller kommer de gode tilbud først i morgen?



Amazon.de havde en pakke med ps4 pro og det nye Gran Turismo sport til omkring 2750 kr her i weekenden (350 euro og fri fragt).

En realistisk Black Friday pris er 2300-2400 kr uden spil og måske 2500 kr med spil. Bilka har den til 2499 kr men ved ikke om spil hører med.

-------------
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD


Skrevet af: Jonas Baadsgaard
Skrevet den: 23-November-2017 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.

Hvad er en "god pris" på en PRO egentlig?? Er det realistisk at komme under DKK 2000:- hvis man køber den lidt mere lokalt end Amazon?

Dette bliver i øvrigt første gang jeg for alvor har tænkt mig at udnytte Black Friday. Andre gode tips? Kan det f.eks. betale sig at blive oppe til efter midnat i aften, eller kommer de gode tilbud først i morgen?



Amazon.de havde en pakke med ps4 pro og det nye Gran Turismo sport til omkring 2750 kr her i weekenden (350 euro og fri fragt).

En realistisk Black Friday pris er 2300-2400 kr uden spil og måske 2500 kr med spil. Bilka har den til 2499 kr men ved ikke om spil hører med.


Forrige år til Black Friday købte jeg en PS4 std udgave til 2300 kr. Og et vandtæt action cam inkl Sandisk 64 micro sd ultra til samlet 380 kr inkl fragt
og en Yamaha surround receiver til halv pris hos komplett.
Sidste års Black Friday synes jeg var lidt tam. .
Flere store kæder kører kø tilbud både online og i butik. Der skal du være hurtig. Men forvent der er langt mellem de reelle tilbud - både Elgiganten og Power har hævet priserne de sidste par uger, så de kan sættes ned igen..
Cdon, amazon, dustin og komplett plejer at have gode tilbud hele dagen. Som altid, kig på prisen og ikke besparelsen.

-------------
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD


Skrevet af: Anders_itu
Skrevet den: 23-November-2017 kl. 23:21
Jeg skal da have en gamerskærm 144hz, IPS og 2K.

Ved ikke om det bliver Asus 27" PG279Q eller Acer 27" XB271HU :-)

Liste over de lidt mere ukendte BF butikker: https://blackweek.dk" rel="nofollow - https://blackweek.dk



Skrevet af: opzouten
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 11:39
Har lige bestilt en guitar. Besparelsen var kun 10% (600 kr), men lidt har også ret :-)


Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 13:13
Jeg kørte ud i LG-ganten i Slagelse ved 9.30-tiden og havde forventet et gedemarked af den anden verden, men det var nemt at få en P-plads lige ved døren.
Så jeg gik ned i TV-afdelingen og spurgte om de havde udsolgt af LG 65C7...næh, de havde da tre styk på lager endnu, så jeg snuppede ét og fik med møje og besvær mokket så meget af kassen ind i Cactus’en, så den åbne bagklap i det mindste skærmede for regnen under kørslen.
Da jeg sad og kiggede på den pænt store kasse hjemme i stuen, gik det op for mig, hvor tåbeligt det var at smide knapt 19k for et TV, når man studerer.
Så tilbage til LG-ganten med det, men jeg nåede da at være OLED-ejer i ca. 45 min.

Jeg tror at jeg venter et lille års tid mere med at skifte TV.

-------------
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Da jeg sad og kiggede på den pænt store kasse hjemme i stuen, gik det op for mig, hvor tåbeligt det var at smide knapt 19k for et TV, når man studerer.
Så tilbage til LG-ganten med det, men jeg nåede da at være OLED-ejer i ca. 45 min.


LOL LOL LOL Jamen, så har du da også prøvet dét! De må ha' troet du var dybt åndssvag Tongue

For os har BF indtil videre været lidt af et anti-klimaks. Nu har vi i flere måneder glædet os til at få en PS4, og var blevet overbevist om at vi burde købe en Pro, men vi synes simpelthen ikke de er billige nok på BF! Vi havde nok for høje forventninger om hvad der var realistisk at spare. Jeg har i ren trods flere gange været parat til at købe en Slim eller sågar en Xbox One S (godt 1400,- for en UHD Blu-ray afspiller, som man samtidigt kan spille fede spil på, dét er sgu fristende!!!), men min kæreste, som har en pisse irriterende evne til at være fornuftig på de mest irriterende tidspunkter, synes at vi bør vente og så købe en Pro når de er faldet i pris.

Men noget VIL jeg sgu ha! Angry Hvem har fede tilbud på film???


-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 14:06
Jeg har købt mig et nyt Fanatec rat til mit CSL Elite.

Det er så et pre-order, og leveres først i februar Smile




-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Henning B
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 14:56
Klipsch R-112SW Subwoofer Subwoofers

Klipsch R-112SW Subwoofer

Aktiv Subwoofer, 12" driver, 300W, Komplett

https://www.komplett.dk/product/829059/tv-hifi/hoejttalere/subwoofers/klipsch-r-112sw-subwoofer#

2990 Kr er ca 2500-2900 under dagspris andre steder...
Trængte sådan til en lille ny WinkBig smileBig smile


-------------
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.

Hvad er en "god pris" på en PRO egentlig?? Er det realistisk at komme under DKK 2000:- hvis man køber den lidt mere lokalt end Amazon?

Dette bliver i øvrigt første gang jeg for alvor har tænkt mig at udnytte Black Friday. Andre gode tips? Kan det f.eks. betale sig at blive oppe til efter midnat i aften, eller kommer de gode tilbud først i morgen?
Er I US og her koster en PS4 Pro 1TB 349USD på tilbud, tror ikke man kommer under denne pris i DK.
BTW her over er der gang i den, det er sgu lige før de slå på hinanden, ouch....


-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |


Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 16:32
Det blev en iPad den billigste model, som er en julegave til svigermor.

Ville gerne have haft en gamerskærm til min søn, men den model han ønsker sig, var ikke på tilbud og til mig selv en Synology NAS, men heller ikke den model jeg havde ud set mig, var på tilbud.


-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)


Skrevet af: power
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 16:35
Bliv desværre ikke til noget. Ville lige bestille lg oledc7
Men den kan ikke længere bestilles.


-------------
Jbl Array Cinema


Skrevet af: henrikbp
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af power power skrev:

Bliv desværre ikke til noget. Ville lige bestille lg oledc7
Men den kan ikke længere bestilles.
Samme her - overvejede at tage til en butik for at se om det gjorde en forskel.


Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 18:21
Jeg har købt 4 store Grimbergen til 29kr stk Var egentligt i markedet for et 65” OLED , men de primære LG ønsker forsvandt mens jeg var på arbejde , og Sonyen kan ikke købes online - såhhhhh Jeg tar det roligt . Mit skæringspunkt er VM i bold . Og priserne på OLED er pludselig - som noget helt nyt - blevet vældig interessante i Tyskland . Sidst men ikke mindst, så præsenteres 2018 lineup om ca 2 måneder - og jeg har stadig et nogenlunde velfungerende 63” plasma at overleve på . .

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 18:57
Tja ikke helt ulig mine køb idag;). Dog kun to grimbergen;).
Havde samme kriblen i fingrene og endda et ok fra fruen. Men som du siger med nye paneler i oled 2018 (er jeg overbevist om at have læst), så var det næsten for dumt at købe et b7, med et b6 (dog 55”) hængende på væggen.
Det må blive 65” næste år og jeg tager sgu samme skæring som dig så, det blir VM der blir min deadline


Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 20:55
Så fik vi også købt lidt til vores nye hjem når vi flytter i december, noget så spændende som vaskemaskine og tørretumbler.

Der var jo 20 % på Elgigantens hvidevarer i varehuset som ikke var Black Friday tilbud.

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.


Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 22:18
Mine 4K BD afspillere kom ikke på tilbud, så der kom ikke en ny Oppo eller Cambridge i hus. Men fik købt en CC Ultra, med en besparelse på 230 kr.

-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 24-November-2017 kl. 23:38
Nå, det blev da til 6 stk. BD-film, deriblandt "Guardians of the Gallaxy vol. 2" i 3D, for hvad der svarer til DKK 359,- og med fri fragt på den svenske CDON. Eller helt hvad der var tænkt, men fuck it.


-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: -Henrik-
Skrevet den: 25-November-2017 kl. 00:10
Næsehårstrimmer (!), et par slidte jeans, samt fem t-shirts.

Alt sammen ting som jeg ville have købt alligevel, men nu fik jeg dem så med lidt rabat

Venter lidt små-utålmodigt på, at mit 7 år gamle Samsung 46” skal sætte ud, men det fungerer upåklageligt stadigvæk, og så længe det virker, er jeg for nærig til at skifte det ud. Synes også stadigvæk, at det leverer et kanonflot og fuldt ud tilfredsstillende billede. Jeg går ikke så meget op i tv, det er hifi, jeg brænder penge af på.


Skrevet af: Silentbob
Skrevet den: 25-November-2017 kl. 07:47
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg går efter en elektrisk tandbørste.

Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.

Sørme om jeg ikke engang fik den elektriske tandbørste. 

Konen og jeg havde begge fri og valgte at tage at tage lidt på rundtur i byen. Sport24 Outlet med deres 70% fik lov at tage vores penge. Så fik vi en masse sportstøj, vintertøj osv vi manglede. Ellers var det generelt 20-25% på alle vare med tusind forbehold i de forskellige butikker. Ikke meget at gøre med de slag tilbud jeg forbinder med Black Friday.

PS: Er du skør folk bliver aggressive når der er mangel på P-pladser.

Sidste på eftermiddagen var vi igen i byen med børnene til juletræs tænding. Juletræs tænding plus Black Friday er lig et gedemarked.

Så da vi endelig var hjemme havde jeg simpelthen fået nok Black Friday og gad ikke lede efter min tandbørste.


-------------
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!


Skrevet af: thxtex
Skrevet den: 25-November-2017 kl. 10:39
25L sprinklervæske fra Harald Nyborg til halv pris.... :-)


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 25-November-2017 kl. 16:41
Fik Apple tv 4K , til 1389kr , men den Yamaha receiver jeg havde kigget på kom ikke på tilbud. Nå , ville så bestille en Sony STR DN1080 receiver , men den var desværre udsolgt hos Elgiganten. Så næste indkøb bliver en ny receiver til at understøtte Apple tv , og endnu senere , et nyt tv der understøtter det hele ordentligt
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 25-November-2017 kl. 17:07
Købte absolut ingenting, hvilket jeg fik 100% rabat på. Ser frem til næste Green Friday


Skrevet af: TBC1
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 04:54
Målet med BF dette år var jagten på et tilbud på sennheiser HD 700 eller 800 og så husstandens første tablet.

Fik en ordentlig spandfuld Blu-ray film til 15-70 kr stykket og ikke mindst nogle serier for 2-300 kr for en hel serie (dvs. alle sæsoner). Deriblandt Dexter, The Leftovers, StarTrek TOS, TNG og Enterprise. (fra hhv. CDON, Amazon.co.uk/.it/.de./.es

Og så blev det til husstandens/sofabordets første tablet (dog ikke et egentligt Black Friday tilbud), med indkøbet af en Trekstor SurfTab Theatre 13.3" - da det bare passede behovet bedst trods helt bevidst surfing efter Black Friday tilbud på Tabs, hvor der ellers blev fundet tilbud på bl.a. Samsung Galaxy tab A 10,1" m.fl. ...Men 300 kr mere for en 13,3 tommer tablet med gode anmeldelser, trumfede bare alle eksisterende Black Friday tilbud.

Sennheiser modellerne fandt jeg skuffende nok ingen tilbud på.


Skrevet af: nesager
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 08:57
@TBC1
Hej.

"Og så blev det til husstandens/sofabordets første tablet (dog ikke et egentligt Black Friday tilbud), med indkøbet af en Trekstor SurfTab Theatre 13.3" - da det bare passede behovet bedst trods helt bevidst surfing efter Black Friday tilbud på Tabs, hvor der ellers blev fundet tilbud på bl.a. Samsung Galaxy tab A 10,1" m.fl. ...Men 300 kr mere for en 13,3 tommer tablet med gode anmeldelser, trumfede bare alle eksisterende Black Friday tilbud. "

Undskyld jeg lige bevæger mig udenfor tråden.
Har aldrig hørt om denne tablet Trekstor SurfTab Theatre 13.3",er det noget du kan anbefale.
Har godt nok lige købt Samsung Galaxy tab A,men den anden lyder da spændende,især den fysiske størrelse ville jeg synes var super.
Ved så godt du lige har fået den ,men er det noget du ville anbefale.
Mvh.


Skrevet af: jacobthor91
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 10:18
med tanke på at alle de nye vare kommer om 2 måneders tid gider jeg ikke sætte penge ind på at købe noget nu, alt hvad der er nu er jo snart forældet, og om 2 måneder er de endnu billigere end udsalget på BF. 

jeg forstår simpelthen ikke konceptet, lad da BF ramme den dag hvor alle de nye ting bliver sat til salg i stedet, så er det sjovt! 

God jul alle sammen:)


Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 11:03
Vi kunne også overveje om det er nødvendigt at adoptere alle amerikanske traditioner.

Specielt dem som er lavet for at øge forbruget.

Det varer sikker ikke længe før vi også skal fejre Thanksgiving.


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 11:06
Nå , købte jo et Apple tv 4K i går , og i dag fik jeg så bestilt en ny receiver. Købte en Pioneer VSX-832-B. Der er så lidt lev tid , men det går nok.
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Vi kunne også overveje om det er nødvendigt at adoptere alle amerikanske traditioner.


Og i år er da så endda kommet en kinesisk til: Singles Day.

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Det varer sikker ikke længe før vi også skal fejre Thanksgiving.


Det er der såmænd mange, der allerede gør uanset om de har tilknytning til USA eller ej.


Skrevet af: kc1234
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 12:53
Jeg fik købt et 55" LG C7 til 11.111 kr Smile


Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

med tanke på at alle de nye vare kommer om 2 måneders tid gider jeg ikke sætte penge ind på at købe noget nu, alt hvad der er nu er jo snart forældet, og om 2 måneder er de endnu billigere end udsalget på BF. 

jeg forstår simpelthen ikke konceptet, lad da BF ramme den dag hvor alle de nye ting bliver sat til salg i stedet, så er det sjovt! 

God jul alle sammen:)

Det er så ikke helt rigtigt . Med udgangspunkt i LGs 65” OLED 2016, så blev de aldrig igen så billige som på Black Friday . .

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm


Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

med tanke på at alle de nye vare kommer om 2 måneders tid gider jeg ikke sætte penge ind på at købe noget nu, alt hvad der er nu er jo snart forældet, og om 2 måneder er de endnu billigere end udsalget på BF. 

jeg forstår simpelthen ikke konceptet, lad da BF ramme den dag hvor alle de nye ting bliver sat til salg i stedet, så er det sjovt! 

God jul alle sammen:)


Og med tanke på de mange nye produkter som bliver annonceret til januar ofte først kommer i handlen  4-6 måneder senere, så er det da åndssvagt ikke lige at vente til de bliver billigere, men så igen så er det snart tid til nye produkter igen og de produkter, du snakker, bliver forældet - i øvrigt noget vrøvl - og så.............

Hvis tankegangen er man lige så godt kan vente til næste generation, så får man aldrig købt noget.

I øvrigt du ved godt tankegangen bag udsalg om det er BF, sommerudsalg eller juleudsalg?
Det vil være utopi at tro en helt ny generation af OLEDs kommer til salg med 25-30% rabat i det øjeblik de rammer markedet. Producenterne skal trods alt også tjene penge.


-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)


Skrevet af: TBC1
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

@TBC1
Hej.

"Og så blev det til husstandens/sofabordets første tablet (dog ikke et
egentligt Black Friday tilbud), med indkøbet af en Trekstor SurfTab
Theatre 13.3" - da det bare passede behovet bedst trods helt bevidst
surfing efter Black Friday tilbud på Tabs, hvor der ellers blev fundet
tilbud på bl.a. Samsung Galaxy tab A 10,1" m.fl. ...Men 300 kr mere for
en 13,3 tommer tablet med gode anmeldelser, trumfede bare alle
eksisterende Black Friday tilbud.
"

Undskyld jeg lige bevæger mig udenfor tråden.
Har aldrig hørt om denne tablet Trekstor SurfTab
Theatre 13.3",er det noget du kan anbefale.
Har godt nok lige købt Samsung Galaxy tab A,men den anden lyder da spændende,især den fysiske størrelse ville jeg synes var super.
Ved så godt du lige har fået den ,men er det noget du ville anbefale.
Mvh.


Jeg har ikke modtaget den endnu. Den er købt på nettet, hvor den hos den billigste Danske forhandler var på fjernlager. Jeg har fået afbestilt den Samsung Galaxy tab A 10,1 jeg i første omgang bestilte på BF tilbud (som heller ikke var afsendt endnu) og jeg får forventeligt først Trekstor tablet'en på Torsdag.

Så det eneste jeg kan sige på nuværende tidspunkt, er at den er købt på baggrund af min egen opgørelse af behov, dens attraktive pris og de reelle og fornuftige reviews jeg i forbindelse med overvejelsen læste om den på nettet fra en håndfuld gadget og tech-sites.

Mine personlige behov var disse: En sofabordstablet der snappy og uden hakken kunne facilitere: Internet/mail tjek, effektiv søgning og browsing i VOD udbyderes katalog (Netflix, HBO, DR osv - Jeg hader at skulle bruge ineffektive fjernbetjeninger til den slags) og derfra enten caste til ChromeCast eller foretage fejlfri afspilning i sengen (kærestens "ting" - hun plejer at brug en laptop). Min overvejelse angående størrelsen går for egen part især på at den også skal bruges til remote desktop styring af husets HTPC. Så både kæresten og jeg får gavn af størrelsen.

Det jeg så har læst mig til i reviews er bl.a. følgende:

- At den billedkvalitetsmæssigt har en ganske udmærket skærm (1080p) der giver et godt og klart billede med gode betragtningsvinkler og til størrelsen fornuftig dpi. Skærmens display kvalitet var et væsentligt parameter for mig. Skærmen er beskrevet som meget, næsten for følsom (mht. registrering af berøring); men ikke helt så glat på overfladen som de glatteste.

- Den har en fornuftig mellemklasse CPU der sikrer hurtig og stabil respons uden hakken ved brug. Tabletens ydelsesmæssige svaghed i forhold til higher-end tablets, ligger i GPU'en der er orienteret imod videoafvikling men ikke spil, så den skulle fint kunne afspille helt op til 4K UHD filer, men er ikke er kraftig nok til at trække de største af de nyeste 3D spil. (Det passer fint til mit behov, der absolut IKKE inkluderer at skulle spille "større" 3D spil på en tablet , med et GTX 1080 Ti Extreme edition siddende i PC'en).

- Der er 4 angiveligt "ikke dårlige" men til film lidt for svage højttalere - høretelefoner anbefales. Højttalerne giver stereo uanset om tablet holdes horisontalt eller vertikalt.

- Kameraet er for lavopløst til fotobrug (2 MPix), men fungerer glimrende og angiveligt skarpt til Skype ect.

- Den har 16 Gb Ram, 10-11 stykker af disse fri, man kan udvide dens hukommelse via MicroSD hvis der bliver behov for det (Det gør der næppe på mit sofabord).

- Den skulle kunne holde strøm en lille uge i idle tilstand, 5-6 timer ved uafbrudt tungere brug (f.eks. video).

- Den skulle være rar/behagelig at sidde med, da den har blødt gummi bag-på i siderne hvor den skal holdes (aluminiumbeklædt ellers bagpå). Der medfølger alternativt en stander hvis man f.eks. skal se film på den i længere tid (det skal jeg så absolut ikke selv, men kan omvendt ikke love at kæresten ikke bliver ved med at disrespektere filminstruktører på den måde).

...Det er sådan kort opsummeret det jeg har bidt mærke i ved de reviews jeg har læst på den - og det gør at den passer helt oplagt og fint til min husstands behov. Prisen gjorde derefter valget til en no-brainer: Ca €199/1500 kr. (1571 hvis som jeg valgte at købe den i Danmark)


Skrevet af: nesager
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 18:16
@ TBC1
Tusind tak for dit udførlige svar.Må så lige vente og høre hvad din endelige dom bliver ( hvis du har lyst til at dele den med os .
Det var nok mest skærmens størrelse de vakte min interesse ,skidt med kamraet bruger den aldrig.
Men bare resten virker noget ala. de billige Samsung kunne godt ønske mig sådan en.
Har godt nok lige købt en Samsung TAB A ,som virker ganske udmærket. Har en datter der har den store Samsung tror det er en S model med 12" skærm,og det er bare noget der virker,men den er vel også prismæssig på den forkerte side af 4000,kr.
Håber du bliver glad for den du bestilt.
Mvh


Skrevet af: TBC1
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

@ TBC1
Tusind tak for dit udførlige svar.Må så lige vente og høre hvad din endelige dom bliver ( hvis du har lyst til at dele den med os .
Det var nok mest skærmens størrelse de vakte min interesse ,skidt med kamraet bruger den aldrig.
Men bare resten virker noget ala. de billige Samsung kunne godt ønske mig sådan en.
Har godt nok lige købt en Samsung TAB A ,som virker ganske udmærket. Har en datter der har den store Samsung tror det er en S model med 12" skærm,og det er bare noget der virker,men den er vel også prismæssig på den forkerte side af 4000,kr.
Håber du bliver glad for den du bestilt.
Mvh

Er nu ikke i tvivl om at jeg bliver tilfreds med den, da jeg jo allerede fra hvad jeg har læst, ved at den hardwaremæssigt lever fuldt ud op til de krav/den rolle den skal spille og gør det godt på disse områder. Der er Android 6 Marshmallow. Så med kendskab til både OS og hardware ved jeg jo allerede hvad jeg får. Det eneste der resterer er den fysiske feel i hænderne, som af reviewere er beskrevet som lækker i forhold til prisen. Og der er jo ikke rigtigt nogle alternativer til prisen, så jeg har sådan set ingen tvivl tilbage. (Er vant til at købe ind på baggrund af professionelle anmeldelser - Har både købt projektor, forstærker og høretelefoner på den måde - og det var lige præcist som beskrevet og forventet)

Men jeg skal da gerne verificere om det ønskes om en uges tid når jeg har haft den nogle dage i hænderne.




Skrevet af: nesager
Skrevet den: 26-November-2017 kl. 22:04
@ TBC1

 Det var egentlig også den daglige brug jeg gerne ville høre lidt om.
Indholdet lyder jo til at være fint.så det var mere hvordan du synes byggekvaliteten er.
Mvh. og tar din hjælp.



Skrevet af: clausols1
Skrevet den: 27-November-2017 kl. 00:53
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg går efter en elektrisk tandbørste.

Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.

Sørme om jeg ikke engang fik den elektriske tandbørste. 

Konen og jeg havde begge fri og valgte at tage at tage lidt på rundtur i byen. Sport24 Outlet med deres 70% fik lov at tage vores penge. Så fik vi en masse sportstøj, vintertøj osv vi manglede. Ellers var det generelt 20-25% på alle vare med tusind forbehold i de forskellige butikker. Ikke meget at gøre med de slag tilbud jeg forbinder med Black Friday.

PS: Er du skør folk bliver aggressive når der er mangel på P-pladser.

Sidste på eftermiddagen var vi igen i byen med børnene til juletræs tænding. Juletræs tænding plus Black Friday er lig et gedemarked.

Så da vi endelig var hjemme havde jeg simpelthen fået nok Black Friday og gad ikke lede efter min tandbørste.


Husk der er CyberMonday i dag, så du har nok et forsøg mere ;-) 


Skrevet af: clausols1
Skrevet den: 27-November-2017 kl. 01:06
Det blev til en iPad 32 GB (Sønnen skule købe den) 2333 kr
MTB lygte med ekstra batterie til fruen, cirka 330 total.
GoPro tilbehørspakke 
En nørdet bagepakke med bageenzym, hvedesur, tørgær, birkes  og hul-bageplade LOL


Skrevet af: armani-thomas
Skrevet den: 27-November-2017 kl. 11:16
Fik ikke købt en skid. Men brugte til gengæld aftenen på og drikke Irish coffee, og hænge lidt diffusere i loftet



Skrevet af: Mikkel Gunvald
Skrevet den: 27-November-2017 kl. 14:37
Hvor fandt du den ipad? :)


Skrevet af: clausols1
Skrevet den: 27-November-2017 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af Mikkel Gunvald Mikkel Gunvald skrev:

Hvor fandt du den ipad? :)

Power.dk ..... Da deres hjemmeside endelig kom sig over chokket.... Både dem og Elgiganten burde få kigget på deres setup og/eller få en kø service på, rimeligt talentløst.



Print side | Luk vindue