Print side | Luk vindue

Webshop afslører adresse

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=153554
Udskrevet den: 25-April-2024 kl. 08:11


Emne: Webshop afslører adresse
Skrevet af: Thomas.T
Emne: Webshop afslører adresse
Skrevet den: 05-December-2017 kl. 23:30
Ville bestille et par dvder i en dansk webshop. Har tidligere handlet hos dem (4-5 år siden). Da jeg indtaster min mailadresse, vises min privatadresse automatisk. Prøvede efterfølgende med min kærestes mailadresse - samme resultat. Hun har også tidligere handlet hos dem.
På den måde kan deres 'indkøbsvogn' jo fungere som et opslagsværk, hvor en mailadresse kan hente en privatadresse i deres system.
Jeg synes ikke jeg bærer den strammeste sølvpapirshat. Men jeg bryder mig ikke om at kunders oplysninger, i princippet, er offentligt tilgængelig. Og da slet ikke hos en tilfældig webshop. Der kan jo være mange gode grunde til at nogle vælger hemmeligt nummer og adressebeskyttelse.
Jeg er slet ikke i tvivl om at webshoppen (og kunder?) ser det som en fin service.  Men er det overhovedet lovligt at den slags oplysninger kan hentes (uden brug af user/password)?




Svar:
Skrevet af: alyz
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 05:50
Min ikke oplysningens ligger i en cookie på din computer/bruger, så dette ikke virker for andre besøgende?

-------------
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD
TV: 48PFS8109:
Anlæg: Denon /DALI


Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 06:17
Oprindeligt skrevet af alyz alyz skrev:

Min ikke oplysningens ligger i en cookie på din computer/bruger, så dette ikke virker for andre besøgende?

Nu kan jeg ikke sige noget om den specifikke webshop, da jeg ikke ved hvilken det er. Men har været ude for det før, og har haft samme tanker, både mht sikkerhed og cookies. Her fungerede det på tværs af computere, så det var ikke cookie-baseret.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX

Tæller nu film i K!


Skrevet af: Rolf Lemmike
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 06:18
Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Ville bestille et par dvder i en dansk webshop. Har tidligere handlet hos dem (4-5 år siden). Da jeg indtaster min mailadresse, vises min privatadresse automatisk. Prøvede efterfølgende med min kærestes mailadresse - samme resultat. Hun har også tidligere handlet hos dem.
På den måde kan deres 'indkøbsvogn' jo fungere som et opslagsværk, hvor en mailadresse kan hente en privatadresse i deres system.
Jeg synes ikke jeg bærer den strammeste sølvpapirshat. Men jeg bryder mig ikke om at kunders oplysninger, i princippet, er offentligt tilgængelig. Og da slet ikke hos en tilfældig webshop. Der kan jo være mange gode grunde til at nogle vælger hemmeligt nummer og adressebeskyttelse.
Jeg er slet ikke i tvivl om at webshoppen (og kunder?) ser det som en fin service.  Men er det overhovedet lovligt at den slags oplysninger kan hentes (uden brug af user/password)?


Ah, du skal nok af med sølvpapirshatten :-)

Du har en cookie liggende på din maskine, der letter dine indtastninger.

Prøv det samme på dit arbejde, der sker det samme ikke.
 
go' dag!


Skrevet af: Thomas.T
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 12:51
Det er en helt ny PC. Så ingen cookie eller autoudfyldning af formularer.



Skrevet af: NikolajDS
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 15:37
Hvis du vil have os til at tro, at det ikke er dig der laver fejlen, ja så bliver du jo nødt til at fortælle hvilken webshop det er..

Derudover, så kan det sagtens være din browser som tager info med videre til andre computere.. F.eks. flytter chrome utrolig meget rundt, således at jeg er tæt på at have den samme oplevelse, også selvom jeg aldrig har brugt den pågældende computer før.


Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 16:01
Chrome viser det, hvis det er formular oplysninger som du har haft indtastet før. 

-------------
Mvh

Kim Andersen.
https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12


Skrevet af: ridderdk
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Chrome viser det, hvis det er formular oplysninger som du har haft indtastet før. 
Jeg synes ikke Thomas har givet udtryk for han er logget på med en google account.
Det er ret vigtigt i den sammenhæng, hvis det altså ikke er cookies.


Skrevet af: Thomas.T
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 16:42
Har også prøvet i Chrome, hvor jeg aldrig har været logget ind. Og min kæreste, hvis email også hentede hendes adresse, har aldrig brugt min computer.
Prøv selv på gucca.dk - hvis I har handlet der før...eller har lyst til at se om nogle af jeres venner har ;-)


Skrevet af: DanishBacon
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 17:23
Gucca er desværre ikke den eneste butik, som har den uheldige "kundevenlige" feature...

-------------
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox


Skrevet af: Thomas.T
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af DanishBacon DanishBacon skrev:

Gucca er desværre ikke den eneste butik, som har den uheldige "kundevenlige" feature...

TAK! Har nemlig oplevet det tidligere på andre sider. Men troede bare det var cookies, autofuldførelse eller andet. Men dette var, som skrevet, på en helt frisk maskine i forskellige browsere.
Og så tilbage til selve spørgsmålet; Er det lovligt?


Skrevet af: minusop
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 17:34
Sygt! Prøvede lige med en tilfældig gmail adresse, og fik en person frem i Esbjerg :) Så nu kender jeg hans mail - og ved hvor han bor ... har aldrig selv handlet på gucca.

-------------
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!



Skrevet af: fllau
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 18:38
Ja det er ikke for heldigt - prøv at indtaste: kundeservice@gucca.dk  
:-)


Skrevet af: Simon R.
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 21:10
Hold da kæft en sikkerhedsbrist - og det kan umuligt være lovligt. Og det er nok heller ikke med vilje fra deres side, men vidner da om utrolig dårlig programmering af deres website-formular.


Skrevet af: Moerkbak
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 21:33
det er sådan bare skrive til dem og sige: fix ellers bliver det meldt til datatilsynet


Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 22:28
Har aldrig (og vil nu heller aldrig) handlet hos dem. Tak for tippet.

PS: Har lavet et opslag på deres FB-side. Vil foreslå at andre gør det samme.


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 06-December-2017 kl. 22:29
De skal vist være en kende glade for det ikke er maj2018 endnu. - det havde kostet en sjat for dem. Det virker til at det er dem selv der koder webshoppen, så her er faktisk manden man skal tage fat i! http://magasin.samdata.dk/i-en-webshop-drejer-hele-forretningen-rundt-om-noerderne/" rel="nofollow - http://magasin.samdata.dk/i-en-webshop-drejer-hele-forretningen-rundt-om-noerderne/



Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 10:12
Kære alle.

Recordere.dk har skrevet til gucca.dk, og de har allerede fjernet funktionaliteten på siden. 


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: Pinch
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 15:02
Pilehave, du fik skrevet på Facebook, at "... det er ubehageligt at man (uden nogensinde at have handlet hos jer!) kan indtaste sin e-mailadresse i jeres webshop og så finder systemet mit, navn, adresse osv."

Er det rigtigt? For så ligger problemet da et andet sted end hos gucca.dk?


Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Pinch Pinch skrev:

Pilehave, du fik skrevet på Facebook, at "... det er ubehageligt at man (uden nogensinde at have handlet hos jer!) kan indtaste sin e-mailadresse i jeres webshop og så finder systemet mit, navn, adresse osv."

Er det rigtigt? For så ligger problemet da et andet sted end hos gucca.dk?
Nej. Det er ikke den almindelige "Chrome gemmer og udfylder" som vi har været inde på. Det er noget Gucca.dk har sat op - de henter data et eller andet sted fra.


Skrevet af: Pinch
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 15:13
Yes, den er jeg med på, men hvem er det, der tilbyder gucca.dk min postadresse i forbindelse med min mail?


Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 15:28
Det ved vist kun Gucca.dk Stern Smile


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 15:31
Bemærk at de også har dvdoo.dk, hvis man har handlet der.


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 17:55
Er ret sikker på lunddal har fat i den lange ende her, men jeg kan se de 2 shops bærer samme CVR nummer, og som sådan vil dette næppe være ulovligt, når der er tale om selvsamme firma. (men man kan i høj grad diskutere det etiske ved det, det er jo ikke alle der lige kigger på CVR numrene og kan se de reelt er en og samme virksomhed - måske med forskellige priser!!) 

Som udgangspunkt er det nok klogest (også for dem selv) at have vandtætte skodder mellem forretninger med mindre de specifikt skilter med det.




Skrevet af: Thomas.T
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Bemærk at de også har dvdoo.dk, hvis man har handlet der.


Siger du, at hvis man har handlet hos Gucca kunne man finde sine data hos Dvdoo? Altså at de har udvekslet data.

"Ordreinformationer og informationer om brugere registreret på Gucca.dk - herunder navn, adresse og e-mail gemmes i en sikret database, som kun kan tilgås af Gucca.dk. Vi behandler alle oplysninger strengt fortroligt og vil aldrig videregive dem til en tredjepart."

"Ordreinformationer og informationer om brugere registreret på Dvdoo.dk - herunder navn, adresse og e-mail gemmes i en sikret database, som kun kan tilgås af Dvdoo.dk. Vi behandler alle oplysninger strengt fortroligt og vil aldrig videregive dem til en tredjepart."

Pludselig forstår jeg hvorfor ingen af dem har E-mærket...


Skrevet af: Thomas H
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 18:10
Er der nogle der har den fjerneste ide om hvor de henter data fra?

-------------
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie


Skrevet af: Thomas.T
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af Thomas H Thomas H skrev:

Er der nogle der har den fjerneste ide om hvor de henter data fra?


Formoder det er/var deres eget kundekartotek der laver et match.


Skrevet af: tberte1
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 18:54
Hej alle

Jeg tænkte at det nok var på tide at jeg blandede mig lidt i debatten. Jeg hedder Thomas Bertelsen og er It-chef hos gucca.dk.

Først og fremmest vil jeg sige tak fordi i spottede den meget uhensigtmæssige funktionaltet vi havde i vores betalingsforløb. Som det nævnes i nogle tidligere indlæg så ville den fejl have kostet dyrt til maj.

Mht. til hvor data kommer fra, så modtager vi naturligvis ikke data udefra. Og vi samnenkører ingen data mellem dvdoo.dk og gucca.dk. Pilehave har nok blot glemt at han lagde en ordre på gucca.dk d. 7/4 2016. Og derfor var adressen registreret i vores system.

Hvis i ellers har nogen spørgsmål, så bare skyd løs


Skrevet af: Samsung_M
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 19:48
Hej Alle

Sjovt - det må være meget udbredt! Tænkte ikke nærmere over det men av-connection.dk gjorde dete samme da jeg handlede hos dem i sidste uge ! (Her netop tjekket igen i dag og det er stadig samme "feature"). Det er vist ikke helt efter bogen.

Venlig hilsen

Christian


Skrevet af: Thomas.T
Skrevet den: 07-December-2017 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af Samsung_M Samsung_M skrev:

Hej Alle

Sjovt - det må være meget udbredt! Tænkte ikke nærmere over det men av-connection.dk gjorde dete samme da jeg handlede hos dem i sidste uge ! (Her netop tjekket igen i dag og det er stadig samme "feature"). Det er vist ikke helt efter bogen.


Lige præcis! Jeg har oplevet det flere gange. Men på en PC med 3-4 år på bagen, tænkte jeg at det sikkert var en blanding af cookies og automatisk fuldførelse. Det var først da jeg besøgte en webshop på en helt frisk maskine, det gik op for mig, hvad der foregik. Det er virkelig en uskik. For min skyld må der gerne slås hårdt ned på den slags lemfældig omgang med persondata i fremtiden.


Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 06:24
Jeg synes det er fint at man retter fejlen.

Men så er det heller ikke værre.

Når jeg taster mit nummer på Krak kommer min addresse frem. Ligesom visse webshops finder addresse ved hjælp af telefonnummer.

Så længe de ikke sælger oplysninger til avis sælgere, der ringer en op i tide og utide.


Skrevet af: DanishBacon
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 07:01
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Jeg synes det er fint at man retter fejlen.

Men så er det heller ikke værre.

Når jeg taster mit nummer på Krak kommer min addresse frem. Ligesom visse webshops finder addresse ved hjælp af telefonnummer.

Så længe de ikke sælger oplysninger til avis sælgere, der ringer en op i tide og utide.


Jeg synes alligevel, at der er stor forskel. Folk med skjult nummer vil nok ikke bryde sig om, at få adressen osv. vist på de nævnte webshops.

Nu er min projektor ret billig, men hvis jeg havde en ægte 4K projektor, ville jeg være ked af at potentielle tyve blot kunne se min hjemmeadresse via et kig på recorder-profilen og et mail-opslag

Det er også en oplagt muligt for at gøre eksempelvis spam eller phishing mails mere troværdige, hvis ens personlige oplysninger bliver oplyst i mailen.

-------------
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 07:13
Kære alle.

I har bemærket to ting ikke? ?

  1. Problemet er løst - Gucca.dk tog jeres henvendelse seriøst og løste det med det samme
  2. Gucca.dk har svaret her i tråden, og sagt - Spørg endelig

Hav en fortsat god dag Smile


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 08:49
Det var fint at Gucca.dk fulgte hurtigt op på vores brok - og de har sikkert ret når de skriver at jeg har lagt en ordre hos dem på et tidspunkt sidste år. Jeg handler formentlig på nettet et sted mellem 150 og 200 gange om året :D

Det er mere det principielle som diskuteres her, om hvorvidt folk synes at deres navn, telefonnummer og postadresse skal kunne  slås op, hvis man kender deres e-mailadresse. Jeg synes ikke.


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 10:02
@pilehave - Problemet er løst. Selvfølgelig skal man under INGEN omstændigheder kunne bruge en loginside som et opslagsværk. MEN det er løst. så du kan jo ikke længere slå noget op. - så lad være med at komme med mere omkring det. Det vil ALTID være en fejlprogrammering. Ikke mindst nu hvor vi med hastige skridt nærmer os maj 2018 (og hvis du ikke ved hvad der sker der, så har du også selv et problem.)

at du ikke selv kan huske du har handlet der, siger selvfølgelig lidt om din hukommelse og har jo rigtig stor indvirkning på vores opfattelser af hvad der er sket. Selvom man handler 150-200 gange på nettet om året, så vil jeg nu sige jeg godt ved hvilke steder jeg foretrækker at handle og kan også huske de sites jeg handler på.

Det er til gengæld særdeles betryggende at der var en decideret årsag til at dine data dukkede op, selvom fejlen selvfølgelig var der.

Til gengæld må det være temmelig dyrt at drifte 2 forskellige sider, selvom de har 100% identisk layout. alene omkostningerne ved at have 2 forskellige databaser kørende, og det administrative må da være noget de kunne spare gevaldigt på.


Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@pilehave - Problemet er løst. Selvfølgelig skal man under INGEN omstændigheder kunne bruge en loginside som et opslagsværk. MEN det er løst. så du kan jo ikke længere slå noget op. - så lad være med at komme med mere omkring det. Det vil ALTID være en fejlprogrammering. Ikke mindst nu hvor vi med hastige skridt nærmer os maj 2018 (og hvis du ikke ved hvad der sker der, så har du også selv et problem.)

at du ikke selv kan huske du har handlet der, siger selvfølgelig lidt om din hukommelse og har jo rigtig stor indvirkning på vores opfattelser af hvad der er sket. Selvom man handler 150-200 gange på nettet om året, så vil jeg nu sige jeg godt ved hvilke steder jeg foretrækker at handle og kan også huske de sites jeg handler på.

Det er til gengæld særdeles betryggende at der var en decideret årsag til at dine data dukkede op, selvom fejlen selvfølgelig var der.

Til gengæld må det være temmelig dyrt at drifte 2 forskellige sider, selvom de har 100% identisk layout. alene omkostningerne ved at have 2 forskellige databaser kørende, og det administrative må da være noget de kunne spare gevaldigt på.
Jeg skriver nøjagtig lige så meget om emnet som jeg har lyst til - og hvad jeg ved og ikke ved om maj 2018 er fsv. sagen uvedkommende LOL


Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 12:16
Som bosiddende i Sverige er jeg ganske vant til denne "funktion", men i Sverige har man også et helt andet syn på personlige oplysninger, og det skulle man lige vænne sig til! Men når det er sagt, så bliver det mere og mere alm. at handle på nettet, og jo nemmere det er, tja ... så jeg tror det er en "funktion" vi kommer til at se mere fremover.


-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 12:35
Nej Pilehave - det er faktisk ikke helt uvedkommende for denne sag, hvad der sker i maj 2018. Og det uanset om du er alm borger, medarbejder i en virksomhed, eller for den sags skyld virksomhedsejer.'

Og du skriver jo bare løs. Det principielle ER diskuteret. Der er ingen modargumenter, alle er enige med dig i at det ikke er noget der skal kunne ske, men det er sket - og rettet igen. Til gengæld så bør du også tage dit ansvar på din kappe, og erkende at HELE grunden til at det faktisk kom frem er fordi DU selv har handlet der før. - min emailadresse kommer fx ikke frem da jeg prøvede. (og det var før det blev rettet)




Skrevet af: Thomas.T
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 12:40
Jeg mangler egentlig stadig svar på mit oprindelige spørgsmål (og grunden til jeg lavede opslaget i jura-gruppen) : Er det lovligt?
Såfremt det ikke er lovligt, ville det være rart kunne henvise til en paragraf efterhånden som man støder på webshops med denne 'service'.


Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Nej Pilehave - det er faktisk ikke helt uvedkommende for denne sag, hvad der sker i maj 2018. Og det uanset om du er alm borger, medarbejder i en virksomhed, eller for den sags skyld virksomhedsejer.'

Og du skriver jo bare løs. Det principielle ER diskuteret. Der er ingen modargumenter, alle er enige med dig i at det ikke er noget der skal kunne ske, men det er sket - og rettet igen. Til gengæld så bør du også tage dit ansvar på din kappe, og erkende at HELE grunden til at det faktisk kom frem er fordi DU selv har handlet der før. - min emailadresse kommer fx ikke frem da jeg prøvede. (og det var før det blev rettet)
Jeg har ikke skrevet at det var uvedkommende hvad der sker i maj 2018, jeg skrev at det ikke var vedkommende hvad JEG vidste om maj 2018, for du skød i dit indlæg mig en masse ting i skoene omkring min hukommelse mv.

Mit indlæg var et svar til hummelmose der skrev herinde. Så hids du dig bare ned Clap



Skrevet af: tberte1
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 12:47
Behandling af almindelige ikke-følsomme oplysninger, herunder f.eks. oplysninger om navn, adresse og telefonnummer, skal ske i overensstemmelse med persondatalovens § 6, stk. 1.

Efter persondatalovens § 6, stk. 1, kan behandling af oplysninger bl.a. finde sted, hvis den registrerede har givet sit udtrykkelige samtykke hertil, jf. § 6, stk. 1, nr. 1, eller hvis behandlingen er nødvendig for, at den dataansvarlige eller den tredjemand, til hvem oplysningerne videregives, kan forfølge en berettiget interesse, og hensynet til den registrerede ikke overstiger denne interesse, jf. § 6, stk. 1, nr. 7.



Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Jeg synes det er fint at man retter fejlen.

Men så er det heller ikke værre.

Når jeg taster mit nummer på Krak kommer min addresse frem. Ligesom visse webshops finder addresse ved hjælp af telefonnummer.

Så længe de ikke sælger oplysninger til avis sælgere, der ringer en op i tide og utide.

Der er stor forskel på det, og så på at lægge inde med en email adresse. Din fysiske adresse er mindre vigtig for potentielle købere, men din email adresse er faktisk i ret høj kurs. 
Derudover kan du skjule din fysiske adresse og telefonnummer. Men er din email først kommet ud, så er den ekstrem vanskelig at skjule. 


-------------
Mvh

Kim Andersen.
https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12


Skrevet af: NikolajDS
Skrevet den: 08-December-2017 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Nej Pilehave - det er faktisk ikke helt uvedkommende for denne sag, hvad der sker i maj 2018. Og det uanset om du er alm borger, medarbejder i en virksomhed, eller for den sags skyld virksomhedsejer.'

Og du skriver jo bare løs. Det principielle ER diskuteret. Der er ingen modargumenter, alle er enige med dig i at det ikke er noget der skal kunne ske, men det er sket - og rettet igen. Til gengæld så bør du også tage dit ansvar på din kappe, og erkende at HELE grunden til at det faktisk kom frem er fordi DU selv har handlet der før. - min emailadresse kommer fx ikke frem da jeg prøvede. (og det var før det blev rettet)



Nu synes jeg så også lige at du skal stoppe... Fordi det er ikke mange timer siden, at en anden skrev (i denne tråd), at det da var lige meget, fordi på krak kunne man slå en adresse op med et mobilnummer..

Ergo er der altså nogle, som ikke helt er enige i, at det var en grov fejl.. (nærmere ikke har fattet, hvorfor der er forskel mellem krak og det her..)



Men når det så er sagt, ja så er det fint af Gucca at de har handlet så hurtigt! Det mindst man kan gøre, når man har lavet noget skidt, ja det er at stå ved det, og rette det ASAP. Og det skete her.



Print side | Luk vindue