Print side | Luk vindue

Oversigt streaming film??

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=153613
Udskrevet den: 18-April-2024 kl. 19:15


Emne: Oversigt streaming film??
Skrevet af: JaAndersen
Emne: Oversigt streaming film??
Skrevet den: 10-December-2017 kl. 07:34
Vi sad igår og ville se alene hjemme

Da vi pt har viaplay, Netflix, HBO, cmore, DR, TV2, Filmstriben, min bio (og sikkert flere...)

Var det noget af en opgave - findes der en oversigt så man kan søge universielt?

Ved godt Siri er på vej - det hjælper bare ikke nu :-(

Evt en hjemmeside hvor man kan vælge hvilke udbydere man har og så søge i alle arkiver på en gang??

Vi fandt iøvrigt aldrig filmen da den skal være med dansk tale (tror ik den findes...)



Svar:
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 10-December-2017 kl. 08:08
Man kan søge efter titler på playpilot.com og se hvilke tjenester der hedder den


Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 10-December-2017 kl. 09:49
JustWatch.com

Findes også som app.

-------------
Venlig hilsen
KB


Skrevet af: BorreBoy
Skrevet den: 10-December-2017 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Man kan søge efter titler på playpilot.com og se hvilke tjenester der hedder den
Kan også anbefale Playpilot



Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 10-December-2017 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af BorreBoy BorreBoy skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Man kan søge efter titler på playpilot.com og se hvilke tjenester der hedder den
Kan også anbefale Playpilot



+1


-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 10-December-2017 kl. 17:22
alene hjemme i dansk tale er da vist et no go. - jeg har aldrig hørt om den skulle være kommet ud i en udgave med dansk tale - måske en udgave synkroniseret via DR Syn kanalen, men ellers ikke.


Skrevet af: JaAndersen
Skrevet den: 10-December-2017 kl. 17:46
Tak for alle svarene!!

Jeg lægger playpilot ind som favorit og bruger den

Håbede lige en eller anden kendte til alene hjemme på dansk - selvom jeg inderst inde godt vidste det ikke kunne lade sig gøre...

Men hvis man ikke skal ønske i julemåneden - hvornår så ;-)


Skrevet af: Steen6400
Skrevet den: 10-December-2017 kl. 18:32
Hvis man opretter login på playpilot kan man vælge hvilke tjenester man vil se søgeresultater fra. Og + herfra Thumbs Up

-------------
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music


Skrevet af: armani-thomas
Skrevet den: 10-December-2017 kl. 20:02
Fandt home alone til 19kr hos Blockbuster.
Kan man få 5.1 lyd på? Fra PC.


Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 11-December-2017 kl. 09:34
Måske bruger jeg det forkert, men jeg synes ikke, at Playpilot respekterer mine valg af tjenester når jeg bruger den (har profil). Den viser hits fra alle tjenester under søgninger.

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet


Skrevet af: Steen6400
Skrevet den: 11-December-2017 kl. 12:19
Jeg mener at søgeresultatet gør, men ikke deres anbefalinger.

-------------
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music


Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 11-December-2017 kl. 12:47
Tjenesten er vist heller ikke helt opdateret. F.eks. siger den at "Biler 3" ikke er tilgængelig nogen steder ;-)


Skrevet af: Jorgen
Skrevet den: 12-December-2017 kl. 08:47
Prøv evt.  http://www.streamania.dk" rel="nofollow - Streamania - der kan man filtrere for de tjenester man har adgang til - er dog ikke en komplet oversigt over hvad der er på tjenesterne, men de senest tilføjede titler - og dem der er på vej...




Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 12-December-2017 kl. 10:46
Hvis nu bare Apple kunne få fingeren ud og få smidt TV-app'en på den danske version af tvOS, så kunne man søge i dén i stedet.

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 12-December-2017 kl. 13:53
@Torben - rettigheder, rettigheder, rettigheder. - Som det er i dag, skal apple forhandle med alle filmselskaber og deres enkelte afdelinger individuelt rundt om i verden for at kunne få lov at vise ting i det pågældende land. Tag du og ring til diverse tv-selskaber i DK i stedet og bed dem om at æde støv i stedet. - det er 99% af tilfældene dem der strider imod.


Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 12-December-2017 kl. 14:52
Men Apple TV skal jo ikke streame filmen - blot fungere som udstillingsvindue så streamingselskabet kan sælge sin service ordentligt. Det skulle da være underligt om indholdsleverandørerne har ønske om at modarbejde det...


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 12-December-2017 kl. 17:04
Det er jo fuldkommen underordnet - Apple skal stadig have tilladelse til at kunne forbinde til de forskellige services.


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 12-December-2017 kl. 17:07
Det har bare intet med filmselskaber at gøre, men derimod Viaplay, TV2, DR, HBO osv., der skal laves en aftale med.

Og derudover er der den tekniske begrænsning mht. TV app'en på dansk, at Siri endnu ikke er på dansk på ATV.

Det er hurdle nummer 1.


Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 12-December-2017 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Det er jo fuldkommen underordnet - Apple skal stadig have tilladelse til at kunne forbinde til de forskellige services.
Det er da ikke fuldkomme underordnet. Tror du vender den forkert i dit hoved, Apple skal ikke have tilladelse til noget, de kan bare gøre som de ønsker med de tjenester der gerne vil være i Apples økosystem LOL



Print side | Luk vindue