Print side | Luk vindue

Tekster på Amazon Prime

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=153755
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 01:40


Emne: Tekster på Amazon Prime
Skrevet af: claus64
Emne: Tekster på Amazon Prime
Skrevet den: 23-December-2017 kl. 15:10
Hej
Jeg vil gerne se den tyske serie, 4 Blocks, på Amazon Prime men kan kun finde tyske tekster. Jeg ville enormt gerne have engelske tekster så jeg får det hele med. Er der nogle her der kan få dem på? Det virker underligt hvis Amazon skulle have købt serien med rettigheder til hele verden, men de kun viser med tyske tekster.

Måske en har lyst til at ses om de kan se den med andet end tysk tekst
God jul
Mvh Claus



Svar:
Skrevet af: claus64
Skrevet den: 23-December-2017 kl. 15:12
Nå nu har jeg lige testet på deres app og der er engelske tekster. Men jeg kan ikke se jeg kan skifte tekst sprog på Amazon app på LG C7



Skrevet af: Rolf Lemmike
Skrevet den: 23-December-2017 kl. 15:33
I det hele taget er deres danske tekster ret ringe, og fyldt med tastefejl. Men det bliver vel bedre med tiden.


Skrevet af: csell
Skrevet den: 23-December-2017 kl. 16:38
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

I det hele taget er deres danske tekster ret ringe, og fyldt med tastefejl. Men det bliver vel bedre med tiden.

Hej.

Hvis tastefejlene bliver for slemme for dig, kan du decode underteksterne og putte  dem igennem en stavekontrol.

Hilsen Carsten.


Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 23-December-2017 kl. 17:35
På mange af underteksterne mangler det midterste ordmellemrum, hvis det er en lang linje tekst.

-------------
Venlig hilsen
KB


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 28-December-2017 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af claus64 claus64 skrev:

Nå nu har jeg lige testet på deres app og der er engelske tekster. Men jeg kan ikke se jeg kan skifte tekst sprog på Amazon app på LG C7
Jeg kan fint vælge imellem mange forskellige tekster på mit LG E6, så det lyder da mærkeligt.
Er det fordi du ikke kan finde menuen med undertekster, eller viser den slet ikke nogen?


-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live



Print side | Luk vindue