Print side | Luk vindue

Tv afleveringspunkt

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Modtagelse og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Generelt om modtagelse af TV, radio og andet media
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=154047
Udskrevet den: 16-April-2024 kl. 20:59


Emne: Tv afleveringspunkt
Skrevet af: Surround4U
Emne: Tv afleveringspunkt
Skrevet den: 14-Januar-2018 kl. 10:34
Hej alle. 

Jeg ved at i lejligheder med indendørs opgang, skal fx Yousee manden i kælderen for at rode med en signal boks for at gøre tv'et klar til at modtage, men hvad med ejerlejligheder?

Som dem der ikke har indendørs opgang og kælder? Hvor er boksen så? Hvis den overhovedet er der? :-)


-------------
Skærmen må godt være flad, men lyden SKAL være rund !



Svar:
Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 14-Januar-2018 kl. 10:52
Mon ikke der er nogle metalskabe udenfor , evt inde i en hæk , det har vi i vores område
mvh

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Surround4U
Skrevet den: 14-Januar-2018 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Mon ikke der er nogle metalskabe udenfor , evt inde i en hæk , det har vi i vores område
mvh

Det et godt spørgsmål, det har jeg faktisk ikke set. Men det kan godt være der er det :-)


-------------
Skærmen må godt være flad, men lyden SKAL være rund !


Skrevet af: Surround4U
Skrevet den: 14-Januar-2018 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Mon ikke der er nogle metalskabe udenfor , evt inde i en hæk , det har vi i vores område
mvh

noget andet jeg skal høre. Vil man godt kunne have to forskellige udbyder til signal via antennestik? Her tænker jeg fx Yousee som TV og Hiper som internet?


-------------
Skærmen må godt være flad, men lyden SKAL være rund !


Skrevet af: Bjarke
Skrevet den: 14-Januar-2018 kl. 13:04
Hej Nu spørger du om afleveringspunkt, og det er ikke "kassen" men det første stik i lejlighed eller første overgang før dit eget udstyr som fx forstærker.
Egentlig kan det jo være lige meget hvor "boksen" er, det kommer an på det konkrete kabling hvordan det er udført.

Man kan godt have Tv hos Yousee og internet hos hiper så vidt jeg ved

-------------
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive


Skrevet af: Surround4U
Skrevet den: 14-Januar-2018 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af Bjarke Bjarke skrev:

Hej Nu spørger du om afleveringspunkt, og det er ikke "kassen" men det første stik i lejlighed eller første overgang før dit eget udstyr som fx forstærker.
Egentlig kan det jo være lige meget hvor "boksen" er, det kommer an på det konkrete kabling hvordan det er udført.

Man kan godt have Tv hos Yousee og internet hos hiper så vidt jeg ved

Så fik jeg byttet lidt om på det. Tak for opklaringen. Jeg har skrevet til Hiper for at høre om det kan lade sig gøre. Tak for svar :-)


-------------
Skærmen må godt være flad, men lyden SKAL være rund !



Print side | Luk vindue