Print side | Luk vindue

iTunes 6.xx -> iTunes 7.xx

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=15408
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 15:16


Emne: iTunes 6.xx -> iTunes 7.xx
Skrevet af: nbu001
Emne: iTunes 6.xx -> iTunes 7.xx
Skrevet den: 19-September-2006 kl. 23:53

Hjææælp!

Da jeg her i weekenden blev mere eller mindre autoopgraderet fra iTunes 6.xx til iTunes 7.xx gik det temmelig galt:

1. Alle de melodier jeg havde i min My Music\iTunes folder blev slettet  - det gjaldt både de CD'er som iTunes havde læst ind samt de albums jeg havde købt på iTunes. Det var muligt for mig at overføre de fra iTunes købte albums fra min iPod Nano til PC'en, men det ser ud til at jeg må i gang med at lade iTunes læse alle CD'erne ind igen, for det ser ikke ud til at de kan føres fra iPod til PC'en. Eller er der noget jeg har overset?

2. Ikonerne for iTunes og Quicktime er blevet lavet om til sådan nogle default Windows ikoner, og man kan ikke umiddelbart ændre disse ikoner. Eller er der noget jeg (igen) har overset.

Gode idéer modtages med kyshånd .

/Nils



-------------
           



Svar:
Skrevet af: claust
Skrevet den: 20-September-2006 kl. 10:01
har du prøvet at afinstallere itunes helt, genstarte maskinen og installere igen? Ellers prøv det...


Skrevet af: sodaha
Skrevet den: 20-September-2006 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

2. Ikonerne for iTunes og Quicktime er blevet lavet om til sådan nogle default Windows ikoner, og man kan ikke umiddelbart ændre disse ikoner. Eller er der noget jeg (igen) har overset.

Gode idéer modtages med kyshånd .

/Nils

Dette samme skete for mig, at ikonerne har ændret sig.  Da jeg kun bruger iTunes til at høre radio på arbejdet har jeg ikke oplevet dit problem i punkt 1.



Skrevet af: Ulvaren
Skrevet den: 20-September-2006 kl. 12:20

Hej derude

En af grundene til at dinne bib. er væk kan være du har flyttet dinne bib.

Har selv en fast HD til det samme efter at have prøvet dette efter en ominstalering af PCen.



-------------
Logitech® Harmony®

Philips 47PFL9664/12
Sonos Connect
Linksys E3000


Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 20-September-2006 kl. 22:10

claust: Nu har jeg prøvet dit forslag, 2 gange, det hjælper desværre ikke .

sodaha: Rart med en, øh, lidelsesfælle .

Ulvaren: Nej, jeg har ikke flyttet rundt på nogen iTunes / musik bibs på det seneste. Så det er ikke grunden .

Tak for jeres "hjælpeforsøg" indtil videre. Måske jeg skulle prøve at reinstallere hele PC'en, der har efterhånden hobet sig en del "snavs" op i den .

/Nils



-------------
           


Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 01-Oktober-2006 kl. 18:50

Opdateringen af iTunes 7.0.0. -> 7.0.1, som kom i onsdags, løste i hvert tilfælde problemet med ikonerne .

/Nils



-------------
           


Skrevet af: Lorentzen
Skrevet den: 02-Oktober-2006 kl. 14:51

Hvad sker der, når jeg installerer/opdaterer til den nyeste version?

Jeg gendannede min iPod og opdaterede iTunes sidste mandag (18/9) så er den opdatering du snakker om, nyere? så skal jeg vel opdatere til den?

Men som sagt, hvad sker der så med mit bibliotek? skal jeg starte forfra med at redigere oplysningerne af alle sangene?



Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 04-Oktober-2006 kl. 08:08

Ja, jeg vil mene at det er en god idé at opdatere til 7.0.1.

Det der med at den slettede mine biblioteker fatter jeg stadig ikke helt, men det sker i hvert tilfælde ikke med den nyeste version. Men en back-up før opdateringen, er vel aldrig helt af vejen .

Jeg har i mellemtiden opraderet min iPod Nano til 2. gen. Nano , men det har næppe noget med sagen at gøre!

/Nils



-------------
           



Print side | Luk vindue