Print side | Luk vindue

Hjælp med låst Apple konto/iPhone

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=154267
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 07:46


Emne: Hjælp med låst Apple konto/iPhone
Skrevet af: claus_jac
Emne: Hjælp med låst Apple konto/iPhone
Skrevet den: 02-Februar-2018 kl. 23:01
Yeah - det er noget L.o.r.d.t - Det er snart det eneste man ikke må gøre. Har du prøvet alle muligheder herfra?  https://support.apple.com/en-us/HT204306" rel="nofollow - https://support.apple.com/en-us/HT204306




Svar:
Skrevet af: jec
Skrevet den: 02-Februar-2018 kl. 23:18
Læs evt. her:
https://support.apple.com/da-dk/HT201487" rel="nofollow - https://support.apple.com/da-dk/HT201487


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 02-Februar-2018 kl. 23:40
Har I slet ikke en mailadresse tilknyttet til nulstilling af password?


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 03-Februar-2018 kl. 10:17
Og hvis I vælger det? Kan i få tilsendt tofaktorkode på SMS til det nummer?


Skrevet af: K_J
Skrevet den: 03-Februar-2018 kl. 10:25
Jeg har prøvet det samme, jeg opgav i en periode og prøvede så igen. Det er noget med at du skal vente 14dage på en mail hvor du kan klikke nulstil, derefter vente et par uger igen.
Det er helt til grin. I mit tilfælde skulle min arbejdsgiver have en iPhone tilbage, men han måtte vente da jeg ikke kunne slette indholdet på telefonen.


Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 03-Februar-2018 kl. 11:02
Du kan godt få support i weekenden. Få Apple til at ringe til dig her:

https://getsupport.apple.com" rel="nofollow - https://getsupport.apple.com

Lige nu står der 2 minutters ventetid.


-------------
Venlig hilsen
KB


Skrevet af: kenneth85
Skrevet den: 03-Februar-2018 kl. 15:14
Har i prøvet at flytte hans sim kort voer i en anden mobil og derved kunne få koden tilsendt på et trusten Device?

-------------
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 04-Februar-2018 kl. 11:33
men hvorfor er det du ikke administrerer apple-konti via en browser og kun via en telefon? - husk på at et apple id er beregnet til at administrere alle Apple's tjenester. det bliver kun brugt på en mobil for at mobilen kan få adgang til de tjenester. Så brug da en pc/mac browser for at nulstille og tilgå konto'en fremfor mobilen. 

Når en medarbejder i en virksomhed forlader virksomheden og glemmer enten at slå find my iphone eller ikke kan huske sit login, så er der kun en eneste mulighed for virksomheden at få den åbnet. Det er at gå til en fysisk forhandler med købsbevis som så kan "nulstille" telefonen. Er temmelig sikker på at det er kravet også for private når de glemmer deres apple-id.
Men prøv nu at lege via en reel browser på en alm computer inden du fortsætter på telefonen.

PS - og ja det er en sikkerhedsfeature det med at man skal vente hvis man har forsøgt sig for mange gange. - det er desværre ikke for at genere folk, men det er ganske enkelt for at gøre det så utiltrækkende for tyve der ville lave samme nummer.


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 04-Februar-2018 kl. 23:32
Gendanne? Du skal vel have lavet nyt password, hvilket skete via https://iforgot.apple.com/" rel="nofollow - https://iforgot.apple.com/



Print side | Luk vindue