Print side | Luk vindue

Optagelser på YouSee tv boks (ny model)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=155275
Udskrevet den: 08-Maj-2024 kl. 12:25


Emne: Optagelser på YouSee tv boks (ny model)
Skrevet af: Andreas.H
Emne: Optagelser på YouSee tv boks (ny model)
Skrevet den: 10-Maj-2018 kl. 14:00
Kan man ikke få YouSee boks til at optage en programserie kun med nye afsnit, og ikke rub og stub? 

Jeg satte den til at optage f.eks. "Metrovagterne" på Kanal 6. Det resulterede i at den har optaget alle afsnit 2 eller 3 gange fordi de er blevet genudsendt på Kanal 6. Jeg er kun interesseret i at den optager alle nye afsnit. Kan dette lade sig gøre uden man skal ind manuelt og vælge hvilke afsnit den skal optage?



Svar:
Skrevet af: Ning
Skrevet den: 10-Maj-2018 kl. 16:13
Nej Ouch og ja, det er mega irriterende

-------------
Ning


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 10-Maj-2018 kl. 17:48

Det skal gøres manuelt, det er kun muligt en uge frem.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: noerden
Skrevet den: 11-Maj-2018 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af Andreas.H Andreas.H skrev:

Kan man ikke få YouSee boks til at optage en programserie kun med nye afsnit, og ikke rub og stub? 

Jeg satte den til at optage f.eks. "Metrovagterne" på Kanal 6. Det resulterede i at den har optaget alle afsnit 2 eller 3 gange fordi de er blevet genudsendt på Kanal 6. Jeg er kun interesseret i at den optager alle nye afsnit. Kan dette lade sig gøre uden man skal ind manuelt og vælge hvilke afsnit den skal optage?


hej
Det har jeg desværre også fundet ud af. Jeg har valgt at optage Homeland - med har nu 30 afsnit eller lignende liggende.
Det kunne godt være jeg snart skulle finde min htpc frem fra flytterodet igen...



Print side | Luk vindue