Print side | Luk vindue

Airpods vil ikke gen-tilslutte

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=165843
Udskrevet den: 10-Maj-2024 kl. 20:42


Emne: Airpods vil ikke gen-tilslutte
Skrevet af: zunex
Emne: Airpods vil ikke gen-tilslutte
Skrevet den: 21-Maj-2023 kl. 15:46
Hejsa,

Efter at have haft et mislykket forsøg på at lave deling af lyd på appletv, vil de ikke længere connecte til mine devices.

Jeg kan bruge dem - hvie jeg "glemmer" dem på enheden, og gen-tilslutter. Men når jeg så senere vil bruge dem, så fejler det - får bare beskeden om at "forbindelsen mislykkedes... sørg for de er indenfor rækkevidde, osv.

Det pudsige er, at den der "animation" der jo splasher op når telefonen ser dine airpods, med animeringen af både etui og airpods - og info om, hvor meget strøm der er på - den kommer frem. Med det rigtige navn på dimserne og det hele.

Men hvis jeg prøver faktisk at tilslutte... "forbindelsen mislykkedes".

Jeg har forsøgt det meste jeg har kunnet opstøve, nulstillinger, også af telefonens netværksindstillinger osv. Men intet virker. Et kald til apple har heller ikke givet noget.

Så... jeg tænkte jeg lige ville høre, om der er nogen her, der har været ude for noget lignende?



Svar:
Skrevet af: Munch
Skrevet den: 21-Maj-2023 kl. 15:53
Tlf er en? 

Har du set om der er opdatering til airpods?

-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 21-Maj-2023 kl. 18:57
Er du sikker på at alle enheder der skiftes i mellem også benytter samme apple id?

-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |


Skrevet af: zunex
Skrevet den: 21-Maj-2023 kl. 23:16
sorry - det er en 14'er, kører iOS 16.5


Skrevet af: zunex
Skrevet den: 21-Maj-2023 kl. 23:17
Hejsa, ja det er jeg.


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 22-Maj-2023 kl. 10:13
Godt at bruge citér knappen, så man ved hvem du svarer med hvad.

Men det har aldrig voldt problemer hos mig, for så længe Airpods står på listen i bluetooth, så er de på lige så snart de sidder i ørerne. 

Har kun haft udfordringer med forbindelse når Apple produkt skal connecte med tredje part bluetooth udstyr.


-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 22-Maj-2023 kl. 11:46
Har du prøvet at resette dine airpods?


Skrevet af: zunex
Skrevet den: 22-Maj-2023 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Har du prøvet at resette dine airpods?


Yes, as well. Det er virkeligt mystisk at jeg kan tilslutte mig til dem hvis jeg glemmer dem på tlf hver gang... svært at tro på, det er en hardware ting når det virker - og virker indtil jeg putter dem tilbage i etuiet. Så er det forfra... Weird.


Skrevet af: zunex
Skrevet den: 22-Maj-2023 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Godt at bruge citér knappen, så man ved hvem du svarer med hvad.

Men det har aldrig voldt problemer hos mig, for så længe Airpods står på listen i bluetooth, så er de på lige så snart de sidder i ørerne. 

Har kun haft udfordringer med forbindelse når Apple produkt skal connecte med tredje part bluetooth udstyr.


Citér option.... cjheck. Duly noted :)


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 22-Maj-2023 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af zunex zunex skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Har du prøvet at resette dine airpods?


Yes, as well. Det er virkeligt mystisk at jeg kan tilslutte mig til dem hvis jeg glemmer dem på tlf hver gang... svært at tro på, det er en hardware ting når det virker - og virker indtil jeg putter dem tilbage i etuiet. Så er det forfra... Weird.
Prøv at tilslutte dem i ituiet ved hjælp af knappen bagpå itui.


-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub


Skrevet af: zunex
Skrevet den: 22-Maj-2023 kl. 14:47
[/QUOTE]
Prøv at tilslutte dem i ituiet ved hjælp af knappen bagpå itui.
[/QUOTE]

Det er den eneste måde jeg gør det på.


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 22-Maj-2023 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af zunex zunex skrev:

[/QUO
Prøv at tilslutte dem i ituiet ved hjælp af knappen bagpå itui.
[/QUOTE]

Det er den eneste måde jeg gør det på.
[/QUOTE]
Så forstår jeg intet.


-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub


Skrevet af: zunex
Skrevet den: 22-Maj-2023 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så forstår jeg intet.


Så er vi to :/



Print side | Luk vindue