Print side | Luk vindue

Fælleskøb Philips xPFL9732D

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=27869
Udskrevet den: 20-Maj-2024 kl. 12:25


Emne: Fælleskøb Philips xPFL9732D
Skrevet af: Jimmi
Emne: Fælleskøb Philips xPFL9732D
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 14:49

Hvis Wupti skal lave et ordentligt tilbud til os, så skal de naturligvis vide hvor mange styk det cirka drejer sig om.

Så skriv venligst om du vil købe 37PFL9732D, 42PFL9732D eller 47PFL9732D. HURTIGST MULIGT! Deres indkøber er på kontoret torsdag, og jeg vil gerne have mailen sendt til ham inden da.

Det drejer sig selvfølgelig kun om at få et tilbud.. I binder jer ikke til noget.

Undskyld crosspost, men det haster.

Edit - 14. september kl. 16.20.

Alle er nu blevet kontaktet af Wupti, og har arrangeret betaling og levering. Fælleskøbet er hermed afsluttet .

 

Edit - 14. september kl. 10.35.

Nu har jeg sendt bestillingen til Wuptis indkøbschef, så nu må vi bare afvente :).

Jeg har bedt om at blive sat bagest i køen, så I andre forhåbentlig får jeres TV hurtigst muligt.
 

Edit - 13. september kl. 22.45.

Hvis nogen beslutter sig for at ville med i købet, så bedes I sende mig en privat besked med følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
Email-adresse
Betalingsform (kort eller bankoverførsel)
Hvilken model du er interesseret i (37", 42" eller 47")

Beskeden skal være mig i hænde senest kl. 10.00 i morgen (fredag), hvor jeg sender den endelige bestilling til Wupti.

Jeg har modtaget endelige bestillinger (inkl. navn, adresse m.v.) fra følgende personer:

psychotic
viol8r
jijodk
ab_kallenbach
Q400
Figaro
m_sander
AlexKBH
'DLG'
omega
Stump
CoolHandLuke
Miagi
Chaospling
O'Brian
Riddler
sofus2
kim2650
jfonager
runaldo

hifisam
StoneColdO
Meethoo

- samt jeg selv

 

Edit - 13. september kl. 13.02.

Jeg har nu skrevet til jer alle, og vær venlige at svare mig a.s.a.p. for alles skyld.

 

Edit - 13. september kl. 12.43.

De har accepteret betaling med kort - man skal ringe ind med kortoplysninger, så jeg skriver nu til jer alle og beder om navn, adresse, telefonnummer email-adresse og om jeres foretrukne betalingsform.

Svar mig venligst med det samme.

 

Edit - 13. september kl. 12.30.

Vi har tilmeldinger på 9 stk. 42" og 7 stk. 47", og Wupti er villige til at give os dem til den aftalte pris på trods af det lave antal. Jeg skriver en personlig besked til alle tilmeldte, for en sidste bekræftelse.

De har bedt om at det skal foregå via bankoverførsel, men det har jeg afvist. Jeg har bedt dem om at bekræfte, at vi kan betale med kort da bankoverførsel stiller os ringere som forbruger.

 

Edit - 12. september kl. 09.46.

Jeg har fået prisen på 47" sat ned til kr. 20.928,-. Men der skal købere på banen for at dette fælleskøb bliver en realitet. Som sagt er det danske modeller med trykt dansk manual og dansk OSD.

Indtil videre har jeg positive tilbagemeldinger på 7 stk. 42" og 7 stk. 47". For at de kan ramme de priser skal vi købe mindst det antal som den oprindelige forespørgsel lå på. Det vil sige 10 stk. 42", 13 stk. 47" og 3 stk. 37".

Vi har deadline i morgen torsdag den 13. september kl. 12.00!

Jeg har valgt også at poste på hifi4all.

 

Edit - 11. september kl. 13.30.

Da jeg kan fornemme en udbedret utilfredshed med prisen på 47", så har jeg givet udtryk for dette overfor Wupti og prøver at presse prisen yderligere ned for de af jer som er interesseret i den størrelse.

Jeg vender tilbage, men jeg garanterer ikke noget.

 

Edit - 10. september kl. 15.28.

Nu har jeg mailet alle som udviste interesse for de tre modeller. Til jer der vil have 42" kom jeg til at angive leveringsdatoen til den 19. september - det skal selvfølgelig være den 24. september.

 

Edit - 10. september kl. 15.05.

Leveringsdatoer er nu modtaget.. de arbejder dog på at kunne gøre det hurtigere:

37PFL9732D: Kan leveres nu.

42PFL9732D: 24. september.

47PFL9732D: 19. september.

 

EDIT - 10. september kl. 14.05.

Så har jeg modtaget priser.. modtager leveringsdatoer senere i dag. Alle modellerne er danske modeller, og ikke udenlandske som eks. pc-netto.dk sælger:

37PFL9732D: Kr. 16.095,- pr. stk.

42PFL9732D: Kr. 17.695,- pr. stk.

47PFL9732D: Kr. 20.928,- pr. stk.

Nu skal vi så finde ud af, om alle jer der har skrevet rent faktisk også vil handle. Jeg sender en privat besked til jer der har svaret i tråden. Prisen er inkl. moms men eksl. levering som er på kr. 375,- pr. stk. Vi kan også vælge at få dem leveret til ét sted hvor vi alle kan hente, men jeg kan forestille mig vi alle er spredt ud over hele landet så det er nok bedst hvis de sender dem enkeltvis.




Svar:
Skrevet af: AlexKBH
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 14:54
Jeg er med på 47PFL9732D


Skrevet af: El Moro
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 15:13
Jeg er måske også med på 47PFL9732D, men er der ikke en der kan ridse forskellene op imellem 37', 42' og 47' ? Måske også evt. sammenholdt op imod 42pfl9900D ? 


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 15:31

Oprindeligt skrevet af El Moro El Moro skrev:

Jeg er måske også med på 47PFL9732D, men er der ikke en der kan ridse forskellene op imellem 37', 42' og 47' ? Måske også evt. sammenholdt op imod 42pfl9900D ? 

Du kan selv sammenligne produkter inde på http://www.philips.dk - www.philips.dk - når du går ind på et TV, så er der et link i højre side til sammenligning af produkter.

Jeg ved ikke hvorfor, men 42PFL9732D er ikke inde på siden.



Skrevet af: ab_kallenbach
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 15:37

Jeg er med på en 47pfl9732d, hvis prisen bliver acceptabel. Jeg kan ikke se nogen af modellerne på wupti's hjemmeside - hvornår mon de kan levere? Og hvad er deres standardpris?

Jeg kan se 47pfl9732d til ca. 21.500,- på andre hjemmesider, men ingen har leveret endnu...



Skrevet af: FallenAngel
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 15:46

Skriver også lige her bare for at være sikker men er klar på en 42PL9732D hvis prisen er god kan jo se en 47" koster 21.379 hos pc-netto.dk

 



-------------
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI


Skrevet af: Hansio
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 16:12
Jeg kunne godt tænkes at være med på en 37" hvis prisen er okay :-)


Skrevet af: Wickings
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 17:24
Jeg kunna da være interesseret i en 42" version.. 

-------------
Pioneer 428XD
Playstation 3 + Apple TV + Yousee Plus


Skrevet af: MichaelDK
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 17:33
Jeg er interesseret i 1 stk. 42PFL9732D alt efter hvilken pris vi snakker om.


Skrevet af: m_sander
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 18:09
Jeg er interesseret i en 47PFL9732D, hvis prisen er god.


Skrevet af: Letten
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 18:59
Jeg er interesseret i en 47PFL9732D, hvis prisen er god.

/Letten


Skrevet af: rolighed
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 20:23
Jeg er også interesseret i en 47PFL9732D, hvis prisen er god. Alternativt måske 42PFL9732D

/René


Skrevet af: Stump
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 20:50

Jeg er interesseret i 42PFL9732D

Og hvis prisen er god 47" modellen.



Skrevet af: Jambo
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 21:47
Er muligvis også med på en 47PFL9732D.


Skrevet af: Fanner
Skrevet den: 04-September-2007 kl. 23:30
Jeg kunne godt være interesseret også, det skal så være modellen:
42PFL9732D

Ca. hvornår vil vi få prisen at vide?


Skrevet af: homeuser
Skrevet den: 05-September-2007 kl. 07:16

47" tommer til mig

Homeuser



Skrevet af: Q400
Skrevet den: 05-September-2007 kl. 07:58
2 stk 42 modellen.


Skrevet af: AlexKBH
Skrevet den: 05-September-2007 kl. 09:35

Det her går sgu hurtigt.

Kan vi ikke istedet for kun at spørge om tilbud hos én forhandler, finde et par flere og vælge det bedste tilbud?

Måske kunne vi også spørge pc-netto.dk og jaman.dk, om de kan give et godt tilbud.



Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 05-September-2007 kl. 10:17
Jeg er med på en 47, men det skal gå hurtigt, da jeg ellers kommer til at
købe et andet steds fra :-)

Prisen skal under de 21k, som er den pris, som de fleste webshops kører
med pt.


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 05-September-2007 kl. 11:55

Jeg skriver til Wupti.com senere i dag, og deres indkøber kommer som sagt i morgen. Så jeg håber vi får svar i morgen eller på fredag.

Men jeg giver det lige et par timer mere, i tilfælde af der kommer flere købere til



Skrevet af: Frank
Skrevet den: 05-September-2007 kl. 12:52

Jeg er også interesseret i en 47"

Men det afhænger ikke kun af prisen - det skal også være en fornuftig forhandler, som kan håndtere hvis der er fejl.



-------------
Venligst
Frank Jensen


Skrevet af: Cham
Skrevet den: 05-September-2007 kl. 17:11
er med på et 37" hvis prisen er god :)


Skrevet af: JakobC
Skrevet den: 05-September-2007 kl. 17:45
1 stk. 37PFL9732D her

-------------
/Jakob


Skrevet af: kim2650
Skrevet den: 05-September-2007 kl. 23:12

kunne være frisk på en 42", hvis prisen og ikke mindst leveringsdatoen er rimelig.. har nu ventet på flere forskellige webshops i evigheder



Skrevet af: parasound
Skrevet den: 06-September-2007 kl. 01:18
Også en 47" til mig  hvis prisen er ok 


Skrevet af: omega
Skrevet den: 06-September-2007 kl. 07:01
er også med på 42" hvis prisen er fornuftig


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 06-September-2007 kl. 08:57
Jeg sender mailen kl. 10.00, såfrem der kommer flere tilmeldinger.


Skrevet af: jijodk
Skrevet den: 06-September-2007 kl. 14:47

er med på en 47"9732  har ikke helt besluttet om den skal være sort el. hvid i rammen



-------------
Philips 47PFL9732


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 06-September-2007 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af jijodk jijodk skrev:

er med på en 47"9732  har ikke helt besluttet om den skal være sort el. hvid i rammen

Tjek mail hurtigt.



Skrevet af: AlexKBH
Skrevet den: 06-September-2007 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af jijodk jijodk skrev:

er med på en 47"9732  har ikke helt besluttet om den skal være sort el. hvid i rammen

Jeg tror ikke man kan vælge mellem farverne på rammen. 9732 er hvid i ydre ramme (briliant perl) og 9632 er sort.



Skrevet af: Dan9
Skrevet den: 06-September-2007 kl. 20:34
jeg er med på en 42" hvis tilbudet er godt nok


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 07-September-2007 kl. 09:58

Så har Philips ændret deres danske hjemmeside, og nu kan man endelig finde alle tre 9732-modeller derinde.

Jeg håber på at få svar fra Wupti.com senere idag, så vær venlige at væbne jer med tålmodighed og IKKE pludselig gå ud og købe andetsteds før vi har modtaget tilbuddet. Det kan potentielt ødelægge det for alle os andre i dette fælleskøb.

Jeg har gjort dem bekendt med hvilke priser de er oppe imod, og jeg har også luftet mine tanker om eventuelle fabrikationsfejl og at jeg personligt ikke gider alt muligt tovtrækkeri i tilfælde af dette. Hvis der er en fabrikationsfejl på produktet skal det ordnes forhandler og leverandør imellem uden det skal komme mig, som køber, til gene.



Skrevet af: JakobC
Skrevet den: 07-September-2007 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Jimmi Jimmi skrev:

Jeg har gjort dem bekendt med hvilke priser de er oppe imod, og jeg har også luftet mine tanker om eventuelle fabrikationsfejl og at jeg personligt ikke gider alt muligt tovtrækkeri i tilfælde af dette. Hvis der er en fabrikationsfejl på produktet skal det ordnes forhandler og leverandør imellem uden det skal komme mig, som køber, til gene.

Så vidt jeg kan se har Wupti ikke engang e-handelsmærket. Dermed skal tilbuddet være ualmindeligt godt hvis jeg skal være interesseret.

Dybest set var det så smartere at vi købte en sending i Tyskland

 



-------------
/Jakob


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 07-September-2007 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af JakobC JakobC skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmi Jimmi skrev:

Jeg har gjort dem bekendt med hvilke priser de er oppe imod, og jeg har også luftet mine tanker om eventuelle fabrikationsfejl og at jeg personligt ikke gider alt muligt tovtrækkeri i tilfælde af dette. Hvis der er en fabrikationsfejl på produktet skal det ordnes forhandler og leverandør imellem uden det skal komme mig, som køber, til gene.

Så vidt jeg kan se har Wupti ikke engang e-handelsmærket. Dermed skal tilbuddet være ualmindeligt godt hvis jeg skal være interesseret.

Dybest set var det så smartere at vi købte en sending i Tyskland

 

Det bekymrer mig ikke så meget med Wupti, da de har haft massive TV-reklamer osv. Desuden ejes de 51% af det store energiselskab NRGi.

Det er selvfølgelig også en mulighed, men nu gjorde jeg allerede fra start opmærksom på at jeg ville indhente tilbud fra Wupti da de tidligere har udtalt at de vil være blandt de billigste på de nye Philips-modeller. Så skal folk lade være med at melde sig til, hvis de ikke er med på den.. jeg gider ikke alt muligt efterfølgende besvær. Recordere.dk kunne ikke selv etablere et fælleskøb, og så måtte jeg jo selv tage affære da jeg gerne snart vil have det TV.



Skrevet af: jvks
Skrevet den: 07-September-2007 kl. 12:30
Til info har Philips redesignet hjemmesiden, b.la med 42PFL9732D/10


Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 07-September-2007 kl. 12:36

Hej!

Jeg forstår ikke helt hvis man ikke "tør" handle med Wupti,men gerne vil købe i Tyskland?????

Wupti er det sted jeg har fået den bedste rådgivning/vejledning når vi taler HVIDEVARER på nettet.

Og.....det er altså ikke noget "håndkøbs-udsalg"-der er- som en anden også bemærker det-kapital bag.

Er prisen ellers iorden,er der vel ikke mange "sikrere" steder at handle på nettet,eller..?

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: Frank
Skrevet den: 07-September-2007 kl. 13:17

e-handelsmærket vil jeg tillægge absolut ingen betydning. Det er en frivillig og efter min mening helt værdiløs ordning.

Men en dansk web butik vil helt sikkert ligge troværdighedsmæssigt over en hvilken som helst udenlandsk.

Jeg vil dog til enhver tid foretrække en etableret forhandler med solidt hovedsæde og butik - også selvom det er dyrere. Der skal VIRKELIG være noget at spare på en discount leverandør, for at det er interessant - dvs. mere end 15-20%, da jeg helt klart mener at risici for dårlig behandling er større, hvis der er noget galt.

Jeg kender ikke Wupti, men de har været kort tid på markedet - hvilket ikke taler til deres fordel, i min verden.



-------------
Venligst
Frank Jensen


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 07-September-2007 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Hej!

Jeg forstår ikke helt hvis man ikke "tør" handle med Wupti,men gerne vil købe i Tyskland?????

Wupti er det sted jeg har fået den bedste rådgivning/vejledning når vi taler HVIDEVARER på nettet.

Og.....det er altså ikke noget "håndkøbs-udsalg"-der er- som en anden også bemærker det-kapital bag.

Er prisen ellers iorden,er der vel ikke mange "sikrere" steder at handle på nettet,eller..?

lrev

Nemlig. Som jeg også skrev tidligere, så har de haft massive TV-reklamer på, i hvert fald, TV2. Man skal nok have en god slat penge i ryggen, for at have overskud til at gøre det.

Det er NRGi som står bag - AGFs stadion hedder vist også "NRGi Park" eller noget lignende.

Jeg har ingen betænkeligheder ved at handle hos dem, udover et enkelt punkt som jeg også bad om en uddybende forklaring på: I deres FAQ står, såvidt jeg kan forstå, at ved eventuel reparation skal man selv sørge for indlevering eller afsendelse til reparation. Såvidt jeg er bekendt med forbrugerlovgivningen, så skal man som forbruger ikke stilles til gene/besværliggøres hvis det er større ting som skal til reparation hvis det er en reklamation/garanti-reparation. Der skal sælger selv sørge for at afhente hos køber og også bringe retur efter endt reparation.

Men jeg er i hvert fald meget spændt på tilbuddet.



Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 07-September-2007 kl. 14:14

NRGi har en masse penge som de skal have brændt af på en masse løjerlige projekter, hvorfor kan jeg ikke huske, men el-forbrugerne (ejerne?)  skal da ikke have nogen af dem...

...så af økonomiske grunde ville jeg ikke have nogle betænkeligheder ved at handle der!



-------------
mvh Christian


Skrevet af: Fulkari
Skrevet den: 08-September-2007 kl. 16:58
Jeg er frisk på en 47PFL9732D Philips. Kan vi ikke blot holde os til topic. Tak!


Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 09-September-2007 kl. 21:15

Jeg er helt klar på en 42 model. Hvis det ikk er for sent?

Har i flere måneder ledt efter et ordentligt tv. Og du er muligheden der så.



-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.


Skrevet af: AlexKBH
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 09:29

Får vi ikke snart tilbuddet?

 



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af AlexKBH AlexKBH skrev:

Får vi ikke snart tilbuddet?

 

Jeg rykker ham om lidt.



Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 12:30
Wupti har ikke travlt med at svare, ser det ud til.


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 13:16

Så har jeg fået priser! Jeg redigerer min første besked i denne tråd.

Jeg skal lige have leveringsdatoer fra dem på hver enkelt model.. vender tilbage om lidt.



Skrevet af: AlexKBH
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 14:02

Kom med priserne

 



Skrevet af: O'Brian
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 14:04
Vi vil se priser... vi vil se priser....... vi vil se priser....

-------------
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 14:12

Så er der priser.. jeg har som sagt redigeret min første besked i denne tråd. Det er også dér jeg opdaterer med leveringsdatoer.. men det lød som om de kan leveres meget snart.

Når jeg har fundet ud af hvor mange der vil handle så giver jeg dem besked.. priserne er selvfølgelig afhængige af at de antal rent faktisk gælder. Men så giver jeg dem besked, og så finder vi ud af hvordan vi gør rent formelt.



Skrevet af: jijodk
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 14:18

Så afventer jeg bare mail. Har du forhørt dig om en god pris på Philips egne vægbeslag der sidder helt tæt ved væggen. Som evt. kunne medtages sammen med ordren

 

Oprindeligt skrevet af Jimmi Jimmi skrev:

Så har jeg fået priser! Jeg redigerer min første besked i denne tråd.

Jeg skal lige have leveringsdatoer fra dem på hver enkelt model.. vender tilbage om lidt.



-------------
Philips 47PFL9732


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af jijodk jijodk skrev:

Så afventer jeg bare mail. Har du forhørt dig om en god pris på Philips egne vægbeslag der sidder helt tæt ved væggen. Som evt. kunne medtages sammen med ordren

 

Oprindeligt skrevet af Jimmi Jimmi skrev:

Så har jeg fået priser! Jeg redigerer min første besked i denne tråd.

Jeg skal lige have leveringsdatoer fra dem på hver enkelt model.. vender tilbage om lidt.

Nej, det har jeg godt nok ikke. Men hvis der er generel interesse for det, så kan jeg da godt undersøge det.

Jeg afventer leveringsdato, før jeg skriver personligt til jer.



Skrevet af: kim2650
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 15:23
lang leveringstid på 42" synes jeg, alle andre kan have dem til d.18 SENEST


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 15:26

Oprindeligt skrevet af kim2650 kim2650 skrev:

lang leveringstid på 42" synes jeg, alle andre kan have dem til d.18 SENEST

Nu skal jeg ikke forsvare nogen, men man ser typisk datoen blive rykket efterhånden som deadline nærmer sig. Jeg skrev dog også til Wupti, at jeg synes det var lidt lang tid.



Skrevet af: O'Brian
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 17:59

Tak for mail.

De priser der er fremme, er det ligegyldigt hvor mange tilmeldinger der måtte komme?



-------------
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af O'Brian O'Brian skrev:

Tak for mail.

De priser der er fremme, er det ligegyldigt hvor mange tilmeldinger der måtte komme?

Nej, det er det ikke. Jeg har givet udtryk overfor Wupti, at det virker som om der er en overvejende utilfredshed med prisen på 47" for flere læser min mail men har ikke høfligheden at skrive tilbage.

Hvis der kommer meget færre tilmeldinger end antallet jeg skrev til Wupti, så er det klart at prisen stiger.



Skrevet af: Renéb
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 18:12

Hejsa.

Er lige kommet ind i tråden her i dag efter at have været flyttet og ventet på nyt internet...fiber, der har drillet en del

Har en aftale med min lokale Expert butik om at jeg skal ned og se 47" ved dem i morgen. De har et der lige er ankommet i butikken.  Ved dem står den til 28.000. Det var ihvertfald udlægget fra ham. Jeg skal have en Philips Soundbar med, så jeg kan forhåbenlig presse ham lidt.

Men som jeg kan se så er det her jo et rigtig godt tilbud, så hvis det ikke er for sent vil jeg meget gerne ligge billet ind på et 47". Desuden også et af Philips egen vægbeslag der er nævnt tidligere her i tråden(?). Hvor kan det skaffes fra??

René


Skrevet af: Figaro
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 18:12

Jeg er også interesseret i en 47" model.

Jeg mener også, at prisen må afhænge af det samlede antal bestillinger. Allerede i dag er der en pris hos Express Delivery på 20.847 kr.

Er det ikke mere rigtigt at fastsætte en endelig dato, hvor bestillingerne gøres op, hvorefter en pris på de forskellige modeller indhentes. Eller er det bare mig  

 



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af Figaro Figaro skrev:

Jeg er også interesseret i en 47" model.

Jeg mener også, at prisen må afhænge af det samlede antal bestillinger. Allerede i dag er der en pris hos Express Delivery på 20.847 kr.

Er det ikke mere rigtigt at fastsætte en endelig dato, hvor bestillingerne gøres op, hvorefter en pris på de forskellige modeller indhentes. Eller er det bare mig  

 

Det prøvede jeg jo også på.. men nu er det første gang jeg prøver.



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 18:16

Oprindeligt skrevet af Renéb Renéb skrev:


Hejsa.

Er lige kommet ind i tråden her i dag efter at have været flyttet og ventet på nyt internet...fiber, der har drillet en del

Har en aftale med min lokale Expert butik om at jeg skal ned og se 47" ved dem i morgen. De har et der lige er ankommet i butikken.  Ved dem står den til 28.000. Det var ihvertfald udlægget fra ham. Jeg skal have en Philips Soundbar med, så jeg kan forhåbenlig presse ham lidt.

Men som jeg kan se så er det her jo et rigtig godt tilbud, så hvis det ikke er for sent vil jeg meget gerne ligge billet ind på et 47". Desuden også et af Philips egen vægbeslag der er nævnt tidligere her i tråden(?). Hvor kan det skaffes fra??

René

Det er skam ikke for sent.. sender dig også lige en privat besked om det, da jeg bruger svarene dér til optælling af de endelige købere.

Med hensyn til beslag, så er det ikke med i købet (endnu).



Skrevet af: O'Brian
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 18:29
Ja drenge, kom ud af busken så Jimmi kan presse dem lidt..

-------------
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.



Skrevet af: Hansio
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 20:18
Nu er jeg lige nød til at høre, hvad er forskellen på 96 og 97 modellen?


Skrevet af: CoolHandLuke
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 20:40
Jeg er interesseret i en 42, hvis ikke det er for sent...


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 20:43

Oprindeligt skrevet af CoolHandLuke CoolHandLuke skrev:

Jeg er interesseret i en 42, hvis ikke det er for sent...

Det er det ikke. Jeg sender dig en privat besked.



Skrevet af: MichaelDK
Skrevet den: 10-September-2007 kl. 20:47
http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/consumer/cc/_categoryid_TV_CA_DK_CONSUMER/?proxybuster=MSEYBLYGPZWFJJ0RMRCSHQNHKFSESI5P#;filterStates=%5BFK_FLAT_TV_LCD%3Btrue%5D%5BFK_FLAT_TV_PLASMA%3Bfalse%5D%5BFK_CRT%3Bfalse%5D%5BFK_AMBILIGHT%3Btrue%5D%5BFK_SCREENSIZE_MIN%3B15%5D%5BFK_SCREENSIZE_MAX%3B50%5D%5BFK_PERFECT_PIXEL_HD_ENGINE%3Bfalse%5D%5BFK_PIXELPLUS_3_HD%3Bfalse%5D%5BFK_PIXEL_PLUS_2_HD%3Bfalse%5D%5BFK_PIXEL_PLUS_HD%3Bfalse%5D%5BFK_CRYSTAL_CLEAR%3Bfalse%5D%5BFK_FULL_HD_1080P%3Bfalse%5D%5BFK_HD_READY%3Bfalse%5D%5BFK_CLEAR_LCD%3Bfalse%5D%5BFK_HDMI_OR_DVI%3Bfalse%5D%5BFK_DIGITAL_MEDIA_READER%3Bfalse%5D%5BFK_DVB-T_TUNER%3Bfalse%5D%5Bid1%3B42PFL9732D%2F10%5D%5Bid2%3B42PFL9632D%2F10%5D%5Bcompare%3Btrue%5D - Sammenligning

Egentlig er forskellen ikke den vilde. Det kan koges ned på at 9732 har kortlæser, ambilight surround og en anden fjernbetjening.


Skrevet af: psychotic
Skrevet den: 11-September-2007 kl. 11:43
Jeg er også interresseret i 42 tommer udgaven hvis det stadig ikke er for sent


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 11-September-2007 kl. 11:47

Oprindeligt skrevet af psychotic psychotic skrev:

Jeg er også interresseret i 42 tommer udgaven hvis det stadig ikke er for sent

Det er det skam ikke.. jeg sender dig en privat besked.



Skrevet af: psychotic
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 10:30

Har lige et spg ang prisen.

Er priserne på de individuelle str. afhængige af at de andre to str. også når op på det påkrævede antal.

Altså hvis der eks ikke kommer nok bestillinger på 47" modellen stiger prisen på 42" modellen også?



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af psychotic psychotic skrev:

Har lige et spg ang prisen.

Er priserne på de individuelle str. afhængige af at de andre to str. også når op på det påkrævede antal.

Altså hvis der eks ikke kommer nok bestillinger på 47" modellen stiger prisen på 42" modellen også?

Ja, det kan jeg forestille mig siden 47" er den dyreste. Det bliver kun til noget hvis vi mindst rammer antallet for hver model.. måske med undtagelse af 37".



Skrevet af: psychotic
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 10:39

Dvs går fælleskøbet helt i vasken eller bliver prisen blot højere?

Altså jeg ville personligt ikke springe fra  bare fordi prisen stiger, så længe prisen ikke stiger med mere end 500kr.

Håber virkelig at det bliver til noget, ikke mindst fordi prisen er så attraktiv for en dansk model, men også fordi det lader til at Jimmi har lagt et ret stort arbejde i det.



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af psychotic psychotic skrev:

Dvs går fælleskøbet helt i vasken eller bliver prisen blot højere?

Altså jeg ville personligt ikke springe fra  bare fordi prisen stiger, så længe prisen ikke stiger med mere end 500kr.

Håber virkelig at det bliver til noget, ikke mindst fordi prisen er så attraktiv for en dansk model, men også fordi det lader til at Jimmi har lagt et ret stort arbejde i det.

Tak for de pæne ord, og ja, det er ikke helt så lige til.

Desværre er en del faldet fra :(. Jeg er ikke 100% klar over hvor meget det vil gå ud over prisen, hvis vi ikke helt rammer antallet. Men nu har jeg også postet det på hifi4all, og så må vi krydse fingre.



Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 12:32
Hvordan er proceduren egenlig for det videre forløb? Bestilling, betaling etc.?
Vi begynder jo rimelig snart at nærme os nogle interessante datoer.


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 12:35

Oprindeligt skrevet af viol8r viol8r skrev:

Hvordan er proceduren egenlig for det videre forløb? Bestilling, betaling etc.?
Vi begynder jo rimelig snart at nærme os nogle interessante datoer.

Det vil vi først diskuttere når og hvis købet bliver en realitet. Men jeg kan forestille mig det bliver noget i stil med, at jeg eventuelt sender dem en liste med folks navne og email-adresser hvorefter de kontakter jeg for informationer.



Skrevet af: Q400
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 13:00

FOLK MÅ KOMME UD AF HULLERNE. DET ER IKKE FOR SJOVT AT JIMMI HAR LAVET DETTE STYKKE ARBEJDE.

MELD JER NU TIL SÅ VI KAN FÅ DEN GODE PRIS I LAND



Skrevet af: rolighed
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af Q400 Q400 skrev:

FOLK MÅ KOMME UD AF HULLERNE. DET ER IKKE FOR SJOVT AT JIMMI HAR LAVET DETTE STYKKE ARBEJDE.

MELD JER NU TIL SÅ VI KAN FÅ DEN GODE PRIS I LAND

Der er vel ingen grund til at råbe.

Jeg tror "problemet" er, at prisen ikke er så fantastisk når det kommer til stykket. Den er i bedste tilfælde ikke lavere end standardprisen hos mindst 2 andre danske webshops. At man får en dansk manual med, har jeg ikke tænkt mig at betale ekstra for.

Hvis jeg skulle handle nu, så skulle det være fordi jeg allerede nu kunne handle til en pris der ellers først lå nogle måneder ude i fremtiden efter normalt prisfald - og det lyder det jo ikke til at wupti kan tilbyde.

Jeg synes bestemt det er et rigtig flot stykke arbejde Jimmi har lagt i dette fælleskøb og rigtig mange gange tak til ham for det gode initiativ og det arbejde han lægger i det. Men, det ændrer jo ikke rigtigt på at jeg ikke mener Wupti kommer med et ordentligt tilbud til gruppen, når jeg kan som ene kunde kan få samme vare til samme pris et andet sted.

Hvis Wupti kom med et ordentligt tilbud til gengæld for at de kan skyde nogle håndfylde skærme af i ét hug - vupti, så var jeg med på vognen med det samme! Men, enten har de ikke nogle særlig gode indkøbspriser hos deres leverandør - eller også vil de tjene for meget på vores bekostning? Hvilket tilbud kunne vi mon få ved at handle samlet hos en af de shops der allerede sælger til samme pris som Wupti's tilbud?

Cheers
René



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 15:55

Altså, jeg er personligt ligeglad med hvem vi køber det hos så længe det er til en ordentlig pris. En trykt dansk manual er også ligegyldigt for mig.. jeg vil dog gerne have dansk sprog på TVet.

Hvis dette køb ikke bliver til noget (og det tvivler jeg på det gør), så må folk da endelig sige til hvis de har nogle kontakter andetsteds. Det er vel i alles interesse, at vi kan få det billigst muligt. Jeg vil bare foretrække det er et dansk firma i tilfælde af reklamation/reparation/garanti.



Skrevet af: psychotic
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 16:14

Er sgu trist hvis det ikke bliver til noget jeg synes at en pris på 17695 kr for 42" udgaven bestemt er attraktiv når der er tale om en dansk leverance og når den vejl. udsalgspris ligger på 25.000 kr, det er altså en besparelse på over 25 %. Men Jimmi forhører du dig om en pris selvom vi ikke når op på det påkrævede antal?



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af psychotic psychotic skrev:

Er sgu trist hvis det ikke bliver til noget jeg synes at en pris på 17695 kr for 42" udgaven bestemt er attraktiv når der er tale om en dansk leverance og når den vejl. udsalgspris ligger på 25.000 kr, det er altså en besparelse på over 25 %. Men Jimmi forhører du dig om en pris selvom vi ikke når op på det påkrævede antal?

Jeg er også meget tilfreds med prisen på 42", som er den model jeg skulle ha'.

Ja, jeg hører hvad indkøbschefen fra Wupti har at sige i morgen.



Skrevet af: psychotic
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 16:19
Okay det lyder godt, så krydser jeg fingre


Skrevet af: ab_kallenbach
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 16:38

For mig handler det ikke KUN om pris, men også om at handle hos en stor, anerkendt forhandler, som vi kan holde op på evt. fejl. Når prisen er ligeså god som hos de øvrige billige forhandlere, er jeg ikke i tvivl om, at jeg vil springe på!



Skrevet af: O'Brian
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 16:46

Hey Jimmi.

 Godt kæmpet. Hvad er status nu, og hvor mange TV skal vi op på for at få en lækker pris?



-------------
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.



Skrevet af: Frank
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 16:48

Jeg følger med på sidelinien, på en 47", men har ikke bestemt mig endnu. Meget afhænger af slutprisen.

Jeg kan presse min sædvanlige leverandør til noget der kun ligger nogle få tusinde fra, og han vil endda vende tilbage i morgen, om han kan gøre det bedre.

Så umiddelbart er besparelsen for lille, taget i betragtning at den ene leverandør blot flytter kasser, og er ligeglad med indholdet, kontra min sædvanlige leverandør, som går lidt mere op i tingene, og ligeledes er teknisk interesseret, og har sat sig ind i tingene.

Det er med overlæg, at jeg ikke nævner navne, da han ikke er interesseret i at blive en "low cost" leverandør til et fælleskøb.

Men nu er deadline jo i morgen - og intet er afgjort endnu.



-------------
Venligst
Frank Jensen


Skrevet af: Frank
Skrevet den: 12-September-2007 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af ab_kallenbach ab_kallenbach skrev:

For mig handler det ikke KUN om pris, men også om at handle hos en stor, anerkendt forhandler, som vi kan holde op på evt. fejl. Når prisen er ligeså god som hos de øvrige billige forhandlere, er jeg ikke i tvivl om, at jeg vil springe på!

Netop !! Vi er nok bare ikke enige om hvor Wupti ligger placeret på dén rangliste. 



-------------
Venligst
Frank Jensen


Skrevet af: rolighed
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 11:50

Oprindeligt skrevet af Jimmi Jimmi skrev:

Altså, jeg er personligt ligeglad med hvem vi køber det hos så længe det er til en ordentlig pris. En trykt dansk manual er også ligegyldigt for mig.. jeg vil dog gerne have dansk sprog på TVet.

Dansk sprog på TV'et behøver du ikke være nervøs for. De TV der sælges i eksempelvis danmark, tyskland eller england er fuldstændig ens (ok i england får de et andet strømstik med) og de har ALLE dansk menu.



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 12:31
Jeg har opdateret.. læs venligst.


Skrevet af: psychotic
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 12:38
Herligt nyt, fantastisk arbejde Jimmi.


Skrevet af: Q400
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 12:52
Super...


Skrevet af: jijodk
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 12:54

Lyder godt - noget nyt om evt. vægbeslag til 47" modellen



-------------
Philips 47PFL9732


Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af jijodk jijodk skrev:

Lyder godt - noget nyt om evt. vægbeslag til 47" modellen

Nej, det har været svært nok at holde styr på selve TV-enhederne . Det er jeg ked af . Men jeg tænker lidt, om hver enkelt af jer ikke selv kan nævne det når I bliver kontaktet af Wupti?



Skrevet af: jijodk
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 13:06

Helt i orden - og ja jeg kunne forestille mig det var lidt af en koordineringsopgave

 



-------------
Philips 47PFL9732


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af jijodk jijodk skrev:

Lyder godt - noget nyt om evt. vægbeslag til 47"
modellen



Hvis du vil have et beslag, der hænger helt til væg og passer til 47", så tror
jeg det bedste og billigste bud er Vogel VFW 065 (mener at have set det til et
par hundrede kr. et sted).


Skrevet af: jijodk
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af viol8r viol8r skrev:

Oprindeligt skrevet af jijodk jijodk skrev:

Lyder godt - noget nyt om evt. vægbeslag til 47"
modellen



Hvis du vil have et beslag, der hænger helt til væg og passer til 47", så tror
jeg det bedste og billigste bud er Vogel VFW 065 (mener at have set det til et
par hundrede kr. et sted).

Er selv lige ved at undersøge hvilke krav der er til min. afstand til væg på 47" modellen. Vogels afstand er vist som jeg læser det 43 mm. men det philips beslag jeg har set i Elgiganten sad den tættere på væggen, dog har jeg ikke fundet noget vedr. det beslag på nettet endnu.

Hvis nogen kender det må de gerne lige give besked

 



-------------
Philips 47PFL9732


Skrevet af: rolighed
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 14:56

Oprindeligt skrevet af jijodk jijodk skrev:

Er selv lige ved at undersøge hvilke krav der er til min. afstand til væg på 47" modellen. Vogels afstand er vist som jeg læser det 43 mm. men det philips beslag jeg har set i Elgiganten sad den tættere på væggen, dog har jeg ikke fundet noget vedr. det beslag på nettet endnu.

Det Philips beslag der vises i manualen ligner i "dybde" det originale jeg har til mit 37PF9830 - og det er ikke mere en måske et par cm. Dertil kommer så lidt millimeter fra selve de dimser man skruer bag på fjernsynet der masser til ophænget.



Skrevet af: jijodk
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af rolighed rolighed skrev:

Oprindeligt skrevet af jijodk jijodk skrev:

Er selv lige ved at undersøge hvilke krav der er til min. afstand til væg på 47" modellen. Vogels afstand er vist som jeg læser det 43 mm. men det philips beslag jeg har set i Elgiganten sad den tættere på væggen, dog har jeg ikke fundet noget vedr. det beslag på nettet endnu.

Det Philips beslag der vises i manualen ligner i "dybde" det originale jeg har til mit 37PF9830 - og det er ikke mere en måske et par cm. Dertil kommer så lidt millimeter fra selve de dimser man skruer bag på fjernsynet der masser til ophænget.

Vises i manualen skriver du hvilken side er det?



-------------
Philips 47PFL9732


Skrevet af: psychotic
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 17:31

Der følger info om hvornår og til hvilket nummer vi skal ringe og give kortoplysninger på ik?



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af psychotic psychotic skrev:

Der følger info om hvornår og til hvilket nummer vi skal ringe og give kortoplysninger på ik?

Jo, jeg tror faktisk bare de kontakter jer.. men det skal jeg nok finde ud af. Jeg mangler stadig at få svar fra 4-5 personer, som skal være med i købet.



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 20:08
Hvis andre vil være med i købet, så giv mig besked i aften! Priserne gælder stadig.


Skrevet af: hifisam
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 20:36

Oprindeligt skrevet af Jimmi Jimmi skrev:

Hvis andre vil være med i købet, så giv mig besked i aften! Priserne gælder stadig.

Hej.

Fik du forhandlet priserne med Philips ophæng?



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af hifisam hifisam skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmi Jimmi skrev:

Hvis andre vil være med i købet, så giv mig besked i aften! Priserne gælder stadig.

Hej.

Fik du forhandlet priserne med Philips ophæng?

Nej, desværre - jeg havde rigeligt at se til med selve TV-enhederne. Men som viol8r skriver længere oppe, så har han set en Vogels model til et par hundrede kroner. Wupti forhandler tilsyneladende ikke Vogels.

Men skal du have et TV?



Skrevet af: Miagi
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 21:12

Er det for sent at være med på dette fælleskøb ? ..... Er lige faldet over tråden, og sidder pt og overvejer om jeg skal have en 42" eller 47", men hvis det allerede er for sent, kan jeg jo spare mig bekymringerne.

Har lige solgt mit 9731d for 12k (13k i tab på 1 år ~ knap 1100 pr. mdr...får jo nærmest den mdl. udgift til canal digital & licens til at virke som en ren bagatel i det samlede "se tv" budget )



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Miagi Miagi skrev:

Er det for sent at være med på dette fælleskøb ? ..... Er lige faldet over tråden, og sidder pt og overvejer om jeg skal have en 42" eller 47", men hvis det allerede er for sent, kan jeg jo spare mig bekymringerne.

Har lige solgt mit 9731d for 12k (13k i tab på 1 år...)

Det er ikke for sent. Men hvis det skal være så skal det være.. for jeg sender mailen til Wupti i morgen tidlig.

Hvilken størrelse er du interesseret i, for så sender jeg dig en privat besked som du bedes svare på med det samme.



Skrevet af: Jimmi
Skrevet den: 13-September-2007 kl. 22:44

Hvis nogen beslutter sig for at ville med i købet, så bedes I sende mig en privat besked med følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
Email-adresse
Betalingsform (kort eller bankoverførsel)
Hvilken model du er interesseret i (37", 42" eller 47")

Beskeden skal være mig i hænde senest kl. 10.00 i morgen (fredag), hvor jeg sender den endelige bestilling til Wupti.




Print side | Luk vindue