Print side | Luk vindue

Ny selector og ext. link funktion

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Modtagelse og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Generelt om modtagelse af TV, radio og andet media
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=2899
Udskrevet den: 13-Maj-2024 kl. 00:40


Emne: Ny selector og ext. link funktion
Skrevet af: p-HD
Emne: Ny selector og ext. link funktion
Skrevet den: 23-November-2004 kl. 21:42

Er der nogen herinde, der har købt den nye Selector (Sagem 60, hedder den vist) og kan fortælle mig, om den understøtter ext. link-funktionen på E85?

Jeg overvejer nemlig at anskaffe mig en selector, men uden denne funktion er jeg ikke videre meget interesseret i at ha' selector, da jeg ikke har meget lyst til SELV at lege programskifter ved timer-optagelser.




Svar:
Skrevet af: Keld
Skrevet den: 23-November-2004 kl. 23:35

Jeg kan ikke svare direkte på dit spørgsmål, da jeg endnu ikke har fået købt den nye Selector, og i øvrigt har en Pio 720.

Men i h.t. emnet "Selector har fået en lille" har den mulighed for 6 timer-optagelser, hvor der automatisk skiftes kanal, plus autokommunikation med DVD/ Video-optager.

Denne oplysning gør, at jeg har tænkt mig at købe en, og i h.t. TDC har man 14 dages returret, hvis du bare sørger for at gemme originalemballagen.

Keld



Skrevet af: p-HD
Skrevet den: 24-November-2004 kl. 20:28

Såfremt du køber "den nye lille", så lad endelig alle os andre få at vide, om den fungerer ordentligt på netop det punkt med autokommunikationen. Det er nemlig kun usikkerheden omkring dette, der faktisk afholder mig fra at købe en.

Jeg ved så ikke om Pio'en understøtter dette, men det ville næsten kun være mærkeligt, hvis den ikke gjorde det.




Print side | Luk vindue