Print side | Luk vindue

Super Stofa! Fra Samsung til Zaptor...

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=31810
Udskrevet den: 06-Juni-2024 kl. 16:52


Emne: Super Stofa! Fra Samsung til Zaptor...
Skrevet af: detlef
Emne: Super Stofa! Fra Samsung til Zaptor...
Skrevet den: 05-December-2007 kl. 15:15
Mandag, da zaptor blev sat til salg ringede jeg til Stofa, og forhørte mig om produktet... Fyren fortalte mig at Mine kanal pakker ville køre videre som nu, bare over Zaptor kortet i stedet... fint fint., ned i butikken og bestille...

...i dag fik jeg så den skriftlige bekræftigelse på Zaptor ( den kommer allerede på fredag ), og der var ingen pakker nævnt, udover TV pakke 2 digitalt....

...I røret med mig til Stofa, og meldingen var : pakkerne følger kortet, ikke hustanden, og ve og ak, jeg havde jo netop tegnet et 12 mdr. abo på Canal+!!!!! Næh siger manden, det kan ikke opsiges, ej heller køre vidre på Zaptor, abo følger kun kortet og kan ikke overføres...

...Men en fornuftig snak senere, så fik jeg lov til at opsige mit Canal+ efter normale regler, altså ikke først efter 12 mdr, men løbende + 1, og kunne tegne et nyt med 12 mdr binding ( og 3 mdr gratis ) til Zaptor, så snart jeg har mit kortnummer....

...Godt gået Stofa, en medarbejder kommer med en forkert oplysning, og I reder straks trådende ud, til alles tilfredshed!




Print side | Luk vindue