Print side | Luk vindue

Sonos er fedt :)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=50832
Udskrevet den: 29-Maj-2024 kl. 09:09


Emne: Sonos er fedt :)
Skrevet af: Dovenlas
Emne: Sonos er fedt :)
Skrevet den: 24-November-2008 kl. 21:20

Hej alle,

Bliver lige nødt til at dele det med jer - Sonos er ren fest, det virker lige ud af pakken, finder alt musikken, den bedre halvdel er vundet over lige med det samme (selv om hun til tider synes alt mit teknik er belastende)

Jamen det er jo helt vildt.....(nope arbejder ikke i hifiklubben)

Kan kun anbefale det, og ja gu er det dyrt, men det virker.

Venter nu bare på julen, så får det selskab af B&W CM1, det bliver fedt.

Så er aftalen at der heller ikke købes mere teknik i dette eller næste år  

Hilsen

Dovenlas

 

 




Svar:
Skrevet af: JFalkenberg
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 11:31

det er sku rart at høre, da er lige på vippen til at købe et sæt også

Har lige et enkelt spørgsmål. Kigger Sonos systemet efter ID3 tagget eller er det bare navnet på filen som bliver vist på displayet?



-------------






Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 11:35

Er også ret vild med konceptet i Sonos. Aldrig prøvet det selv dog. Ville enormt gerne have det, og overvejer det kraftigt. Spørgsmålet er bare om det er nødvendigt i min lejlighed. Har 91kvm at boltre mig på - men lejligheden fra gang, køkken, stue og spise stue er rimelig åbent. Stue og spise-stue er delt op med en stor åben dobbeltdør. Gang er altid åben ind til første tv-stue da det er mest praktisk. Og derude ligger køkken også til.

Måske det stadig ville være fedt at have til stue og kontor. Hm - den er nu lidt svær.

Godt at høre du blevet så glad for det :)



-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: rigo
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 11:55

Har selv Sonos. Et godt råd er at overveje at købe en Apple iTouch, og bruge den som controller istedet for Sonos' egen.

Sonos'en er dobbelt så dyr som iTouchen, og iTouchen har et damn lækker interface med tryk skærm modsat Sonos' egen. Og så fylder den ingenting til sammenligning.



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Er også ret vild med konceptet i Sonos. Aldrig prøvet det selv dog. Ville enormt gerne have det, og overvejer det kraftigt. Spørgsmålet er bare om det er nødvendigt i min lejlighed. Har 91kvm at boltre mig på - men lejligheden fra gang, køkken, stue og spise stue er rimelig åbent. Stue og spise-stue er delt op med en stor åben dobbeltdør. Gang er altid åben ind til første tv-stue da det er mest praktisk. Og derude ligger køkken også til.

Måske det stadig ville være fedt at have til stue og kontor. Hm - den er nu lidt svær.

Godt at høre du blevet så glad for det :)

Hehe ja det er sq et fantastisk sæt og du kan da sagtens have det er på 91 kvm, jeg har kun 36  :)

Jeg har en zone i stuen som jeg hovedsageligt bruger og så er der en i soveværelset som mest bruges hvis jeg vil "vugges" i seng men ikke vil vække naboerne med musikken i stuen...

Det skal så siges at jeg arbejdede i HFK, så fik det til en favorabel pris, men selv til fuld pris er det guld værd.. :)



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 12:12

Kief,
Så det jo lige dig jeg skal lave en god aftale med når jeg engang skal købe det ;)))

Det kunne godt være man skulle springe på sådan et sæt. Ville ihvertfald gerne have det i stuen og i kontoret. Men så det jo igen.. Kontoret er der alligevel en PC, så der kan jeg bare lytte derfra. Hmm. Den er sgu svær.



-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: Kief
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Kief,
Så det jo lige dig jeg skal lave en god aftale med når jeg engang skal købe det ;)))

Det kunne godt være man skulle springe på sådan et sæt. Ville ihvertfald gerne have det i stuen og i kontoret. Men så det jo igen.. Kontoret er der alligevel en PC, så der kan jeg bare lytte derfra. Hmm. Den er sgu svær.

Læg mærke til min ordstilling i datid.. det løb med billigt hardware er desværre slut  Men nåede da lige at købe hifi for 45.000 til en pris omkring de 18.000



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 12:29

Ah pis altså!

nå, så kan jeg da glæde mig over at det trods alt ikke er så mange enheder jeg skal have - hvis endelig. Dog syntes jeg ikke en controller (?) er nok i sådan et system.



-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: rigo
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Ah pis altså!

nå, så kan jeg da glæde mig over at det trods alt ikke er så mange enheder jeg skal have - hvis endelig. Dog syntes jeg ikke en controller (?) er nok i sådan et system.

Køb en iTouh. Det fungerer bare  og til den halve pris

http://www.sonos.com/demo/iphone/demo.html - http://www.sonos.com/demo/iphone/demo.html

 



Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 13:15
skal det være en ipod touch man bruger? kan det ikke være en af de gamle ipod?


Skrevet af: rigo
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 13:19

Oprindeligt skrevet af knudsendk knudsendk skrev:

skal det være en ipod touch man bruger? kan det ikke være en af de gamle ipod?

Nej. Det er kun iPhone eller iTouch, der virker. Jeg har selv en controller, og jeg synes min iPhone er meget bedere at bruge, da den er mindre og har touch skærm.

Ikke at Sonos' egen controller er dårlig, men til 3300 er den for dyr. Og den er ret beset udateret, da den netop ikke har touch, og den er stor som et ondt år

Det undre mig at Sonos ikke opdaterede controlleren her i sommer da de kom med nye ennheder.



Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 13:21
Ah. og så har man en lille afspiller også. Hmm :) Smart!

-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!


Skrevet af: rigo
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 13:29

 nemlig.

Som jeg ser det må Sonos enten være på vej med en opdateret controller, eller også har de skudt sig lidt i foden.
For den halve pris får men en bedre controller, og en MP3 afspiller oven i købet.



Skrevet af: spoxy
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 14:37

Jeg har selv en controller, og jeg synes min iPhone er meget bedere at bruge, da den er mindre og har touch skærm.

Hej Rigo

Er der coverflow på en Iphone - og virker det med din Sonos ?

Hilsen Søren



-------------
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii


Skrevet af: rigo
Skrevet den: 25-November-2008 kl. 15:13

Der er ikke coverflow so i iTunes/ipod. Men covers vises. Det er et damn nice interface den har. Se evt. denne

http://www.sonos.com/demo/iphone/demo.html - http://www.sonos.com/demo/iphone/demo.html



Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 27-November-2008 kl. 15:19
Skal lige høre om det passer for mig at det der kræves er en sonos zp90 plus en ipod touch for at det kører.


Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 27-November-2008 kl. 15:21

Er der nogen der ved hvor man køber en billig ipod touch og en billig sonos zp90

 



Skrevet af: rigo
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 10:41

Apple holder "udsalg" i dag på deres hjemmeside, og her en iTouch sat lidt ned.

http://store.apple.com/dk/browse/campaigns/black_friday - http://store.apple.com/dk/browse/campaigns/black_friday



Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 20:19

super. ja der er lidt at spare, men stadig lidt halv dyr.

Hvor længe holder batteri på en ipod touch, hvis den skal fungere som fjernbetjening, min gamle ipod holder ikke strøm særlig længe.

Er det nemt at installere den app der gør at ipod kan styre sonos?



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 20:30

App. er super let at installere og den virker med det samme.. Hvis din Touch blot ligger i dvale tror jeg sagtes den kan holde en uge, men du kan også overveje at købe en dock til den, så står den jo bare på strøm og er altid klar...



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: Kief
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 20:34

Oprindeligt skrevet af knudsendk knudsendk skrev:

Skal lige høre om det passer for mig at det der kræves er en sonos zp90 plus en ipod touch for at det kører.

Well ja hvis du har en ZP90 og smækker den med ledning til din trådløse router så kører det. Bemærk dog at den er passiv, så den skal have en forstærker til for at kunne spille...

Men har du det, så er du good to go...

Et godt råd er at investere i en NAS harddisk. Det er en harddisk du også kan sætte til din router og så streame lyden fra den i stedet for computeren... Det gør at din musik altid er tilgængelig, også selv om du har slukket din computer - møj fedt.. :) 



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 21:24

nas har jeg, har også en popcorn hour mangler bare noget der dur til musik.

med hensyn til doc til ipod touch, kan jeg vel bruge doc fra min gamle ipod



Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 21:25

kræver sonos noget specielt software eller er det twonky?



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af knudsendk knudsendk skrev:

kræver sonos noget specielt software eller er det twonky?

Hvis din NAS harddisk er understøttet af Sonos skal du ikke bruge noget software.. hvis ikke den er, ved jeg ikke om du kan gøre noget for at få den til at virke..

Hvis du kører via computer, så skal den bare være på dit trådløse netværk, så kan den finde din musik



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 21:37

min nas er en qnap ts-201



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 21:38
Du kan skrive til Sonos kundeservice og spørge om din NAS fungerer med Sonos. Det gjorde jeg inden jeg købte min og de plejer at svare indenfor meget kort tid..

-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 28-November-2008 kl. 21:43
okay - tak! du er glad for din sonos? jeg har overvejet den nye afspiller fra teac, men det her ser lækkert ud med en ipod touch.


Skrevet af: andefeldt
Skrevet den: 29-November-2008 kl. 18:59
Der skulle ikke være nogen problemer med Qnap.

Og ja, Sonos er alt for fedt.

-------------
Anders


Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 30-November-2008 kl. 15:19

Det lyder godt andefedt, jeg havde ellers tænkt mig at købe den nye teac wap-8500, men jo mere jeg får kigget på sonos plus ipod jo mere varm blir jeg på den løsning og måske er det også en bedre løsning?



Skrevet af: montan
Skrevet den: 30-November-2008 kl. 21:35

Hej

Jeg ser på Sonos kontra Squeezebox Duet.

Jeg kan ikke helt gennemskue om Sonos har samme muligheder hvad angår radio. Kan Sonos streame netradio og podcasts direkte?

 



Skrevet af: NielsC
Skrevet den: 04-December-2008 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af rigo rigo skrev:

 nemlig.

Som jeg ser det må Sonos enten være på vej med en opdateret controller, eller også har de skudt sig lidt i foden.
For den halve pris får men en bedre controller, og en MP3 afspiller oven i købet.

Hej Rigo

Vil det sige at du hellere vil købe en ZP120 og ZP90 + en Itouch til 1700 i alt 8500 end et sæt med CR100 til 8000? (hifi klubben)

Som nummer 2 controller er jeg ikke i tvilvl om Iphone/Itouch men ud over at den er markant flottere - er der så noget på Itouch som man ikke kan på controlleren??

NielsC



Skrevet af: andefeldt
Skrevet den: 04-December-2008 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af montan montan skrev:

Jeg kan ikke helt gennemskue om Sonos har samme muligheder hvad angår radio. Kan Sonos streame netradio og podcasts direkte?



Du kan sagtens streame netradio. Der er en god portion danske kanaler at vælge imellem (samt et utal udenlandske).

Du kan dog ikke streame podcasts direkte. Dem bliver du nød til at downloade til din NAS først. Dette ser jeg dog ikke som noget stort problem


-------------
Anders


Skrevet af: risras
Skrevet den: 13-December-2008 kl. 12:31
Hej
genoptager lige dette sonos forum med et ? bør man ikke
kunne se på sonos hvilket nr. / kunstner der spiller
nr man høre radio på sonos lige som man kan se det på
sin computer ved netradio ?? har jeg en forkert
indstilling eller kan den ikke det . er iøverigt enig
med andre bruger i dette indlæg sonos det virker bare.

Erik


Skrevet af: risras
Skrevet den: 13-December-2008 kl. 15:48
nogen der har svar på spørsmålet


Skrevet af: JFalkenberg
Skrevet den: 14-December-2008 kl. 01:10
Mht. en Ipod Touch, virker den kun med den nye serie (90 og 120) eller gælder det også 80 og 100'eren?

-------------






Skrevet af: sehested
Skrevet den: 14-December-2008 kl. 01:15
Ipod touch/Iphone virker både til 80/100 og 90/120. Jeg har selv Iphone og den virker fint med min 80 og 100. Det er totalt fedt :)


Skrevet af: risras
Skrevet den: 14-December-2008 kl. 19:07
sehested
,kan du se titlen / kunstner når du spiller netradio på
din sonos
Hilsen Erik


Skrevet af: chrek
Skrevet den: 14-December-2008 kl. 20:50

hvordan får den service på ? med at man kan se hvilken sang radioen spiller +

 



Skrevet af: JFalkenberg
Skrevet den: 14-December-2008 kl. 20:51
Tak for info sehested... 80'eren er bestilt fra Simply Sonos, og en Ipod touch bliver også bestilt her i den nærmeste fremtid

-------------






Skrevet af: Bruce
Skrevet den: 15-December-2008 kl. 10:47
Jeg har været ubeskriveligt heldig. Jeg bestilte Sonos sidste uge fra Absolutesonos i England og det var med en Sonos controller, inden jeg vidste Itouch kunne det hele. Den ordre gik ikke igennem, så nu kunne jeg lave den om, spare penge og få en ITouch istedet


Skrevet af: JFalkenberg
Skrevet den: 15-December-2008 kl. 11:33

Ja det var sku da en dejligt ting at den ordre gik i vaskenEr også selv kommet af med min næsten nyindkøbte CR100...Glæder mig godt nok til at prøve det med en touch!!!



-------------






Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 16-December-2008 kl. 19:08

Oprindeligt skrevet af JFalkenberg JFalkenberg skrev:

Tak for info sehested... 80'eren er bestilt fra Simply Sonos, og en Ipod touch bliver også bestilt her i den nærmeste fremtid

 

hvad koster levering fra simply sonos?



Skrevet af: NielsC
Skrevet den: 16-December-2008 kl. 20:26

Hej

Har lige fået sonos og datteren synes umiddelbart at CR100 er lettere at betjene end Itouch, hvilket jeg er tilbøjelig til at give hende ret i. Displayet er dog ikke af særlig høj opløsing og virker lidt outdated, men det generelle indtryk er at det er fedt.

Så skal jeg bare lige finde ud af hvordan jeg får fisket endnu 2x ZP120 ind i budgettet:-)

Er der nogen som ved om det er muligt at opsætte 2 forskellige tilgange til musikken??? Jeg har lagt datterens musik på hendes eget share og hun har lettere ved at overskue det hvis hun kun skal søge i hendes egen musik

NielsC



Skrevet af: andefeldt
Skrevet den: 16-December-2008 kl. 21:45
- Hvis du med tilgange til musikken mener flere shares, så kan det godt lade sig gøre. Men hun kan nok ikke nøjes med kun at søge i dette share - det bliver diskuteret http://forums.sonos.com/showthread.php?p=68126 - her


- Mht podcasts, så kan Sonos nu med den nyeste software godt streame podcasts. Man kan dog ikke selv tilføje dem. Sonos er gået over til at benytte servicen http://www.radiotime.com - RadioTime . RadioTime styrer desuden alle radiokanalerne, som man kan høre på Sonos. RadioTime sørger for at checke om linket til den pågældende kanal/podcast stadig er gældende og opdaterer i givet fald til det korrekte link. For at få en ny radiostation eller podcast med på listen, så skal man blot registrere sig på radiotime's hjemmeside og udfylde et skema med adressen til ens podcast. Dagen efter skulle den gerne automatisk være at finde på ens Sonos system under "recent shows". Læs fx mere http://forums.sonos.com/showthread.php?t=11117 - her

- Ang nr og kunstner, når du hører radio, så afhænger det af radiostationerne. Sonos kan godt vise informationerne, men de understøtter ikke alle formater. Nogen radiostationer sender desværre deres info ud i et format, som Sonos (endnu) ikke kan læse. De diskuterer lidt http://forums.sonos.com/showthread.php?t=11334 - her


-------------
Anders


Skrevet af: JFalkenberg
Skrevet den: 19-December-2008 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af knudsendk knudsendk skrev:

Oprindeligt skrevet af JFalkenberg JFalkenberg skrev:

Tak for info sehested... 80'eren er bestilt fra Simply Sonos, og en Ipod touch bliver også bestilt her i den nærmeste fremtid

 

hvad koster levering fra simply sonos?

 

Jeg gav 24.90 £



-------------






Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 20-December-2008 kl. 10:09
sjovt at du har givet 24,90 £ jeg har lige skrevet med absolutely sonos og de skal kun have 9,90 £ for at sende en zp90 til danmark, det vil sige at den med dagen kurs på pund kun koster 1990 kr. ganske billigt, synes jeg.


Skrevet af: donky
Skrevet den: 20-December-2008 kl. 23:17
Har lige et spørgsmål. Kan man streame det musik man har på sin
iphone til en zp120


Skrevet af: Dammark
Skrevet den: 25-December-2008 kl. 19:42
Er der nogen af jer Sonos/Mac freaks der kan fortælle mig forskellen på en ZP90 og en Airport Express ?


-------------
// Sebastian Dammark
http://www.dammark.net - www.dammark.net


Skrevet af: larsstampe
Skrevet den: 03-Januar-2009 kl. 14:50

Hej

Knudsendk har du bestildt hos simplysonons i uk ?. Jeg overvejer selv at bestille et bundle 150, så jeg ville lige høre om din fragt blev 10£ og om alt var ok med dem.

Eller er der andre som har handlet med dem ?

mvh

lars



-------------
Mvh
Lars


Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 03-Januar-2009 kl. 17:42
[QUOTE=larsstampe]

Hej

Knudsendk har du bestildt hos simplysonons i uk ?. Jeg overvejer selv at bestille et bundle 150, så jeg ville lige høre om din fragt blev 10£ og om alt var ok med dem.

Eller er der andre som har handlet med dem ?

mvh

lars

Nej jeg har endnu ikke bestilt, ved heller ikke helt endnu hvorfra jeg skal bestille. Et er dog sikkert , det er at jeg i løbet af de næste 8 - 14 dage bestiller en zp90 plus ipod touch fra england. Det er temmelig billigt derovre lige nu da pundet jo er historisk lav.



Skrevet af: pmh45
Skrevet den: 03-Januar-2009 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af knudsendk knudsendk skrev:

[QUOTE=larsstampe]

Hej

Knudsendk har du bestildt hos simplysonons i uk ?. Jeg overvejer selv at bestille et bundle 150, så jeg ville lige høre om din fragt blev 10£ og om alt var ok med dem.

Eller er der andre som har handlet med dem ?

mvh

lars

Nej jeg har endnu ikke bestilt, ved heller ikke helt endnu hvorfra jeg skal bestille. Et er dog sikkert , det er at jeg i løbet af de næste 8 - 14 dage bestiller en zp90 plus ipod touch fra england. Det er temmelig billigt derovre lige nu da pundet jo er historisk lav.

Jeg er også næsten sikker på at bestille en zp90 + ipod touch fra England. Jeg har kigget hos http://www.sonos-uk.co.uk - www.sonos-uk.co.uk de sælger også Ipod'en hvis man køber en Sonos zp - se link: http://www.sonos-uk.co.uk/products.aspx?s=210260102_0 - http://www.sonos-uk.co.uk/products.aspx?s=210260102_0

Er der nogen som har erfaring med det firma? Og kunne der være basis for noget fælleskøb?



-------------
Panasonic TH-42PX80
LG 32" lcd, Philips lcd
Marantz SR8500
Sonus Faber, AudioPro, System Audio SE200
Thule
Panasonic DMR-EX77
PS3, PSP
ReadyNAS Duo
Sonos ZP90 med Itouch som remote - rules!!


Skrevet af: Madsus
Skrevet den: 03-Januar-2009 kl. 19:57
Jeg har lige bestilt gennem
http://www.absolutesonos.co.uk/. Umiddelbart virker de
meget serviceminded. Jeg kom til at bestille to cradles,
og allerede samme dag mailede han for at høre om dette
kunne passe, hvilket selvfølgelig var en fejl fra min
side. Desuden sender de fragtfrit og tilbyder at sende
europæiske strømkabler med uden beregning - I skal nok
lige selv spørge efter det, hvis I bestiller der. Ham
jeg har talt/mailet med, en fyr der hedder Robert.

Hilsner
Mads


Skrevet af: aznhandles
Skrevet den: 04-Januar-2009 kl. 12:27
Jeg gav 2800.- for BP120 på nettet... Forstærkeren, hvilket er rimelig billigt i forhold til hifiklubben....


Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 05-Januar-2009 kl. 21:38

Jeg har nu bestilt et stk. ipod touch 8gb og en sonos zp90 hos http://www.sonos-uk.co.uk - www.sonos-uk.co.uk

så nu venter jeg bare på at få leveret varen



Skrevet af: Duffy
Skrevet den: 05-Januar-2009 kl. 22:20

Amazon.com skifter pris fra dag til dag alt efter hvem af deres partnere som kan levere og jeg var heldig at få et Sonos 150 bundle til $899 den 01.01.09. Det er idag er leveret hos min bror i Philadelphia af UPS :-)

Leverandøren var http://www.6ave.com/shop/home.aspx - http://www.6ave.com/shop/home.aspx  

Nu skal jeg bare have det gennem tolden i Hamburg når jeg returnere fra min USA tur i slutningen af januar. 

 
 
 

 



Skrevet af: Jon4000
Skrevet den: 11-Januar-2009 kl. 14:48
Jeg er selv på nippet til at købe et Sonos-system. Har efter lange overvejelser besluttet at det skal være et bundle med Controller og 2 stk ZP120, selvom det ser superlækkert ud at bruge en Ipod Touch som fjernbetjening (den køber jeg nok senere). Pakken er dog så billig at jeg synes det bedre kan betale sig. Har også læst mig til at børn har nemmere ved at bruge controlleren end en Ipod, så den kan jo ende på børneværelset .

Min lokale Hifiklub skal have 9200 for en pakke med controller+2xZP120, så det ender nok med at jeg køber den i UK, så venter spændt på meldinger fra jer der har gjort det samme. Især om der følger danske stik med er jeg usikker på, men ellers er der vel ikke så meget hokus-pokus over det?

Jeg skal også have fundet mig nogen passende højttalere til stuen (40 kvm) og kontoret (8 kvm), så hvis nogen har gode bud til hvad det kunne være, så sig endelig frem. Har selv kigget på nogen Dali Lektor 1 til 1149/stk, men er det for skrabet til resten af systemet? Det skal nok være til vægmontering, da gulvhøjttalere har for lav WAF.

Derudover skal jeg også have anskaffet en NAS, og her er jeg virkelig på bar bund. En del bruger Buffalo har jeg set, og man kan købe en 1TB Buffalo Linkstation Live til lige under 2000kr. Er det fornuftigt? Den skal stå i et kosteskab, så støj og varmeniveauet skal passe dertil. Den må også gerne have et lavt forbrug ved dvale, hvis der er nogen NAS'er der kan finde ud af det.

/Jon


Skrevet af: Dovenlas
Skrevet den: 11-Januar-2009 kl. 16:26

Hej igen,

I disse sparetider jeg har leget lidt med et sparometer fra Dong og Sonos.

og her er så lidt tal.

Hisen

Dovenlas

 



Skrevet af: Bruce
Skrevet den: 11-Januar-2009 kl. 18:58

Oprindeligt skrevet af Jon4000 Jon4000 skrev:

Jeg skal også have fundet mig nogen passende højttalere til stuen (40 kvm) og kontoret (8 kvm), så hvis nogen har gode bud til hvad det kunne være, så sig endelig frem. Har selv kigget på nogen Dali Lektor 1 til 1149/stk, men er det for skrabet til resten af systemet? Det skal nok være til vægmontering, da gulvhøjttalere har for lav WAF.

Jeg har selv købt Orbaudio højttalere til min datters værelse (2 stks) og til spisestuen (2 stks), begge Mod 1'ere og de er helt fine til mindre rum, hvor man blot vil nyde lidt musik indimellem. Der er også mulighed for vægmontering. Købte mine i den polerede stål.

http://www.orbaudio.com/ - http://www.orbaudio.com/

Oprindeligt skrevet af Jon4000 Jon4000 skrev:

Derudover skal jeg også have anskaffet en NAS, og her er jeg virkelig på bar bund. En del bruger Buffalo har jeg set, og man kan købe en 1TB Buffalo Linkstation Live til lige under 2000kr. Er det fornuftigt? Den skal stå i et kosteskab, så støj og varmeniveauet skal passe dertil. Den må også gerne have et lavt forbrug ved dvale, hvis der er nogen NAS'er der kan finde ud af det.

Jeg var først ved at købe en Thecus N3200. Så kiggede jeg anmeldelser og var også "forbi" Buffalo, men de fleste amerikanske anmeldelser jeg røg forbi, anbefalede Netgear ReadyNAS Duo istedet.

Eksempel:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2280647,00.asp - http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2280647,00.asp

Købte en med 2 stks. 1TB Seagate Barracuda "ombord" hos Cyperport.de for 3440,- inklusive fragt.



Skrevet af: Jon4000
Skrevet den: 11-Januar-2009 kl. 20:34
De Orbaudio højttalere, er de ikke primært til surround-systemer? Jeg leder efter noget, som i sig selv har nok bas til at jeg ikke også skal anskaffe en subwoofer.

Mht ReadyNAS'en så er den jo en del dyrere. Hvad er problemet med Buffalo'en? (jeg skal kun bruge den som musik-server)


Skrevet af: timmong
Skrevet den: 17-Januar-2009 kl. 19:08

Hey knudsendk det virker ikke som om http://www.absolutesonos.co.uk/ - http://www.absolutesonos.co.uk/ sender til DK. Hvordan fik du det arrangeret?

 

 



Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 18-Januar-2009 kl. 09:43

Hej Timmong, jeg ringede dertil. Det har været noget bøvlet og må sige at der stadig ikke er kommet noget fra dem. De er meget venlige men også langsomme. Levering koster 35£ også lidt dyrt. Dog leverer de både ipod touch med sonos app og sonos. Derudover fik jeg bestillt sonos på udsalg.



Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 18-Januar-2009 kl. 09:45
Hej Timmong, så er det iøvrigt hos http://www.sonos-uk.co.uk/ - http://www.sonos-uk.co.uk/  jeg har bestilt.


Skrevet af: timmong
Skrevet den: 18-Januar-2009 kl. 10:09
Hey knudsendk det var også det jeg mente . Jeg har også lige bestilt en zp90 og en ipod toutch, men fandt undersøgte ikke lev. til dk før jeg havde betalt - ret smart syntes jeg selv... Men ringer til dem på mandag. Ja jeg vil sige 13 dage er pænt lag tid - har du noget track and trace på det? De har vel trukket beløbet fra din konto - jeg har ikke tjekket op på hvilket firma... 


Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 18-Januar-2009 kl. 12:23

Hej timmong. Nej de har endnu ikke trukket pengene. Det har været noget bøvl med leveringadresse. Men jeg håber det er på plads nu så de kan få det sendt.

 



Skrevet af: Jon4000
Skrevet den: 22-Januar-2009 kl. 11:24
Jeg er på nippet til at bestille en BU-120 (controller + 2 stk ZP120).

Jeg har fundet det på tilbud følgende steder:
http://www.superfi.co.uk/index.cfm/page/moreinfo.cfm/Product _ID/4765

http://www.thehomecinemacentre.co.uk/multi-room-systems-Sono s-BU120.html

https://www.ripcaster.co.uk/node/33

http://www.sightandsounduk.com/catalogue/p7611/c168/Multi-Ro om/Sonos-Bundle-BU120.aspx

Er der nogen der har handlet hos nogen af de nævnte og kan sige noget postitivt/negativt om dem?

Skal desuden have anskaffet mig en NAS, og kigger kraftigt på en QNAP TS-201, hvor jeg vil smide 2 stk 1TB diske i, men hvilke diske virker godt sammen med 201'eren?


Skrevet af: larsstampe
Skrevet den: 24-Januar-2009 kl. 08:48

hej jon4000

Kender ikke disse steder, men går selv og kigger efter et sted at handle et 150 bundle, har du handle eller ved du de sender til dk og til hvilke pris. Jeg har kigget hos simplesonos og absolut sonos men her er priserne lige  steget ca 70 £

Mvh lars

 



-------------
Mvh
Lars


Skrevet af: knudsendk
Skrevet den: 24-Januar-2009 kl. 17:41

Jubiiiii, ja jeg har modtaget min sonos zp90 og min ipod touch fra england. Det hele er sat op indstalleret og det kører bare.

Det er da det bedste system, til jer der overvejer køb. Skynd jer at købe det spiller bare.

Hilsen

Knudsendk



Skrevet af: JFalkenberg
Skrevet den: 24-Januar-2009 kl. 22:29

Det er heller ikke så lang tid siden jeg modtog mit sonos system, dog uden CR100, i stedet skal der købes en Ipod touch.

Volumeknapperne på siden virker de også til at skrue op og ned eller skal man bruge touch-slider-knappe-tingen i bunden af skærmen?



-------------






Skrevet af: school
Skrevet den: 28-Januar-2009 kl. 20:01
er lyden ikke lidt metalisk i netradio, eller er det bare mig.?


Skrevet af: MJ (udmeldt)
Skrevet den: 03-Februar-2009 kl. 20:44

Spørgsmål: Er en standard installation af SMB på Linux med CIFS understøttelse?

Jeg spørger fordi jeg kører med en hjemmelavet NAS med bl.a. SMB og af hvad jeg kan læse på Sonos' hjemmeside kræver det blot CIFS understøttelse.

Nogen der har et bud? For så tror jeg snart der ryger en Sonos ind i huset med en Touch



Skrevet af: niepe
Skrevet den: 03-Februar-2009 kl. 21:00

Oprindeligt skrevet af school school skrev:

er lyden ikke lidt metalisk i netradio, eller er det bare mig.?

Sikkert på nogle stationer..

Sirius viker perfekt her :-)



Skrevet af: Duffy
Skrevet den: 03-Februar-2009 kl. 21:08

Hvordan aktiverer du Sirius ?

I min Music Services viser den kun Last.fm - Scrobling only mulighed,!



Skrevet af: JFalkenberg
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 10:59

Er der slet ikke nogen som kan svare på dette:

Volumeknapperne på siden virker de også til at skrue op og ned eller skal man bruge touch-slider-knappe-tingen i bunden af skærmen?



-------------






Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 05-Februar-2009 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af JFalkenberg JFalkenberg skrev:

Er der slet ikke nogen som kan svare på dette:

Volumeknapperne på siden virker de også til at skrue op og ned eller skal man bruge touch-slider-knappe-tingen i bunden af skærmen?

Det kan du ikke. Apple tillader ikke programmer at gøre brug af volumeknapperne internt i programmerne på nuværende tidspunkt. Så du må bruge Touch Slideren. Synes også den fungerer ret godt i iPeng. Nogen gange er det bare som om man lige skal holde fungeren stille på slideren i 0,5sec inden at man kan "slide".



Skrevet af: vinding
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 09:35
Hej,

Er ny bruger herinde men har fulgt godt med i debatten omkring Sonos det seneste stykke tid... Fik så endelig taget mig sammen og bestilt bundle 150 + zonebridge + cc100 fra UK her for et par uger siden. Fik gearet efter 2 dage og har aldrig oplevet noget der var så let at sætte op og det spiller bare. Må overgive mig og tilslutte mig trådens overskrift : "Sonos er fedt"


Skrevet af: Jon4000
Skrevet den: 09-Februar-2009 kl. 09:43
Hej

Jeg har også endelig fået bestilt Sonos fra UK, nærmere bestemt fra ripcaster.co.uk.

Der er nu gået 10 dage (6 hverdage) og jeg har hverken modtaget noget, eller hørt fra dem. Jeg har skrevet en enkelt gang til dem, men uden svar, selvom de var meget hurtige til at svare på mine indledende spørgsmål, hvor jeg også fik oplyst at der ville gå 3-4 dage med DHL, hvilket var ok med mig.

Er der andre der har erfaringer med dem?

NB! De har ikke trukket pengene endnu.




Skrevet af: Slotski
Skrevet den: 26-Februar-2009 kl. 20:52

Efter at have læst tråden igennem har jeg også besluttet mig at springe på Sonos, men hvilke engelske forhandlere kan anbefales?

Jeg har en touch, men syntes umiddelbart bundle tilbudet lyder ganske godt ( til de kloge, hvad er forskellen på ZP90 og ZP120, er det fedest at have begge to?)

Jeg regner med at jeg skal bruge et system der giver lyd i ca. 5 rum... er der nogen der har forslag til hvad jeg bør investere i?



Skrevet af: Jon4000
Skrevet den: 26-Februar-2009 kl. 20:57
Jeg har modtaget mit Sonos-bundle fra Ripcaster, selvom jeg måtte lægge en sur besked på et engelsk forum, før der kom gang i sagerne :-)

De havde lovet at medsende danske kabler, men det glemte de så lige (det drejer sig om almindelige ottetals-strømkabler, så det er ikke det store problem - bare irriterende.

Det blev så også lidt dyrere, fordi pundet steg fra 8 til 8,5 mens de fjumrede med min ordre.

Men det virker, og det spiller bare - har aldrig oplevet noget der var så nemt at sætte op :-)


Skrevet af: Slotski
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 09:44
Jeg har fundet ZP120 til 308£ hos Superfi, men desværre sender de ikke ud af UK. Er der nogen der har set lignende gode tilbud? Da jeg har besluttet mig til at tage nogle stykker af denne, så kan det jo let blive en besparelse på en tusse i forhold til normalprisen i UK...


Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 15:27
Du kan overveje http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=sonos&3sid=s40qlmqm1egdtu42c5djl48h57&x=0&y=0#guide_result - Advancedmp3players - de har noget de kalder "Price Beat" og derudover kan man relativt nemt google sig frem til rabatkuponer der udløser 5-10% rabat på køb hos dem.


Skrevet af: Slotski
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 19:13

Jeg syntes umiddelbart kun jeg kan finde rabatkuponer til andre produkter end ZP120.

Går Sonos produkter under gadgets??



Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 20:28
Nej, gadgets omfatter ikke Sonos-produkter. Koderne
AMP3IP/TRAVELEX/AMP3MVC giver alle 5% rabat på købet - kunne ikke selv lige finde nogen der gav mere.


Skrevet af: pjoska
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 21:16

Jeg er nu hoppet med på sonos bølgen og hold da op hvor er det fedt, konen jubler, cd hylster ud af stuen og vi bruger vores ihone som remote, det er bare lykken

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilket format i andre indspiller i MP3 eller ? hvilket format som sonos kan afspille giver mindst tab i kvalitet? og evt. hvilket medieplayer system bruger i til indspilning?



Skrevet af: Jon4000
Skrevet den: 28-Februar-2009 kl. 22:23
Jeg har lagret alle cd'er i FLAC, som er komprimeret, men uden tab af kvalitet. En CD fylder typisk 300-400 Mb.


Skrevet af: hpdahl
Skrevet den: 01-Marts-2009 kl. 08:52

Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilket format i andre indspiller i MP3 eller ? hvilket format som sonos kan afspille giver mindst tab i kvalitet? og evt. hvilket medieplayer system bruger i til indspilning?

FLAC + Mediamonkey eller dbpoweramp



-------------
MVH
HPDahl


Skrevet af: Rune Boa
Skrevet den: 01-Marts-2009 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af Slotski Slotski skrev:

Efter at have læst tråden igennem har jeg også besluttet mig at springe på Sonos, men hvilke engelske forhandlere kan anbefales?

Jeg har en touch, men syntes umiddelbart bundle tilbudet lyder ganske godt ( til de kloge, hvad er forskellen på ZP90 og ZP120, er det fedest at have begge to?)

Jeg regner med at jeg skal bruge et system der giver lyd i ca. 5 rum... er der nogen der har forslag til hvad jeg bør investere i?

Hej Slotski

Har lige fået min ZP120 fra Simplysonos. Bestilte tirsdag aften - og havde den fredag (og kablerne passede til danske stik). Er lige startet op, og bruger en iPod Touch (indkøbt til formålet) som controller.

Er helt enig: Sonos er fedt

Forskellen på ZP 90 og 120, er at 120'eren har indbygget forstærker. Til 90'eren skal du køre gennem en ekstern forstærker. Jeg kører uden eksterne forstærke nu, men skal nok have en surroundforstærker på et tidspunkt. Til den tid bliver jeg desværre nød til at købe en 90'er, da der ikke er linjeudgang på 120'eren. Det er lidt dumt synes jeg.

Mvh
Rune

 



Skrevet af: pjoska
Skrevet den: 01-Marts-2009 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af hpdahl hpdahl skrev:

Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilket format i andre indspiller i MP3 eller ? hvilket format som sonos kan afspille giver mindst tab i kvalitet? og evt. hvilket medieplayer system bruger i til indspilning?

FLAC + Mediamonkey eller dbpoweramp

har nu hentet Mediamonkey og prøvet at indspille et par stykker i Flac og hold da op der er forskel :-) har dog et ? hvordan får man albumcovers med ligesom mediaplayer gør auto?



Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 01-Marts-2009 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

har dog et ? hvordan får man albumcovers med ligesom mediaplayer gør auto?

I SqueezeCenter kan man embedde coverart i flac-filerne eller placere det i album-mappen med det "rigtige" navn - eks. cover.jpg, folder.jpg etc. - mon ikke det er lidt det samme for Sonos?


Skrevet af: pjoska
Skrevet den: 01-Marts-2009 kl. 17:40

Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

har dog et ? hvordan får man albumcovers med ligesom mediaplayer gør auto?

I SqueezeCenter kan man embedde coverart i flac-filerne eller placere det i album-mappen med det "rigtige" navn - eks. cover.jpg, folder.jpg etc. - mon ikke det er lidt det samme for Sonos?

takker, men det der undrer mig er, at programmet finder selv hvad sangene hedder, men ikke covers som mediaplayer gør, hvilket program indspiller du i ?



Skrevet af: hpdahl
Skrevet den: 01-Marts-2009 kl. 20:56

Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

[ Mediamonkey og prøvet at indspille et par stykker i Flac og hold da op der er forskel :-) har dog et ? hvordan får man albumcovers med ligesom mediaplayer gør auto?

Marker lydfilerne i mediamonkey og vælg tools autotag from web, så finder den for det meste covers



-------------
MVH
HPDahl


Skrevet af: angak
Skrevet den: 04-Marts-2009 kl. 20:31
Har lige modtaget et god samling Sonos fra UK. Købte ved
AbsoluteSonos. God pris og billig levering!

Jeg købte en BU150, højttalere, cradle og en wireless
bridge. Det tog ca. en uges tid om at blive leveret.

Nu er det sat til og det hele spiller MAX!

Dog synes jeg det er lidt skuffende at Last.fm ikke
fungerer uden for USA, UK eller Tyskland.

Men alt i alt... Et fantastisk produkt!!


Skrevet af: CrazyA
Skrevet den: 10-Marts-2009 kl. 09:49
Hej alle

Undskyld jeg lige bryder ind
Hvis i ser mine tidligere indlæg, vil i kunne se at jeg har været på Sonos, men leverede det tilbage igen, da det efter min mening havde nogle mangler. Efter det valgte jeg så at forsøge mig med Squeezebox på NAS, det projekt har jeg nu også skrinlagt, da jeg er en klovn og ikke kan få det til at virke optimalt, med mindre det kører på min PC (Altså squeezecenter på PC i stedet for NAS)
Da min drøm er, at få det til at køre på NAS. Så jeg altid har adgang til min musik. Så går jeg nu og overvejer, om jeg skal gi Sonos en chance mere ?
I forbindelse med det, har jeg så overvejet at købe det i UK som jeg kan se flere af jer har gjort. Nu vil jeg så lige høre jer om et par ting.
  • Hos Absolute Sonos kan jeg se, at jeg kan få mit setup til omkring 2632,- inkl. Levering og skat/moms. Så nu vil jeg høre, hvad jeres erfaringer er med omtalte forhandler ?
  • Ved i om man kan risikere at komme til at betale mere, her tænker jeg på told ?
  • Hvordan med garanti ? Her kan jeg se man kun har 1 år, har i ingen problemer med det ?
  • Kører det uden problemer på DK netværk ? Her tænker jeg mest på om der er de samme internet radio´r
Håber der er nogen der vil besvare mine spørgsmål, og endnu engang undskyld.
MVH

Den ubeslutsomme


Skrevet af: hpdahl
Skrevet den: 10-Marts-2009 kl. 11:02

Oprindeligt skrevet af CrazyA CrazyA skrev:

Efter det valgte jeg så at forsøge mig med Squeezebox på NAS, det projekt har jeg nu også skrinlagt, da jeg er en klovn og ikke kan få det til at virke optimalt, med mindre det kører på min PC (Altså squeezecenter på PC i stedet for NAS)
Da min drøm er, at få det til at køre på NAS. Så jeg altid har adgang til min musik. Så går jeg nu og overvejer, om jeg skal gi Sonos en chance mere ?

Hvad med min løsning. Jeg har squeeze. 2xclassic + 2 reciever meget musik og streamer podcast, radio og meget musik fra den gamle 1,7 cel uden skærm og tastatur. Anvender fjernskrivebord.

Nu har jeg ingen erfaring med NAS. Selv bruger jeg en gammel computer, som står til Hibernate og Wakeonlan. Virker perfekt. Starter musik op på ca 20 sekunder fra Hibernate.



-------------
MVH
HPDahl


Skrevet af: CrazyA
Skrevet den: 10-Marts-2009 kl. 11:16
Det er selvfølgelig også en løsning, har selv leget lidt med tanken om en ASUS Eee Box 202.
Vil dog stadig gerne høre om erfaringer med de tidligere stillet spørgsmål :-)


Skrevet af: pjoska
Skrevet den: 10-Marts-2009 kl. 11:38
Jeg har ingen problemer haft med opsætningen af min sonos, jeg har sat mine midler i en linkstationen som er koblet til mit netværk og det virker kanon, når jeg trykker på et nr. så spiller det bare :-)


Skrevet af: KissmeTiger
Skrevet den: 10-Marts-2009 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af CrazyA CrazyA skrev:

Det er selvfølgelig også en løsning, har selv leget lidt med tanken om en ASUS Eee Box 202.


Det kan anbefales ! Lavt strømforbrug og reagerer hurtigt.
Men det undrer mig, at du ikke kan få det til at spille på en NAS.


-------------
Panta rei


Skrevet af: CrazyA
Skrevet den: 10-Marts-2009 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:


Men det undrer mig, at du ikke kan få det til at spille på en NAS.


Det undrer også mig, men har dog set rundt omkring, at jeg ikke er den eneste.
Ville stadig gerne høre om der er nogen der har erfaringer med http://www.absolutesonos.co.uk/ - Absolute Sonos Gode som dårlige


Skrevet af: angak
Skrevet den: 10-Marts-2009 kl. 15:05
Jeg kan kun henvise til mit indlæg på side 8. Jeg var
yderst tilfreds med kundeservice fra dem. Jeg havde også
lidt ændringer til min ordre, og det blev klaret uden
problemer.

Jeg kender ikke umiddelbart noget til hvordan garantien
fungerer.

Der er masser af danske radiostationer i Sonos'en og det
virker fint på mit netværk derhjemme. Dog er jeg lidt
skuffet over den trådløse rækkevidde


Skrevet af: primeradk
Skrevet den: 10-Marts-2009 kl. 16:30

Jeg overvejer også at købe lidt Sonos.

Vil i anbefale at købe en Touch istedet for den originale controller?

Nogen af butikkerne i England har bundles med højtalere med også, er der nogen der har erfaringer med disse bundles?

Hvad med fragt priser, stiger de i forhold til jo mere man køber eller har de en fast pris på dette og hvad er det ca?

Kan læse i andre indlæg at nogen har problemer med at den viser deres cover, jeg har selv rippet med WMP og dem som den ikke fandt har jeg fundet billed og gemt som folder.jpg, vil det også virke på sonos?

Sidst men ikke mindst, viser den kun cover eller også kunstner og title?

På forhånd tak

\René



-------------
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.



Skrevet af: angak
Skrevet den: 10-Marts-2009 kl. 19:31

Oprindeligt skrevet af primeradk primeradk skrev:


Vil i anbefale at købe en Touch istedet for den originale controller?

Jeg har hørt meget godt om den, og når nu en Sonos Controller koster 3.200,- er det da absolut et alternativ. Dog sparer man en god del penge når man køber tingene som bundles hvor controlleren typisk indgår.

Prøv at se her hvad Sonos Controller kan holde til af misbrug: http://www.youtube.com/watch?v=aqHdxVK9cvI - http://www.youtube.com/watch?v=aqHdxVK9cvI

Oprindeligt skrevet af primeradk primeradk skrev:


Nogen af butikkerne i England har bundles med højtalere med også, er der nogen der har erfaringer med disse bundles?

Hvad med fragt priser, stiger de i forhold til jo mere man køber eller har de en fast pris på dette og hvad er det ca?

Jeg købte en bundle (BU150S) fra Absolute Sonos, hvor der hørte et par originale Sonos højttalere med. Jeg går ikke meget op i hifi, så jeg kan kun sige at de spiller højt og klart i mine ører.

Fragt fra Absolute Sonos er 10£ lige gyldigt hvor meget du køber. Husk dog at sige til ham at du gerne vil have euro-stik på enhederne

Oprindeligt skrevet af primeradk primeradk skrev:


Kan læse i andre indlæg at nogen har problemer med at den viser deres cover, jeg har selv rippet med WMP og dem som den ikke fandt har jeg fundet billed og gemt som folder.jpg, vil det også virke på sonos?

Sidst men ikke mindst, viser den kun cover eller også kunstner og title?

Umiddelbart viser den kun embeddede covers hos mig (altså ikke folder.jpg). I hvert fald hvis jeg bruger deling af netværksdrev. Hvis man bruger Windows Media sharing (eller hvad det nu hedder) så virker det fint.

På controlleren kan jeg se cover, hvilket nummer den spiller, hvor langt den er kommet i nummeret og hvad næste nummer er.




Print side | Luk vindue