Print side | Luk vindue

erfaring med forhandler Dustinhome.dk??

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Efterlysninger
Forumbeskrivelse: Efterlysninger, lidt af hvert
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=50935
Udskrevet den: 19-April-2024 kl. 12:00


Emne: erfaring med forhandler Dustinhome.dk??
Skrevet af: Think-T-wice
Emne: erfaring med forhandler Dustinhome.dk??
Skrevet den: 27-November-2008 kl. 00:29
Er stødt på denne forhandler, nogen her som har erfaring med at handle ved dem?

ris/ros??


-------------
Mvh

Think-T-wice



Svar:
Skrevet af: Perls
Skrevet den: 02-December-2008 kl. 07:14
Kender ikke den danske, men de er et etableret navn i Sverige og har været det nogle år.


Skrevet af: Benny From
Skrevet den: 03-December-2008 kl. 20:36

Kender ikke denne forretning, men den er tilsyneladende også en del af det Svenske foretagende Dustinhome

 

http://www.computerstore.dk/default.asp - http://www.computerstore.dk/default.asp

Den Danske af afd. af Dustinhome, virker ret hurtige, jeg ledte efter noget Supra højttalerkabel, og så en billig pris på den Svenske hovedside på omkring 550 SKR for 20 meter, hvor prisen på den Danske var ca. 900,- kr, jeg skrev derfor til dem, og gjorde opmærksom på prisforskellen, fik straks en tilbagemelding om, at de ville rette prisen, dette blev gjort efter ret kort tid.



Skrevet af: Kasch
Skrevet den: 08-December-2008 kl. 19:08
Kan kun tilslutte mig til udtalelsen om at de er hurtige... Bestilte fredag en Harman Kardon AVR 255, en time senere fik jeg en bekræftelse på at den var afsendt, og modtog i dag (mandag), den med pakkeposten.


Skrevet af: Sfinksen
Skrevet den: 09-December-2008 kl. 21:27
Har kun ros til overs for firmaet!

Bestilte et plasma TV lørdag, det blev afsendt mandag og modtaget tirsdag. Jeg nåede endda at få svar fra kundeservice på en mailforespørgsel om forsendelsen. Så store/tunge pakker sendes kun med GLS Express. Det betyder at man kun ved at pakken leveres mellem kl. 8 og 16. Hvis man ikke er hjemme kan man efterfølgende ringe for at fortælle hvornår man kan træffes, eller man kan hente sin pakke på nærmeste depot. De meget udbredte GLS pakke-shops tager ikke så tunge pakker.  Jeg var hjemme og den servicemindede chauffør hjalp mig med at bære TV-et op ad trapperne.

Fordi Dustinhome kører noget kampagne fik jeg et vægbeslag og et to meters HDMI-kabel med i købet.

Så jeg er fuldt tilfreds!


Skrevet af: friediger
Skrevet den: 12-December-2008 kl. 10:20
Jeg har kun positive erfaringer med dem. Bestilte plasma for svigermor lørdag og hun modtog det tirsdag. Nu har jeg lige bestilt et til, til hendes veninde! De svarer sindssygt hurtigt på spørgsmål over mail, meget imponeret.


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 19-December-2008 kl. 15:30

slet



Skrevet af: klausjensen
Skrevet den: 22-December-2008 kl. 17:02
så skal der også lige lyde en positiv erfaring herfra.

Hurtig levering og ingen problemer overhovedet


Skrevet af: Strange
Skrevet den: 18-Januar-2009 kl. 11:43
Nogen der ved hvordan de er i reklamationssager?

Henter og bringer de eksempelvis produktet tilbage?

Det er jo også vigtigt.


Skrevet af: jonlanghoff
Skrevet den: 18-Januar-2009 kl. 11:50

Dustin har ganske rigtigt købt det gamle ComputerStore, og dem har jeg aldrig haft problemer med. Gennem mit arbejde har jeg handlet hos dem mange gange. Hurtig levering, god hjælp med at finde de rigtige varer, god support hvis noget går galt, hurtige svar på mails og de er heller ikke bleje for at ringe op hvis der er noget bedst behandles via telefon, og de tilbyder i øvrigt også gode priser hvis man køber et antal af den samme vare. Kan kun anbefales herfra.



Skrevet af: Søhesten
Skrevet den: 19-Januar-2009 kl. 09:16

Jeg ved ikke om dette er en reklamationssag, men da jeg modtod mit Tv manglede der 2 paler i pakningen til at montere TV'et på den medfølgende fod.

Jeg ringede derind og på en uge havde de får fremsendt 2 nye fra Panasonic DK. Min erfaring med internet forretninger er ikke stor, men for mig virkede det til at det var hurtig og serviceminded derinde. Venligt og forstående personale uden lang ventetid ved telefonen.



Skrevet af: Strange
Skrevet den: 20-Januar-2009 kl. 12:20
Jeg tænker også mere på hvis TV'et går i stykker... Afhentning eller skal man selv sende osv.?


Skrevet af: Daniel K
Skrevet den: 20-Januar-2009 kl. 17:44
DustinHome samarbejde med InfoCare some er den service partner som Panasonic bruger. InfoCare's fragtmænd vil tage sig af afhentning samt udgifterne. 


Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 20-Januar-2009 kl. 23:35
MIn søster har netop købt et 42" Plasma derfra. Da de ville hænge det op finder de ud af skærmen er flækket, og tv'et vil ikke tænde.

Nogen som har en idé om hvordan de står i sådan en situation?


Skrevet af: clausewitz
Skrevet den: 24-Januar-2009 kl. 13:34

Hvad sker der for Dustinhome?

Ringer man til deres kundeservice 88 330 330 får man navnet Computersalg A/S, der så viser sig at være Dustin (uden home). Det er også slut med at finde PX80 og PZ85 tv hos dem. Ser ud til de er ved at droppe tv?



Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 24-Januar-2009 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af clausewitz clausewitz skrev:

Hvad sker der for Dustinhome?

Ringer man til deres kundeservice 88 330 330 får man navnet Computersalg A/S, der så viser sig at være Dustin (uden home). Det er også slut med at finde PX80 og PZ85 tv hos dem. Ser ud til de er ved at droppe tv?

Mon ikke Panasonic lagrene så småt tømmes, nu hvor de nye er på trapperne. . ? 



Skrevet af: clausewitz
Skrevet den: 24-Januar-2009 kl. 15:00
Det virker også bare til at firmaet er ved at blive til en IT-netbutik!



Print side | Luk vindue