Print side | Luk vindue

HD mister betydning som niche?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: TV-stationer og kanaler
Forumbeskrivelse: Debat om TV stationerne og deres kanaler
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=56251
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 07:50


Emne: HD mister betydning som niche?
Skrevet af: T-teknik
Emne: HD mister betydning som niche?
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 11:12
Ligesom andre, ser jeg da også frem til flere HD kanaler, hvis det økonomisk er muligt
Men de specielle HD kanaler som f.eks. DR HD mister de ikke betydning, når alle andre kanaler overgår til HD?
- DR vil vist sende alle deres kanaler i HD efter 2012.



Svar:
Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 17:03
Øhh hvorfor skulle DR HD miste sin betydning?

Forstår ikke helt meningen med dit indlæg.


-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)


Skrevet af: T-teknik
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Ligesom andre, ser jeg da også frem til flere HD kanaler, hvis det økonomisk er muligt
Men de specielle HD kanaler som f.eks. DR HD mister de ikke betydning, når alle andre kanaler overgår til HD?
- DR vil vist sende alle deres kanaler i HD efter 2012.


Skrevet af: como
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 18:35
De mister vel betydning på den måde, at der ikke er grund til
til en HD pakke, hvis alle kanaler er i hd.

Men udbyderne vil sikkert rage penge til sig for HD pakker adligevel.


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 19:28
Kan man se HD _uden_ en HD pakke?


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 19:35

 

 Nok svært som det er nu, men når de bliver mere almindelige, så kan de vel ikke alle være i en pakke, eller.? Tja hvem ved, man må jo vente og se.



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: T-teknik
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 19:41
Lad os nu få HD mere udbredt - men helt sikkert, hvis stort set alt bliver i HD, som eksemplet med DR fra 2012, så er der jo ingen grund til at betale ekstra for HD.
- Jeg regner KUN med at se DR HD - jeg vil under igen omstændigheder betale for fuldpakke for at få skodkanaler med i købet.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 19:45

 

 

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Lad os nu få HD mere udbredt - men helt sikkert, hvis stort set alt bliver i HD, som eksemplet med DR fra 2012,

 Så længe skal man da ikke vente, kun nogle få måneder. 



-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: T-teknik
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 


 

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Lad os nu få HD mere udbredt - men helt sikkert, hvis stort set alt bliver i HD, som eksemplet med DR fra 2012,


 Så længe skal man da ikke vente, kun nogle få måneder. 



Det er ALLE DRs kanaler, jeg tænker på, fra 2012


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 21:13
Men ligesom alle andre bliver det sikkert kun nogle programmer, de har jo tonsvis af udsendelser som ikke er HD. Dem skal de jo genudsende.


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 25-Februar-2009 kl. 22:29
Ja de kan jo ikke bare smide alle deres gl. værdifulde optagelser ud. Vi skal da stadig trækkes med S/H og 4:3 udsendelser


Skrevet af: moho
Skrevet den: 04-Marts-2009 kl. 13:51

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Lad os nu få HD mere udbredt - men helt sikkert, hvis stort set alt bliver i HD, som eksemplet med DR fra 2012, så er der jo ingen grund til at betale ekstra for HD.
- Jeg regner KUN med at se DR HD - jeg vil under igen omstændigheder betale for fuldpakke for at få skodkanaler med i købet.

Mit u-udtalte spørgsmåle er her besvaret. Flot  T-teknik og også Kampus  Det lettede!       



-------------
Har Stofa, Basispakke! Forvirrelsesfreak og andre Århushistorier. Den korrekte opløsning i det vandrette plan for HD er lige netop ___?



Print side | Luk vindue