Print side | Luk vindue

iptv Smile Content- Energi fyn

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67400
Udskrevet den: 11-Maj-2024 kl. 06:44


Emne: iptv Smile Content- Energi fyn
Skrevet af: Bo Visgaard
Emne: iptv Smile Content- Energi fyn
Skrevet den: 03-Oktober-2009 kl. 12:58

Hej forum

Er der nogen i forum der har  Smile Content som udbyder, hvor det bare fungerer?

Jeg har motorola 1960-9db topboks

Energi fyn har tjekket fiberen og fundet den i orden.

Mvh Bo




Svar:
Skrevet af: Mikael T
Skrevet den: 10-Oktober-2009 kl. 23:21
Her fungerer det for tiden nogenlunde, men omstændeligt.
Se evt. http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?
TID=67849&PN=1


Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 11-Oktober-2009 kl. 10:40

Vi har haft tv siden december 2006 , fra "Smile Content" gennem "Energimidt Fiberbredbånd".

Vi er godt tilfredse med kvaliteten , boksen er en Motorola 1910 .

Jeg tror at det er fiberudbyderen som måske kan være problemet , hvis der er knas med kvaliteten .



Skrevet af: thun
Skrevet den: 13-Oktober-2009 kl. 08:45

Jeg har Smile via Dong. Et par udfald her og der. Tlf. og net virker fint.

Deres administration er derimod en katastrofe



Skrevet af: Troels Vastrup
Skrevet den: 13-Oktober-2009 kl. 09:04
Jeg har store problemer.

De besvarer ikke mine mail og vil ikke give support i tlf.

Harddiskoptageren/interface er både dårlig og utroligt langsom. Jeg er ved at vende mig til langsomt kanalvalg (det er vist standart), men at der går 5-10 (op til 30) sek mellem hver skærm inde på deres portal fatter jeg ikke. Optageren kan f.eks. ikke sættes til at optage en bestemt serie eller blot på en fast, tilbagevendende tidspunkt (f.eks. fast optage Disney-sjov). Den giver error om at disk er fuld, men der er under 4 timers optagelser, der er optaget program som den ikke vil afspille osv.

Hvis deres support ikke vender tilbage med gode løsninger, så opsiger jeg abonnement. Bindingsperioden kan ikke være noget problem, så længe de ikke leverer det produkt som de har lovet.

Nu har jeg smidt de trykte reklamer for smile ud, men lover de ikke noget i retning af "lærer dine tv-vaner at kende" eller er det FastTV?


Skrevet af: thun
Skrevet den: 13-Oktober-2009 kl. 09:43
Deres kundesupport Teknik/bogholderi virker ikke Jeg ventede 2 md på et svar jeg ikke kunne bruge, efter 16 dage skrev de at de ikke havde tid til at svare på sp. ang faktura. 2 kvartalsregninger med en uges mellemrum, og forfald i samme uge. Begge var forkerte, tilbudsbrev, med mit navn på, som jeg sade ja til, svaret galdt ikke mig, svarede de mig. Modtager stadig en tvpakke som jeg ikke har bestilt, og har frabedt mig for længe siden. Jeg har været med siden febuar, og har ikke modtaget en korrekt regning endnu, Så der er kaos hos dem.Varen de levere er ok. Så der er også plads til ros :-)


Skrevet af: Bo Visgaard
Skrevet den: 13-Oktober-2009 kl. 11:54

Har nu fået ny boks fra energi fyn, men denne gand en ny type, og det har fjernet problemet med terner og striber. Der er dog stadig problemer med ventetid på billede og lyd, ved kanalskift.

Der arbejdes stadig på løsning af div udfordringer, såsom blæser der fiser husleje af, når der er strøm på. Den skulle være med ved næste opdatering.

Mvh Bo




Print side | Luk vindue