Print side | Luk vindue

Koordinering af Fælleskøb på Panasonic 3D plasma

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80100
Udskrevet den: 01-Maj-2024 kl. 07:05


Emne: Koordinering af Fælleskøb på Panasonic 3D plasma
Skrevet af: Lars
Emne: Koordinering af Fælleskøb på Panasonic 3D plasma
Skrevet den: 30-April-2010 kl. 13:26
 
Hej Alle
 
Dette Fælleskøb er lukket
 
  /Lars
 


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk



Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 30-April-2010 kl. 13:29
V I G T I G T
 
Dette emne er til koodinering af det igangværende Fælleskøb.
 
Debat om priser hos andre forhandlere er uønsket, og indlæg af den art slettes.
 
 
Og lige så vigtigt
 
Dette er ikke et normalt debat emne.
 
Brug det kun hvis du er deltager i dette Fælleskøb, eller overvejer at blive det.
 
 
God fornøjelse
recordere.dk teamet


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 30-April-2010 kl. 13:59
 
Praktisk info
 
Den første portion skærme ruller ind hos Expert centrallager onsdag d. 5/5, og kan derfor være klar til afhentning i din Expert butik sidst på ugen.
 
Dette er såvidt vides nogle af de allerførste Panasonic 3D plasma i hele europa. Men af samme grund er der ikke så meget praktisk erfaring med modellen endnu.
 
Men det vi har set på udstillinger og andre steder, er at Panasonics topmodel plasma matcher Pioneer i sortniveau med Infinite Black teknologien. Men det var ventet, da Panasonic overtog Pioneers patenter sidste sommer.
 
Panasonics 3D plasma virkede meget overbevisende på CES. Det bedste 3D vi har set til hjemme brug (udenfor biografen). Men når den ikke viser 3D, kan man jo glæde sig over at have et rigtigt godt 2D TV.
 
Det er kun 50" modellen der tilbydes på Fælleskøb her. Der kommer også en 65" model af VT20, men med en vejledende pris på kr. 39.999,- kan vi næppe samle en portion købere her.
 
Bemærk at du handler i den Expert butik du vælger. Det betyder at det er butikkens betingelser der gælder for eksempelvis returret.
 
Hvis du er nervøs for at købe katten i sækken, ved at bestille en model som ingen endnu har set, så tag en snak med butikken om at prøve det dér først. Pak det ud, tilslut det, og tjek om ikke det vitterligt er et af de bedste TV markedet kan tilbyde lige nu, inden du drager hjem med det.
 
God fornøjelse - og pøj pøj med sommerens og efterårets 3D
recordere.dk teamet


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 30-April-2010 kl. 14:01
Hej Alle
 
Antal bestillinger:  3
 
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=3835 - Mere om tilmelding her
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Letten
Skrevet den: 30-April-2010 kl. 16:17
Spørgsmål til Expert:

Kan i ikke lavet et attriktivt bundle med en Panasonic DMP-BDT300 3D Blue-ray afspiller?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 30-April-2010 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Spørgsmål til Expert:

Kan i ikke lavet et attriktivt bundle med en Panasonic DMP-BDT300 3D Blue-ray afspiller?


Desværre ikke. Expert forhandler ikke DMP-BDT300.

  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 30-April-2010 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Spørgsmål til Expert:

Kan i ikke lavet et attriktivt bundle med en Panasonic DMP-BDT300 3D Blue-ray afspiller?
Check her lettenSmile
 
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80076&PID=810299&title=flleskb-panasonic-panasonic-dmpbdt300#810299 - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80076&PID=810299&title=flleskb-panasonic-panasonic-dmpbdt300#810299
 
Spørgsmål i tråden som her er linket tilSmile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 30-April-2010 kl. 18:39
Hej Alle
 
Antal bestillinger:  4
 
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=3835 - Mere om tilmelding her
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Mailman
Skrevet den: 01-Maj-2010 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

 
 
Det er kun 50" modellen der tilbydes på Fælleskøb her. Der kommer også en 65" model af VT20, men med en vejledende pris på kr. 39.999,- kan vi næppe samle en portion købere her.
 
Er I sikker på det ? Jeg kunne sagtens være interesseret, hvis Expert kommer med en god pris....
 
 
Hilsen
Stephan


-------------
/Mailman


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 01-Maj-2010 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Mailman Mailman skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:


Det er kun 50" modellen der tilbydes på Fælleskøb her. Der kommer også en 65" model af VT20, men med en vejledende pris på kr. 39.999,- kan vi næppe samle en portion købere her.

 

Er I sikker på det ? Jeg kunne sagtens være interesseret, hvis Expert kommer med en god pris....



Jeg kender ihvertfald flere personer som kunne være mere interesseret i 65"-versionen end 50".
Og de fleste på recordere.dk er folk, der allerede har taget skridtet til 50" for nogle år siden og snart gerne vil opgradere. :-)

Vil I prøve at høre Expert, hvad der kan lade sig gøre, hvis man samler nok mennesker. Vejledende pris er ganske rigtigt 40k pt., men den burde falde til 35k i løbet af nogle uger (i Tyskland er den nede på 33-35k, men falder nok også yderligere, når den lander om nogle uger).

Derudover, så er det en 3D skærm - og mange anmeldere har allerede sagt, at 50" ikke er stort nok til fuld udnyttelse 3D, da man ved 50" mister en betydelig del af effekten ved en afstand på over 2,5 meter (kan ikke lige huske kilden - et engelsk review sted). Rådet var derfor klart - hvis man vil have 3D - så skal man op på 60"+.



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 02-Maj-2010 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af viol8r viol8r skrev:

Vil I prøve at høre Expert, hvad der kan lade sig gøre, hvis man samler nok mennesker. Vejledende pris er ganske rigtigt 40k pt., men den burde falde til 35k i løbet af nogle uger (i Tyskland er den nede på 33-35k, men falder nok også yderligere, når den lander om nogle uger).
 
Jeg vil foreslå at i starter en ny tråd herinde, hvor der efterlyses andre til et Fælleskøb af VT20 størrelse 65". Derefter kan i - eller vi - prøve at høre nogle forhandlere om de vil sælge dem til jer med rabat.
 
Det er lidt sværere at putte den 65" ind her nu. Det er næppe en model som (alle) Expert butikkerne normalt fører, og tage den hjem indebærer derfor en risiko (eksempelvis hvis en af jer fortryder efter den er bestilt). Så i praksis er det kun muligt med Fælleskøb, på de modeller som de aligevel skal have ud og stå i butikkerne.

Oprindeligt skrevet af viol8r viol8r skrev:

Derudover, så er det en 3D skærm - og mange anmeldere har allerede sagt, at 50" ikke er stort nok til fuld udnyttelse 3D, da man ved 50" mister en betydelig del af effekten ved en afstand på over 2,5 meter (kan ikke lige huske kilden - et engelsk review sted). Rådet var derfor klart - hvis man vil have 3D - så skal man op på 60"+.
 
Det er jeg uenig i. 3D virker fint på alle skærme. Har set det på skærme på 40" op til 150" nu.
 
Der er 2 elementer af 3D. Det er en større dybdevirkning, hvor der virkelig kommer perspektiv ind i scenerne, og så er det ting der popper ud af skærmen.
 
De moderne 3D film arbejder mest i dybden, for popud effekterne kan godt blive lidt for meget cirkus i længden. De skal i hvert fald bruges med omhu.
 
Det er popud effekterne der har brug for en så stor skærm som muligt. Årsagen er at de ikke kan "poppe forbi" selve skærmens ramme. De laves jo af skærmen, inde i skærmen, og derfor kan de ikke bevæge sig udenfor skærmens fysiske ramme.
 
Så ja, du har ret i at en 100" er bedre end en 50" til 3D, og HD, og filmoplevelse og... Men hele nydelsen af 3Ds dybde, som er den væsentlige forskel, fås på alle skærmstørrelser.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 20:38
Jeg har oprettet en tråd om der er interesse for 65" modellen....
 
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80262&title=panasonic-p65vt20-interesse - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80262&title=panasonic-p65vt20-interesse
 


Skrevet af: Letten
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 13:50
Spørgsmål
 
Har Expert fået bekræftet leveringsdato i denne uge?
 
Med andre ord, holder den der med 6.-7. maj?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Spørgsmål
 
Har Expert fået bekræftet leveringsdato i denne uge?
 
Med andre ord, holder den der med 6.-7. maj?


Ja, Expert er blandt de første herhjemme til at modtage VT20. Modellen kommer kun i et begrænset antal til landet her i første omgang, og næste store sending kommer først senere på sommeren. Så forvent at flere forhandlere må skilte med "udsolgt" og "ikke på lager" noget tid endnu.

De første VT20 er afsendt fra Expert hovedlager ud til butikkerne i dag.

Næste pulje, hvor købere her fra Fælleskøb har fået enkelte pladser, er på mandag. Dvs. den kan stå til afhentning i en Expert butik efter eget valg på tirsdag. Men kun for de allerhurtigste her Smile

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 14:34
så med andre ord er der ikke længere en fidus i at købe via fælleskøbet længere da heller ikke expert kan levere "hurtigt" efter denne sending????


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

så med andre ord er der ikke længere en fidus i at købe via fælleskøbet længere da heller ikke expert kan levere "hurtigt" efter denne sending????
 
Jo, Expert kan levere løbende Smile
 
Det skyldes at det har lagt en pæn stor ordre hos Panasonic meget tidligt. Så de får løbende portioner ind til salg i butikkerne.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 05-Maj-2010 kl. 10:56
V I G T I G T
 
Dette emne er til koodinering af det igangværende Fælleskøb.
 
Debat om priser hos andre forhandlere er uønsket, og indlæg af den art slettes.
 
 
Og lige så vigtigt
 
Dette er ikke et normalt debat emne.
 
Brug det kun hvis du er deltager i dette Fælleskøb, eller overvejer at blive det.


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Mr_Chaos
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 16:49
Nogen der har styr på om den "første ladning" er sendt afsted, og hvornår nummer 2 sendes ?

Har målt op på væggen og fundet TV bordet, så er det jo godt at vide hvor længe man skal vente på TVet hvis man køber det igennem fælleskøb


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 17:00
Oprindeligt skrevet af Mr_Chaos Mr_Chaos skrev:

Nogen der har styr på om den "første ladning" er sendt afsted, og hvornår nummer 2 sendes ?


Dem der har bestilt indtil nu får leveret tirsdag+onsdag. Dette incl. dem der nåede med på vognen i dag. Men der er "udsolgt" i den pulje nu, med mindre der kommer afbud.

Resten af leveringssituationen er mere usikker. Det skyldes at der er begyndt at komme flere "klumper" i leveringen fra Panasonic.

Så lige nu kan Expert ikke sige, om de kan levere flere i næste uge, eller om det først bliver ugen efter.

  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 17:16
Eller måske næste måden, men så er det jo med nye ting (husk at vi snart ryge ind i sommer ferien, og det kan sikker give lev. problem).


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Eller måske næste måden, men så er det jo med nye ting (husk at vi snart ryge ind i sommer ferien, og det kan sikker give lev. problem).
 
Ja, men Expert har dog en stor forudbestilling.
 
Det betyder at de står højt oppe i køen. Det er også derfor de kan levere allerede nu, hvor andre endnu skriver "ikke på lager".
 
Det der er usikkerhed om, er mere hvilke dage leverancerne ankommer.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 21:08
Hej Lars

Skal forsiden ikke rettes ?   Der loves jo stadig hurtig levering.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 23:43
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Skal forsiden ikke rettes ?   Der loves jo stadig hurtig levering.
 
Egentlig ikke. Der loves at være blandt de første herhjemme til at få et. Og hvis man er nr. 30 i Danmark til at få et (eksempelvis) er man jo blandt de første Smile
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: droida38
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 14:58
Jeg har forsøgt at registrere mig, men får en fejl?

vh,
Christian



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af droida38 droida38 skrev:

Jeg har forsøgt at registrere mig, men får en fejl?
 
Der var en fejl i din email adresse.
 
Men det er rettet nu, og du er registreret.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 08:06
Hej Alle
 
Dette Fælleskøb er lukket
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 11-Maj-2010 kl. 18:20
Så må det da kun være for DK? At dømme fra mange af de andre forums, så får resten af europa da 2 stk. briller med...?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 11-Maj-2010 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af viol8r viol8r skrev:

Så må det da kun være for DK? At dømme fra mange af de andre forums, så får resten af europa da 2 stk. briller med...?
 
Falsk alarm.
 
Der er 2 sæt briller med.
 
Det ene sæt sad bare klistret fast bag på skærmen, mens det andet lå løst nede i kassen.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Mr_Chaos
Skrevet den: 11-Maj-2010 kl. 21:18
Er folk begyndt at modtage deres skærme ? og hvornår skal man forvente at de sidste dukker op (var så dum at vente til søndag med at tilmelde mig :(


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 11-Maj-2010 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af Mr_Chaos Mr_Chaos skrev:

Er folk begyndt at modtage deres skærme ? og hvornår skal man forvente at de sidste dukker op (var så dum at vente til søndag med at tilmelde mig :(
 
Ja, det første ankom i går mandag (selvom de havde sagt tirsdag). Jeg har selv et stående her nu.
 
Men de sene tilmeldinger har jeg ikke helt styr på, udover at de lovede tidlige leveringer jo er udsolgt. Så nu er det afhængig af Panasonic.
 
Men som nævnt har Expert en meget stor snabel nede i Panasonics leveringer, og de har forudbestilt tidligt. Så de får leveret af alle de tidlige pujler.
 
Du kan dog godt være henne i næste uge, med din meget sene bestilling. Men lad dig overraske.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: droida38
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 11:25
Kan man ringe til Ekspert og høre hvad status er? Hvem skal man i så fald have fat i?

vh,
Christian


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af droida38 droida38 skrev:

Kan man ringe til Ekspert og høre hvad status er? Hvem skal man i så fald have fat i?
 
Ja, ordren ligger i den butik du har valgt.
 
Find nummeret på:  http://www.expert.dk/default.asp?pageid=1240&nodeid=%7b99D17A87-6F9B-41E3-8CAD-2E325BFEF039 - http://www.expert.dk/default.asp?pageid=1240&nodeid={99D17A87-6F9B-41E3-8CAD-2E325BFEF039 }
 
  /Lars
 
 


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Simon Begynder
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 16:21
Jeg har et stående i expert næstved som i skal være velkommen til at købe ! da jeg har fortrudt.
den står klar i butikken til afhentning. Send mig en mail på Simon-bagger@hotmail.com med telefonnummer hvis det er.


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 20-Maj-2010 kl. 13:39
Tak til Simon

Jeg henter TV i morgen....


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 20-Maj-2010 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Tak til Simon

Jeg henter TV i morgen....
Jamen tillykke daTongue


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Simon Begynder
Skrevet den: 20-Maj-2010 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Tak til Simon

Jeg henter TV i morgen....


Jamen selv tak! Big smile


Skrevet af: droida38
Skrevet den: 20-Maj-2010 kl. 22:30
Fik mit i dag, og er så glad for det :)

Ekspert/Holbæk var så flinke at de kørte det ud til mig uden beregning


Skrevet af: Mr_Chaos
Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 12:26
Så har Expert lige ringet og der står et panel til mig :)


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 20:18
Så har jeg fået mit hjem   og monteret på vægen.

Lækkert TV    har brugt flatpanels indstillinger    og jeg er meget tilfreds med billedet

NB. Expert i Næstved har et på lager til omgående levering  hvis det kan have interesse.



Print side | Luk vindue