Print side | Luk vindue

garmin error ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Navigation og CarFi
Forumbeskrivelse: GPS navigation, bilradio, anlæg, TV og DVD til bilen
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=82599
Udskrevet den: 12-Maj-2024 kl. 03:09


Emne: garmin error ?
Skrevet af: forzajuve
Emne: garmin error ?
Skrevet den: 22-Juni-2010 kl. 16:59
hejsa har købt en garmin nuvi 660 af en person herinde, problemet er at hver gang den starter op skriver den loading maps, og den kommer aldrig videre og man kan ingen ting gøre, ville blive ekstremt glad hvis i kunne hjælpe mig.

-------------
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44



Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 22-Juni-2010 kl. 19:35
 
 Hvad siger sælger.?


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 22-Juni-2010 kl. 19:46
Har du prøvet at resette enheden?


Skrevet af: forzajuve
Skrevet den: 22-Juni-2010 kl. 20:13
der er en reset knap på bagsiden, men det hjælper ikke noget den gør det samme lige bagefter... Sælger siger at den fungerede 100% da han havde den....

-------------
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44


Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 28-Juni-2010 kl. 12:04
Så vidt jeg husker er der 2 måder at resette en Garmin på, og jeg mener at den anden er lidt mere gennemgribende end reset knappen. Jeg tvivler på at det hjælper, men kan nok ikke skade at prøve:
 
Sluk enheden, og mens du tænder den igen holder du en finger i nederste højre hjørne af skærmen - Hvis ikke der sker noget, er det formentlig et af de andre hjørner du skal holde i (det er frit fra hukommelsen:)). Derefter vil GPS'en spørge om du vil gendanne den til fabriksindstillingen eller noget i den stil.
 
Og så den lidt dårlige nyhed, jeg er 99% sikker på at vi havde den samme fejl på en GPS på arbejde, det skete da en kort opdatering fejlede - Den GPS blev ombyttet på garantien, da vi ikke kunne få liv i den.



Print side | Luk vindue