Print side | Luk vindue

13 HD-kanaler i AN-TV i 2011

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=89340
Udskrevet den: 14-Maj-2024 kl. 05:45


Emne: 13 HD-kanaler i AN-TV i 2011
Skrevet af: mortenkaal
Emne: 13 HD-kanaler i AN-TV i 2011
Skrevet den: 25-November-2010 kl. 15:21

AN-TV har netop lagt deres pakkeoversigt for 2011 ud på an-tv.dk. Det ser ud til at der nu kommer 13 HD-kanaler i pakke 3. Prisen bliver selvfølgelig også rykket lidt derefter, men alligevel rimelig nice Big smile




Svar:
Skrevet af: Doose77
Skrevet den: 25-November-2010 kl. 16:18
Jeg er godt nok ikke imponeret. Ouch Men nu kan jeg forhåbentligt se frem til at flytte snarest så håber jeg finder et sted i AA hvor der IKKE er stofa. 


Skrevet af: moho
Skrevet den: 25-November-2010 kl. 17:23
Jo mere vand der løber i åen, jo mere tænker jeg på grundene til det netop Ikke er YouSee/TDC, som er over det hele. Big smile Dette er skrevet uden bagtanker, blot slynget ud ____

-------------
Har Stofa, Basispakke! Forvirrelsesfreak og andre Århushistorier. Den korrekte opløsning i det vandrette plan for HD er lige netop ___?


Skrevet af: kolmorgen
Skrevet den: 26-November-2010 kl. 08:34
Synes faktisk at det er helt okay... Glæder mig til at få 6'eren HD...


Skrevet af: dataho
Skrevet den: 26-November-2010 kl. 08:42
I er heldige i Aalborg:
Eurosport HD og Eurosport 2 HD

Det kan de ikke finde ud af her i Århus - desværre.


-------------
1405745

Antenneforeningen Aarhus


Skrevet af: kolmorgen
Skrevet den: 26-November-2010 kl. 08:47
Link til oversigten:  http://bit.ly/dRWjed - http://bit.ly/dRWjed


Skrevet af: bbb336
Skrevet den: 26-November-2010 kl. 10:00
Hej
 
Kan ikke lige finde ud af hvad jeg får ekstra ved at vælge pakke 4 i stedet for pakke 3.
 
Er alle programmer i temapakkerne ikke i pakke 3 ?


-------------
zaptor knd nr: 9184777


Skrevet af: Doose77
Skrevet den: 26-November-2010 kl. 11:02
Selvom de ligger "gratis" i pakke 3 så stiger den jo ret meget. Jeg har valgt at nedgradere til pakke 1 fra 1. januar. Ingen mulighed for optagelse stadig.. Akke ja. Smile


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 26-November-2010 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af bbb336 bbb336 skrev:

Er alle programmer i temapakkerne ikke i pakke 3 ?
Nej, men det er bare bøvet at finde de manglende kanaler. Eksempelvis Motors TV, men der er flere, så det kunne være rart hvis kanalerne i temapakkerne blev markeret, om de også er i pakke 2 eller 3.

Jeg mener desuden der er en eller anden fordel mere ved pakke 4, men kan ikke huske hvad det er Embarrassed Er der ikke noget med at man også får Adventure HD eller en af disse lidt specielle tilkøbspakker?


-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: Ney
Skrevet den: 26-November-2010 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af dataho dataho skrev:

I er heldige i Aalborg:
Eurosport HD og Eurosport 2 HD

Det kan de ikke finde ud af her i Århus - desværre.
Ja i skal sku ikke brokker jer i Aalborg. Her i Århus er det nærmest umuligt at få nogle HD kanaler der er værd at se Cry


Skrevet af: guffy
Skrevet den: 26-November-2010 kl. 17:32
Jeg må indrømme at det er et ok tiltag fra AN/TV. Prisen stiger - JA, men så kommer der 13 HD Kanaler, og det synes jeg er ok.


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 28-November-2010 kl. 18:20
En skam der ikke er nogle af HD kanalerne med i temapakkerne.


Skrevet af: Belwas
Skrevet den: 29-November-2010 kl. 14:57
Suk ... Hvorfor skal der laves markant om på strukturen hver eneste år? Kan man ikke finde én der virker og så bare ændre kanalerne/priserne?

Forrige år havde jeg pakke 2 + temapakke som så sidste år blev ændret til pakke 1 + tema fordi de ændrede strukturen. Har så HD pakken ved siden af. Nu kommer HD kanalerne så i pakke 3 så det faktisk bedre kan betale mig at købe den og dermed opgradere igen.

Det kan da ikke være en fordel at skulle sende teknikere ud hvert eneste år? Jeg mener de betaler det jo selv når det er "tvunget" af strukturændringer.

Jeg synes det er helt fint at begynde at integrere HD kanalerne i de alm. kanal pakker så de ikke skal købes seperat, men hvorfor kan de ikke være i temapakkerne også - ligesom f.eks. discovery - så man ikke skal ændre sit abonnement hvert eneste år for at beholde de samme kanaler?


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 30-November-2010 kl. 00:48
Oprindeligt skrevet af Belwas Belwas skrev:

Suk ... Hvorfor skal der laves markant om på strukturen hver eneste år? Kan man ikke finde én der virker og så bare ændre kanalerne/priserne?

Forrige år havde jeg pakke 2 + temapakke som så sidste år blev ændret til pakke 1 + tema fordi de ændrede strukturen. Har så HD pakken ved siden af. Nu kommer HD kanalerne så i pakke 3 så det faktisk bedre kan betale mig at købe den og dermed opgradere igen.

Det kan da ikke være en fordel at skulle sende teknikere ud hvert eneste år? Jeg mener de betaler det jo selv når det er "tvunget" af strukturændringer.

Jeg synes det er helt fint at begynde at integrere HD kanalerne i de alm. kanal pakker så de ikke skal købes seperat, men hvorfor kan de ikke være i temapakkerne også - ligesom f.eks. discovery - så man ikke skal ændre sit abonnement hvert eneste år for at beholde de samme kanaler?

Hvis man slukkede det analoge signal og alle købte/fik en boks eller et CA modul var det hele løst ;)


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 30-November-2010 kl. 06:59
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Hvis man slukkede det analoge signal og alle købte/fik en boks eller et CA modul var det hele løst ;)
Hvorfor skulle det løse noget? Det er vel mere kravene til bundling fra tv-kanalerne der er årsag til hele pakke-begrebet og dermed det årlige flyttekaos... Selv Boxer har jo et pakke-helvede uden lige, der gør det næsten umuligt at gennemskue hvordan man billigst får de kanaler man ønsker.


-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: mortenkaal
Skrevet den: 30-November-2010 kl. 13:05

Så er der også kommet web-tv i an-tv. Lækkert



Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 02-December-2010 kl. 01:15
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Hvis man slukkede det analoge signal og alle købte/fik en boks eller et CA modul var det hele løst ;)
Hvorfor skulle det løse noget? Det er vel mere kravene til bundling fra tv-kanalerne der er årsag til hele pakke-begrebet og dermed det årlige flyttekaos... Selv Boxer har jo et pakke-helvede uden lige, der gør det næsten umuligt at gennemskue hvordan man billigst får de kanaler man ønsker.
Man kunne fysisk spare de mange manuelle pakke skift ude i standeren. Og hvis fjernsynene levede op til standarderne ville kanaler automatisk blive liggende selvom man rent teknisk flyttede kanalernes placering.


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: Jakabov
Skrevet den: 02-December-2010 kl. 08:58
Har lige kigget lidt på kanal-oversigten og er det mig der er galt på den, når jeg syntes at det ser ud til at man bl.a. får flere analoge kanaler hvis man som fx. mig har pakke 2 + temapakke?


Skrevet af: flemsehj
Skrevet den: 02-December-2010 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Har lige kigget lidt på kanal-oversigten og er det mig der er galt på den, når jeg syntes at det ser ud til at man bl.a. får flere analoge kanaler hvis man som fx. mig har pakke 2 + temapakke?


Den eneste forskel på Pakke 1 og Pakke 2 er 8 ekstra kanaler, som ligger både analogt og digitalt.

Disse er:
TV2 Zulu, TV2 Charlie, 3+, TV4 Sverige, Nat. Geo., Showtime, ZDF og N3

I Familiepakken OG i Nyheder og Film Pakken findes bl.a.:
Zulu, Charlie, 3+, Nat. Geo., Showtime

I sportspakken findes bl.a.:
Zulu, Charlie og 3+

De eneste kanaler i pakke 2, som ikke er i en eller flere temapakker er:
TV4 Sverige, ZDF og N3


Skrevet af: warfly
Skrevet den: 07-December-2010 kl. 12:36
Syntes godt nok det er et problem at man ikke får HD kanalerne når man har pakke1+tema. Nu tvinger de os jo næsten til at skifte pakkemodel igen ;o(


Skrevet af: Doose77
Skrevet den: 08-December-2010 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af warfly warfly skrev:

Syntes godt nok det er et problem at man ikke får HD kanalerne når man har pakke1+tema. Nu tvinger de os jo næsten til at skifte pakkemodel igen ;o(

Ja jeg har pakke 1 + tema nu. Det eneste de har fået ud af det der er at jeg har droppe min temapakke og nu udelukkende har pakke 1 fra 1.1.2011


Skrevet af: Belwas
Skrevet den: 09-December-2010 kl. 12:39
Er der nogen der ved om 6'eren HD kommer i stofas HD pakke?

Da både den og 3+ allerede er spejl kanaler og TV2 sport bliver er det faktisk ikke nogen dårlig løsning bare opsige sin temapakke og have HD pakken. Eneste jeg en sjælden gang imellem ser jeg vil miste er Zulu og kanal 4+5. Discovery får man jo også i HD - selvom det dog ikke er en spejling er det meget de samme programmer.

Pakke 1 + HD pakken vil koste 2256 om året. Det er ca. halvdelen af pakke 4 og ca 1300 mindre end pakke 1 + temapakke.


Skrevet af: Gun
Skrevet den: 10-December-2010 kl. 11:19
Som jeg ser det, så er pakke 1 + flex tv også billigere end pakke 1 + temapakke. Men selvfølgelig er der præferencer for hvilke kanaler man ønsker i pakken og derved kan den jo blive dyrere. Mangler også HD-kanalerne. Ifølge Stofa er det muligt at bestille i AN-TV fra d. 14.


Skrevet af: Doose77
Skrevet den: 10-December-2010 kl. 15:13
^Bestille hvad? Flex tv?

Det eneste jeg kommer til at savne er tv3+ og kanal 4. Men de penge jeg sparer kan jeg faktisk købe mig de serier jeg ser på dvd/blu-ray. Og fodbold kan altid ses på nettet. Så jeg er virkelig glad for min beslutning.


Skrevet af: Gun
Skrevet den: 10-December-2010 kl. 22:10
Ja, Flex-tv: http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=flextv

Men når nu du er tilfreds med dit valg, så er der jo ingen ko på isen :)


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 12-December-2010 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

Ja, Flex-tv: http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=flextv

Men når nu du er tilfreds med dit valg, så er der jo ingen ko på isen :)

Hvilke kanaler kan man så bestille med flex tv?
Det synes jeg ikke jeg kan se nogen steder.


Skrevet af: Doose77
Skrevet den: 13-December-2010 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

Ja, Flex-tv: http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=flextv

Men når nu du er tilfreds med dit valg, så er der jo ingen ko på isen :)

Hvilke kanaler kan man så bestille med flex tv?
Det synes jeg ikke jeg kan se nogen steder.

Den eneste måde jeg lige har fundet er ved at gå ind i deres shop og vælge at du vil bestille det. Så kommer det op. Men er sikker på der er en oversigt et sted. Jeg må indrømme jeg havde svært ved at finde 5 point bare til den lille pakke af kanaler jeg rent faktisk vil se, men i bund og grund er initiativet godt. Embarrassed


Skrevet af: Gun
Skrevet den: 14-December-2010 kl. 11:57
Måden er netop at bruge shoppen. Da der er forskelligt udbud i de forskellige antenneforeninger i landet tror jeg ikke der findes nogen oversigt.


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 14-December-2010 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

Måden er netop at bruge shoppen. Da der er forskelligt udbud i de forskellige antenneforeninger i landet tror jeg ikke der findes nogen oversigt.

Det burde altså ikke være svært at lave når de forvejen har en "Hvad kan jeg se" knap hvor man indtaster postnummer og vælger antenneforening. Der kunne da fint være en oversigt over de kanaler man nu har mulighed for vælge som flexkanaler, men igen det stofa vi snakker om.
[edit]
Har så lige været igennem shoppen for at se kanalerne.
Igen undrer det mig at tv3 står på listen over kanaler man får ved at vælge flexpakken, den er jo allerede i pakke 1. Det samme gør sig i øvrigt gældende for alle tre tema pakker. Jeg gætter på man så bare betaler for tv3 to gange; 1 gang til an-tv og 1 gang til stofa.


Skrevet af: baekgaard
Skrevet den: 14-December-2010 kl. 20:23
Jeg har pakke 1, og jeg føler mig bollet i røven hver evig eneste måned, og det bliver da ikke bedre til næste år. halvdelen af kanalerne betaler jeg over licensen, og den anden halvdel er tysk og spansk, som jeg ikke forstår alligevel, så det er jo super.

Er det ikke noget med, at man kan skifte frit imellem udbyderne pr. 1-1-2011?


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 15-December-2010 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

Måden er netop at bruge shoppen. Da der er forskelligt udbud i de forskellige antenneforeninger i landet tror jeg ikke der findes nogen oversigt.

Det burde altså ikke være svært at lave når de forvejen har en "Hvad kan jeg se" knap hvor man indtaster postnummer og vælger antenneforening. Der kunne da fint være en oversigt over de kanaler man nu har mulighed for vælge som flexkanaler, men igen det stofa vi snakker om.
[edit]
Har så lige været igennem shoppen for at se kanalerne.
Igen undrer det mig at tv3 står på listen over kanaler man får ved at vælge flexpakken, den er jo allerede i pakke 1. Det samme gør sig i øvrigt gældende for alle tre tema pakker. Jeg gætter på man så bare betaler for tv3 to gange; 1 gang til an-tv og 1 gang til stofa.

Er det ikke det man kan herinde:  http://www.stofa.dk/zaptor/showoversigt.php?shortcut=zaptorudbud&plantid=797&zipcode=9000 - http://www.stofa.dk/zaptor/showoversigt.php?shortcut=zaptorudbud&plantid=797&zipcode=9000

Eller er det noget nyt? Jeg kan da se FlexTv her i Aalborg...


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: Gun
Skrevet den: 15-December-2010 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

Måden er netop at bruge shoppen. Da der er forskelligt udbud i de forskellige antenneforeninger i landet tror jeg ikke der findes nogen oversigt.

Det burde altså ikke være svært at lave når de forvejen har en "Hvad kan jeg se" knap hvor man indtaster postnummer og vælger antenneforening. Der kunne da fint være en oversigt over de kanaler man nu har mulighed for vælge som flexkanaler, men igen det stofa vi snakker om.
[edit]
Har så lige været igennem shoppen for at se kanalerne.
Igen undrer det mig at tv3 står på listen over kanaler man får ved at vælge flexpakken, den er jo allerede i pakke 1. Det samme gør sig i øvrigt gældende for alle tre tema pakker. Jeg gætter på man så bare betaler for tv3 to gange; 1 gang til an-tv og 1 gang til stofa.

Er det ikke det man kan herinde:  http://www.stofa.dk/zaptor/showoversigt.php?shortcut=zaptorudbud&plantid=797&zipcode=9000 - http://www.stofa.dk/zaptor/showoversigt.php?shortcut=zaptorudbud&plantid=797&zipcode=9000

Eller er det noget nyt? Jeg kan da se FlexTv her i Aalborg...


Haha, jo præcis..!


Skrevet af: Doose77
Skrevet den: 16-December-2010 kl. 17:38
Spørgsmål... er prisen 199kr inkl. den lille pakke? Altså betaler man 199kr oveni pakke 1 prisen eller er det 199kr i alt? For der står det er inkl. den lille pakke men det lyder lidt underligt synes jeg. 


Skrevet af: mortenkaal
Skrevet den: 16-December-2010 kl. 18:48
Prisen er uden den lille pakke, jeg kan nu ikke se nogle steder at den skulle være med i prisen.


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 19-December-2010 kl. 06:02
Så læser man hvad Hjørring kan forhandle hjem af aftaler og så må bestyrelsesmedlemmerne af an-tv føle at de er godt udvidet i anus.
De har flere HD kanaler og en del billigere.
Flere kanaler billigere, bestyrelsesmedlemmerne må snart til at overveje om de penge de får sort af stofa kan bære at de bliver  røvpulet af stofa. AN-TV burde som en rigtig stor antenneforening få de bedste vilkår til deres kunder, men det tænker de åbenbart ikke på. Så er det bedre at få penge i ens egen pengepung.


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 19-December-2010 kl. 16:14
Øhhh HAS og AN-TV har jo vildt forskelligt udbud af totalt antal kanaler - så det er jo ikke nemt at sammenligne det. 

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: WilliamP
Skrevet den: 19-December-2010 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Så læser man hvad Hjørring kan forhandle hjem af aftaler og så må bestyrelsesmedlemmerne af an-tv føle at de er godt udvidet i anus.
De har flere HD kanaler og en del billigere.
Flere kanaler billigere, bestyrelsesmedlemmerne må snart til at overveje om de penge de får sort af stofa kan bære at de bliver  røvpulet af stofa. AN-TV burde som en rigtig stor antenneforening få de bedste vilkår til deres kunder, men det tænker de åbenbart ikke på. Så er det bedre at få penge i ens egen pengepung.


Hvis du føler dig røvrendt, så tjek lige Antenneforening Aarhus' kommende kanal udbud. For nuværende har de ikke tænkt sig at gøre lige som AN-TV, og inkludere flere HDkanaler i pakkerne. Så vi i Aarhus er med rette forudrettet.


Skrevet af: moho
Skrevet den: 20-December-2010 kl. 11:20

Her var det jeg burde komme med mine Guldkorn om samme Antenneforening, men idag har jeg ikke nogen dele ud af  Wink  Om bestyrelsesmedlemmer får noget sort? Her vil jeg nu give SKAT det Cadeau at hvis antenneforeningerne kan lokke flere til betale mere, det er vel en slags effektive dummebøder.  Embarrassed

Cadeau betyder her ros eller "Gave". 

-------------
Har Stofa, Basispakke! Forvirrelsesfreak og andre Århushistorier. Den korrekte opløsning i det vandrette plan for HD er lige netop ___?


Skrevet af: Ney
Skrevet den: 22-December-2010 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af WilliamP WilliamP skrev:

Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Så læser man hvad Hjørring kan forhandle hjem af aftaler og så må bestyrelsesmedlemmerne af an-tv føle at de er godt udvidet i anus.
De har flere HD kanaler og en del billigere.
Flere kanaler billigere, bestyrelsesmedlemmerne må snart til at overveje om de penge de får sort af stofa kan bære at de bliver  røvpulet af stofa. AN-TV burde som en rigtig stor antenneforening få de bedste vilkår til deres kunder, men det tænker de åbenbart ikke på. Så er det bedre at få penge i ens egen pengepung.


Hvis du føler dig røvrendt, så tjek lige Antenneforening Aarhus' kommende kanal udbud. For nuværende har de ikke tænkt sig at gøre lige som AN-TV, og inkludere flere HDkanaler i pakkerne. Så vi i Aarhus er med rette forudrettet.
Jeg havde desværre ikke lov til at komme til generalforsamlingen i Århus. Ville ellers gerne, fordi nørj det er da noget makværk der bliver lavet derinde. Ingen flex-tv (ikke at det ville gøre en forskel fordi flex er jo bare et marketingstunt så stofa kan vise de gør hvad folk beder om, kanaludvalget er jo så piv ringe til prisen at det kun må være et fåtal der kan bruge det til noget), tema-pakkerne er smidt sammen totalt random virker det til, og HD udvalget får jo en til at ringe til YouSee og plage dem om de ikke nok vil købe kabelnettet. Angry (sorry for forureningen, men det kan virkelig gøre mig arrig at man er så ringe stillet som forbruger).


Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 22-December-2010 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Doose77 Doose77 skrev:

^Bestille hvad? Flex tv?

Det eneste jeg kommer til at savne er tv3+ og kanal 4. Men de penge jeg sparer kan jeg faktisk købe mig de serier jeg ser på dvd/blu-ray. Og fodbold kan altid ses på nettet. Så jeg er virkelig glad for min beslutning.

Jeg har det på samme måde - jeg synes det er ved at være for dyrt til jeg gider betale for andet end pakke 1. Præcis som dig kan jeg EJE de serier som jeg følger med i, i bedre kvalitet, og jeg kan se dem når jeg har lyst. Jeg behøver ikke vente til kl. 19 for at se Simpsons og jeg bestemmer selv hvilket afsnit jeg vil se.

Jeg er faktisk så træt af det at jeg overvejer at sælge tv og STB og få mig en projektor istedetEmbarrassed 



Print side | Luk vindue