Print side | Luk vindue

Fælleskøb af Marantz surround receivere

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=99021
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 05:23


Emne: Fælleskøb af Marantz surround receivere
Skrevet af: Lars
Emne: Fælleskøb af Marantz surround receivere
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 14:40
 
 
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5268">
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5268 - Fælleskøb af Marantz surround receivere
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5268 - Vi har fået en del forespørgsler på Fælleskøb af surround receivere. Her følger er et frisk sommertilbud på udvalgte Marantz produkter.
 
 
 
Spørgsmål herunder >>>>
 


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk



Svar:
Skrevet af: zeryus
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 15:11
Spændende.....


Skrevet af: Tsunde
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

 
 
Annonceres her om lidt....
 
Er det en teasser post :)


-------------
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"


Skrevet af: Benton
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 16:12
Lyder da godt, men hvad forhindrer alle kunder ( uden for fælleskøb ) i at få dem til de priser ?

-------------
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.


Skrevet af: smajli
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 16:12
Upscaling til 10080p Tongue !

-------------
Sanyo Z4
Playstation 3
Marantz SR5003
7.1 system
DALI Concept 6
DALI Concept 1 x 4
DALI Concept Center
DALI BASIS 100 subwoofer
Lissau 16:9 Fastramme hvid, 81
Samsung UE48HU7505


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:

Lyder da godt, men hvad forhindrer alle kunder ( uden for fælleskøb ) i at få dem til de priser ?
 
Intet, men det betyder jo heller ikke så meget.
 
Så har vi blot været med til at skaffe et godt tilbud, som flere kan få glæde af Smile
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: marcc05
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 16:18
Er specs ikke forkert på SR5005, hvis man går ind på hififreaks hjemmeside? Har den de preouts der er nævnt? Det må da være fra 6005'eren i stedet.


Skrevet af: Benton
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:

Lyder da godt, men hvad forhindrer alle kunder ( uden for fælleskøb ) i at få dem til de priser ?
 
Intet, men det betyder jo heller ikke så meget.
 
Så har vi blot været med til at skaffe et godt tilbud, som flere kan få glæde af Smile
 
  /Lars
Ok. Troede bare at "Fælleskøb" var noget der kun kom brugere af Recordere til gode!!

-------------
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af marcc05 marcc05 skrev:

Er specs ikke forkert på SR5005, hvis man går ind på hififreaks hjemmeside? Har den de preouts der er nævnt? Det må da være fra 6005'eren i stedet.
 
Der ser ud til at være en fejl.
 
SR5005 har 7.1 preout, mens SR6005 har 7.2 preout.
 
http://marantz.co.uk/uk/Products/Pages/ProductDetails.aspx?CatId=HomeTheatre&SubCatId=AVReceiver&ProductId=SR5005 - Marantz hjemmeside om SR5005
 
http://marantz.co.uk/uk/Products/Pages/ProductDetails.aspx?CatId=HomeTheatre&SubCatId=AVReceiver&ProductId=SR6005 - Marantz hjemmeside om SR6005
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:

Troede bare at "Fælleskøb" var noget der kun kom brugere af Recordere til gode!!
 
Det gør det sådan set også.
 
Vi får et lille beløb for hvert salg der har været, som går til driften af siderne, og det får vi uanset hvordan køberne klikker sig ind og køber Smile
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: aerik
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 16:51
Er det ikke de samme priser som der har været på 1501 og 1601 det sidste lange stykke tid?
 
Edit: var ikke for at beklage mig over prisen, var bare et spørgsmål, da jeg ikke havde læst, at de var nedsat pga. fælleskøbet.


Skrevet af: Thomas Sillesen
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 17:22
Fælleskøbet blev aftalt med recordere for 1½ måned siden ca, men grundet lidt ferie mv, gik der lidt lang tid inden vi og recordere var klar. I mellemtiden smed vores webmaster fælleskøb tilbuddene op, derfor har man kunnet se dem på vores side et lille stykke tid. Der står så også i teksterne at der er tale om fælleskøbspriser på vores side :)

-------------
Med venlig hilsen



Thomas Sillesen

Head Honcho Densen og HiFi Freaks


Skrevet af: Benton
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:

Troede bare at "Fælleskøb" var noget der kun kom brugere af Recordere til gode!!
 
Det gør det sådan set også.
 
Vi får et lille beløb for hvert salg der har været, som går til driften af siderne, og det får vi uanset hvordan køberne klikker sig ind og køber Smile
 
  /Lars
Ok, det vil sige at det sådan set bare er " reklame " i laver for HifiFreaks og får så procenter af dem der bliver solgt uanset hvem man er ?


-------------
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:

Ok, det vil sige at det sådan set bare er " reklame " i laver for HifiFreaks og får så procenter af dem der bliver solgt uanset hvem man er ?
 
Sådan er alle Fælleskøb.
 
Vi laver aftaler med forhandlere, om at få varene til en nedsat pris. Og så sætter de en pris ud fra et forventet salg.
 
Men uden Fælleskøb er der jo ikke et forventet salg. Så det er "vores" aftale der gør, at i nu kan få produkterne til disse priser.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: MrVolbeater
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 21:31
Nu har jeg en surrond-receiver fra Sony, en model der hedder STR-DH700 http://www.sony.dk/product/hcs-home-cinema-receiver/str-dh700

Hvis jeg skulle hoppe på dette fælleskøb - Hvilken receiver ville I så foreslå mig, nu hvor min afspiller er en PS3 og højtalerne er fra et tidligere fælleskøb her på siden nemlig Focal sib.


Skrevet af: SoundWave
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 21:40
For at det kan betegnes som fælleskøb burde der være penge at spare. Den pris der står i fælleskøbet har man kunnet købe til i lang tid.


Skrevet af: Thomas Sillesen
Skrevet den: 06-Juli-2011 kl. 21:44
SoundWave: som sagt er den pris vi har haft den til den sidste stykke tid, en fælleskøbspris vi har aftalt med Recordere. Vi satte priserne ned i forbindelse med aftalen med Recordere, men af forskellige årsager tog det tid at få det op her på siden. Det fremgår også af teksterne på vores side :)

-------------
Med venlig hilsen



Thomas Sillesen

Head Honcho Densen og HiFi Freaks


Skrevet af: mictand
Skrevet den: 07-Juli-2011 kl. 07:44
Fælleskøb eller ej, så er det jo en god pris.
Så hvis man er på markedet efter en ny receiver, skal man jo bare glæde sig over at man kan få den billigere end ellers.

-------------
Sony 40W4000K | Intel NUC | HDHomerun | Yamaha A-S300 | Eltax Monitor III | PS3 | Raspberry Pi model B | Apple AirPort Extreme 802.11ac | iPhone 5


Skrevet af: Tsunde
Skrevet den: 07-Juli-2011 kl. 10:26
Hvordan er 6005'eren i forhold til en VSX-920? Min fik jo vandskade, men havde planlagt at købe en ny af samme type. da jeg, efter hvad jeg har læst, mener man får meget forstærker for pengene i en brugt VSX-920.

-------------
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"


Skrevet af: jj79
Skrevet den: 07-Juli-2011 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

Hvordan er 6005'eren i forhold til en VSX-920? Min fik jo vandskade, men havde planlagt at købe en ny af samme type. da jeg, efter hvad jeg har læst, mener man får meget forstærker for pengene i en brugt VSX-920.
Skiftede selv fra 920 til 6004 for et par måneder siden og synes at der er klasser til forskel på de to - har fået meget bedre lyd, der er mere effekt bag, bedre styr på sub, og ikke nær så skinger lyd... Så i mine øjne er ingen tvivl, men prisen er jo også det dobbelte Wink


Skrevet af: Tsunde
Skrevet den: 07-Juli-2011 kl. 15:47

Tak for svar, har dog kvit på min gamle 920'er på 3.995,- så det er kun 1½ gange så dyr ;)



-------------
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"


Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 09-Juli-2011 kl. 19:29
Man kan spørge sig selv, er Marantz  Surroundreceiver, en Denon model i lidt andet design.
Ikke fordi der er noget dårligt i det, jeg har selv en Denon
Surroundreceiver, som lyder ganske godt.

Marantz SR6005



Denon AVR2311



Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 09-Juli-2011 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Man kan spørge sig selv, er Marantz  Surroundreceiver, en Denon model i lidt andet design.
Ikke fordi der er noget dårligt i det, jeg har selv en Denon
Surroundreceiver, som lyder ganske godt.
Hvor er ligheden? Så kunne jeg også påstå at de to er en klon af Pioneer SC-LX83 Wink


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 09-Juli-2011 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvor er ligheden?


Begge bruger samme display.....

Klaus


-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 09-Juli-2011 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvor er ligheden?


Begge bruger samme display.....

Klaus
Ok!Big smile


Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 09-Juli-2011 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvor er ligheden?


Begge bruger samme display.....

Klaus


Denon og Marantz, skulle efter sigende være ejet af samme koncern.
Så mon ikke, at de har mere tilfældes end bare displayet, hvis man kigger på knapper og input stik, der er de også ret ens. Bare placeret lidt anderledes. 

http://www.dm-holdings.com/eng/about/history/


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 09-Juli-2011 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Denon og Marantz, skulle efter sigende være ejet af det samme koncern.
Så mon ikke, at de har mere tilfældes end bare displayet, hvis man kigger på knapper og input stik, der er de også ens. Bare placeret lidt anderledes.
 
Marantz, og dermed senere Denon via D&M Holding, har også været delvist ejet af Philips, uden at det har haft indflydelse Wink
 
Highend mærker som McIntosh og Boston Acoustics er også under D&M Holding moderselskabet.
 
Men jo, Marantz og Denon deler helt sikkert teknologi. Knapper, stik, display, drev, moduler og den slags. Det er jo steder hvor de kan udnytte synergieffekten.
 
Men begge "fabrikanter" gør meget ud af at de laver forskellige produkter. Og efter sigende lyder de heller ikke ens, Denon og Marantz har efter sigende "hver sin lyd".
 
Marantz produkter er forsat meget præget af deres produktchef Ken Ishiwata, der har tegnet deres produkter i mere end 30 år.
 
Denon har derimod været under meget indflydelse fra Tyskland, hvor deres Product Marketing Manager Achim Schulz i flere år har fortalt japanerne hvad de skulle lave, for at varene kunne sælge i Europa. Mr. Denon kalder de ham.
 
Så det vil nok være forkert at sige at det er ét firma, de er to fabrikanter der blot er en del af samme ejerstruktur i dag.
 
Når det er sagt, så tror jeg da de deler mere indenfor nogen områder end andre. Bl.a. ville det være skørt at udvikle to highend blu-ray afspillere fra grunden, men mindre skørt at gøre det for AV receivere.
 
For på receiverne ligger der nogle fisofier bag, som ikke nødvendigvis er ens.
 
  /Lars
 


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Jasper
Skrevet den: 13-Juli-2011 kl. 01:43
Har i et stykke tid kigget på receivere og meget på Marantz især.

Deres design er rigtig flot og stilrent synes jeg, dog er de kommende modeller ikke helt så rene.

Er der nogen der kort kan fortælle mig forskellen på de udgående modeller og så de nye ?

Det er 5005 og 6005 modellerne jeg kigger på og så deres nye afløsere 6005 og 6006.

Ps på billedet med Marantz vs Denon ser det ud til at Denons display er klart bedst :-)


-------------
_____________
Jasper


Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 13-Juli-2011 kl. 08:10
Oprindeligt skrevet af Jasper Jasper skrev:

Har i et stykke tid kigget på receivere og meget på Marantz især.

Deres design er rigtig flot og stilrent synes jeg, dog er de kommende modeller ikke helt så rene.

Er der nogen der kort kan fortælle mig forskellen på de udgående modeller og så de nye ?

Det er 5005 og 6005 modellerne jeg kigger på og så deres nye afløsere 6005 og 6006.

Ps på billedet med Marantz vs Denon ser det ud til at Denons display er klart bedst :-)
 
Ang. displayet på Denon og Marantz, så er det kvaliteten af billedet der gør forskellen og ikke displayet.  


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 13-Juli-2011 kl. 16:47
Hej Alle

Antal bestillinger: 5

  • SR6005 : 2 stk.
  • SR5005 : 3 stk.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5268 - Mere om bestilling her

  /Lrs


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: ImpulzE
Skrevet den: 13-Juli-2011 kl. 16:56
Overvejer at købe 6005'eren, som min første receiver til mit første surround setup til "hjemmebigrafen" (Tv med 5.1 surround højtaler).

Er 6005 et fornuftig valg til film?


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 13-Juli-2011 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af ImpulzE ImpulzE skrev:

Overvejer at købe 6005'eren, som min første receiver til mit første surround setup til "hjemmebigrafen" (Tv med 5.1 surround højtaler).

Er 6005 et fornuftig valg til film?
Hvis du dermed mener, om den dekoder alle de gængse lydformater, og har en fornuftig udgangseffekt og lyd- så er svaret jaSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: karula
Skrevet den: 14-Juli-2011 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af Jasper Jasper skrev:

Har i et stykke tid kigget på receivere og meget på Marantz især.

Deres design er rigtig flot og stilrent synes jeg, dog er de kommende modeller ikke helt så rene.

Er der nogen der kort kan fortælle mig forskellen på de udgående modeller og så de nye ?

Det er 5005 og 6005 modellerne jeg kigger på og så deres nye afløsere 6005 og 6006.

Ps på billedet med Marantz vs Denon ser det ud til at Denons display er klart bedst :-)
De nye Marantz har fået det runde "koøje" i midten som display, som jeg synes ikke
er så pænt, for at sige det mildt, vælger jeg Marantz skal det være en af de 5005 eller 6005


-------------
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1


Skrevet af: Sejrsen
Skrevet den: 18-Juli-2011 kl. 00:56
Er det da virkelig nødvendigt, at fælleskøbet skal refreshes som øverste overskrift hver 3.dag? Til de priser burde de da sælge sig selv.
 
Sejrsen


Skrevet af: CarstenM
Skrevet den: 26-Juli-2011 kl. 11:38

Hejsa,

Er der nogen, der har en holdning til denne del af de tekniske specs:

Speaker Impedance:  6 - 8 Ohms

Sagen er, at jeg som main højttalere kører på mine gamle Dali 40, der er 4 ohm, mens resten af  højttalerne (også Dali) er 8 ohm.

Hvis forstærkeren supporterede 4 ohm, ville de så ikke skrive det i specs?

Carsten Mathiasen



Skrevet af: Thomas Sillesen
Skrevet den: 01-August-2011 kl. 11:10
Hej Carsten,
 
Speaker impedance er vejledende. Det vil være ok at bruge dine Dali 40 :)


-------------
Med venlig hilsen



Thomas Sillesen

Head Honcho Densen og HiFi Freaks


Skrevet af: CarstenM
Skrevet den: 01-August-2011 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af Thomas Sillesen Thomas Sillesen skrev:

Hej Carsten,
 
Speaker impedance er vejledende. Det vil være ok at bruge dine Dali 40 :)

Tak for den info, det var som jeg håbede Smile

Carsten



Skrevet af: krstnsn
Skrevet den: 25-August-2011 kl. 14:49
Der var desværre ikke flere 5005'ere tilbage i sort, så jeg ringede og hørte dem om en sådan, ikke var mulig at opdrive - heldigt! de havde lige fået en retur fra en kunde.. så jeg er nu den nye ejer af en sort marantz sr5005, som har stået mig i blot 4000 kr,- :)


Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 06-September-2011 kl. 19:32


hvor er det ikke de nye modeller som sælges?

-------------
.....


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 06-September-2011 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

hvor er det ikke de nye modeller som sælges?


Fordi spritnye modeller sjældent er på tilbud til så god en pris?

Klaus


-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: Rungo
Skrevet den: 06-September-2011 kl. 21:23
Hej,
1601'eren er omfattet af Fælleskøbet, men den er tilsyneladende udgået fra forhandlerens hjemmeside...
 
Til gengæld er 1602'eren jo kommet i stedet for; der er vel ikke nogen chance for en trykfejl, så det i virkeligheden er 1602'eren der er med i ordningen...? Embarrassed


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-September-2011 kl. 22:19
Hej Alle

Antal bestillinger: 20

  • NR1501:  1 stk.
  • NR1601:  3 stk.  UDSOLGT
  • SR5005:  6 stk.
  • SR6005:  10 stk.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5268 - Mere om bestilling her

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-September-2011 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af Rungo Rungo skrev:

Til gengæld er 1602'eren jo kommet i stedet for; der er vel ikke nogen chance for en trykfejl, så det i virkeligheden er 1602'eren der er med i ordningen...? Embarrassed
 
Desværre ikke.
 
NR1601 er udsolgt.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: henningdalgaard
Skrevet den: 07-September-2011 kl. 14:21
hvordan er 6005 i effektklasse og indmad sammenlignet med en pioneer sc lx71/72/73?


Skrevet af: MrVolbeater
Skrevet den: 27-September-2011 kl. 19:53
Er dette fælleskøb slut eller er det stadig muligt at hoppe på det?


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-September-2011 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af MrVolbeater MrVolbeater skrev:

Er dette fælleskøb slut eller er det stadig muligt at hoppe på det?
Jeg mener stadig at du kan hoppe på vognenSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 07-Oktober-2011 kl. 11:46
Hej Alle

Antal bestillinger: 27

  • NR1501: 5 stk.
  • NR1601: 3 stk. UDSOLGT
  • SR5005: 8 stk.
  • SR6005: 11 stk.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5268 - Mere om bestilling her

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: mackniels
Skrevet den: 03-November-2011 kl. 21:36
Hej Lars!
 
Kan man stadig nå at købe en Marantz NR1501? Linket til "Tryk her for bestilling" giver ingen hit hos hififreaks.dk!?!
 
Venlig hilsen
 
Martin


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-November-2011 kl. 14:39
 
Hej Alle

Antal bestillinger: 32

  • NR1501: 8 stk. UDSOLGT 
  • NR1601: 3 stk. UDSOLGT
  • SR5005: 8 stk.
  • SR6005: 13 stk.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5268 - Mere om bestilling her

/Lars
 


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: phillipo
Skrevet den: 07-November-2011 kl. 10:51
Jeg har lige købt en Marentz NR-1501 i stedet for min defekte onkyo 606.

Når jeg tilslutter min yousee boks (SMT-H3126), kommer der intet billede på min PX-80, men når jeg tilslutter boksen direkte til tv'et virker den, så boksen fejler intet.

Er der nogen der ved, hvad jeg gør forkert og har en løsning eller en idé jeg kan afprøve.

Det hele er tilsluttet med HDMI kabel og har prøvet at skifte kabler og indgange, alle med samme resultatAngry 

Endnu mere mærkeligt er, at når jeg sætter TV på HDMI 2 og 3 kommer der lyd fra recieveren, men stadig intet billede. Det hele er forbundet med HDMI kabler --> TV --> Receiver --> og Yousee boks --> Receiver

Har tjekket nettet og manualen uden heldCry


Skrevet af: Mr. Duck
Skrevet den: 30-December-2011 kl. 01:35
Priser hos forhandleren er nu lavere end ved køb via dette fælleskøb (blot kontrol af 5005 og 6005)!


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 30-December-2011 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af Mr. Duck Mr. Duck skrev:

Priser hos forhandleren er nu lavere end ved køb via dette fælleskøb (blot kontrol af 5005 og 6005)!
 
Det er ikke helt korrekt.
 
Jeg betalte 4495 kr. for en 5005, og det er det den er til salg for nu.
 
http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=94_95&products_id=623 - http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=94_95&products_id=623


Skrevet af: .FTH'
Skrevet den: 30-December-2011 kl. 10:05
De er desværre kun i sølv... :(

-------------
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 30-December-2011 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

De er desværre kun i sølv... :(
 
Ja, de sorte er væk...
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: fhansen
Skrevet den: 03-Marts-2012 kl. 14:54
Mon ikke det er på tide at opdatere siden? 6005 kan fåes Kr. 1000,- billigere idag.Og 5005 kan ikke fåes længere.


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 03-Marts-2012 kl. 19:42
Jo, her er opdateringen
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=5268&zoneid=6 - http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=5268&zoneid=6


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 03-Marts-2012 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jo, her er opdateringen
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=5268&zoneid=6 - http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=5268&zoneid=6
¨

Ja, men der er først blevet skrevet lukket, efter fhansen lavede sit indlæg. Jeg var selv inde og kigge under fælleskøb, da jeg undrede mig over en halvgammel tråd blev hevet frem, og der var fælleskøbet ikke lukket. 


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 03-Marts-2012 kl. 20:37
Det må være en forglemmelse..


Skrevet af: fhansen
Skrevet den: 03-Marts-2012 kl. 22:10
Det var skam så lidt Recordere Ermm


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 03-Marts-2012 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Det var skam så lidt Recordere Ermm
Måske har man glemt fælleskøbet, måske pga. manglende aktivitet. Men tak skal du haveSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: fhansen
Skrevet den: 03-Marts-2012 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Det var skam så lidt Recordere Ermm
Måske har man glemt fælleskøbet, måske pga. manglende aktivitet. Men tak skal du haveSmile


Hæ hæ, kunne ikke lade væreLOL Da redaktionen valgte at lukke for fælleskøbet, efter jeg havde skrevet, men ikke skrev noget om dette, stod min kommentar lidt mærkeligt frem i tråden, som man nok også kan se på den efterfølgende kommentar.



Print side | Luk vindue