recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem løst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem løst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem løst
    Sendt: 29-August-2013 kl. 12:15
Da min gamle monitor desværre er ved at stå af, så søger jeg en ny.
Mærket er rimelig ligemeget. Jeg søger bare en midlertidig erstatning lige nu.
Jeg bor i Hillerød, men kan sagtens hente i KBH og Nordsjælland
Prisen er max 500kr.

Mvh
Anders


Redigeret af Nagash - 03-September-2013 kl. 10:14
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 22:38
Uden for prisklasse, men jeg har en uåbnet Lenovo ThinkVision LT2452P med eIPS stående - den står med fabriksgaranti til 2016 og koster normalt omkring de 2.500kr - giv en melding, hvis den kunne være interessant som en mere permanent monitorløsning - kan sendes uden problemer.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 22:45
Tak for tilbudet, Tipsen. Men hvis det skal være en mere permanent løsning, så skal vi over i noget 27".
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 22:58
Helt i orden - efter lidt monitorjagt er jeg selv landet med en 24" Eizo - den tilsvarende i 27" vil hedde EV2736W (ligger i godt 4.000kr), men der er mange fine skærme i den størrelse og valget afhænger jo lidt af behov. Held og lykke med jagten på en midlertidig 24" :-)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 23:02
Jeg tror faktisk jeg fandt en billig løsning til 15kr. Jeg fandt ud af, at strømforsyning til lige min model har nogle problemer med for små lytter, der popper. Og åbnede lige skærmen for at se, og ganske rigtigt, så er de poppet. Så nu har jeg bestilt to nye, der er lidt større, og så prøver jeg at lodde dem på i morgen. Hvis ikke det hjælper, så har det forsøg alligevel ikke kostet mere end 15kr.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 10:14
Det lykkedes mig at reparere skærmen selv, så jeg søger ikke længere efter en monitor.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu