recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Sony 46W4500 - billedflimmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med Sony 46W4500 - billedflimmer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Sony 46W4500 - billedflimmer
    Sendt: 10-Februar-2010 kl. 07:21
Hej

Mit Sony KDL-46W4500 er begyndt at opføre sig lidt underlig. Dvs at der periodisk kommer vandrette lyse streger ned over hele skærmen - lidt ligesom persienne. Det forekommer på alle programmer, også i onscreen tekst - så det er altså ikke signalet.

Problemet har vist sig 1 gang før, for 4-5 måneder siden, og nu igen i aftes.

TV'et er 14 mdr gammel, og dvs ikke mere garanti - kun reklamationsret. Hvordan er man lige stillet med reklamationsret?

Hvordan skal jeg forholde mig til problemet, når det kommer så sjældent?

Jeg har googlet mig frem, til nogen med tilsvarende problem med samme tv, så måske der er en "kendt" fejl?

Dette videoklip er fundet på tilfældigt, og det er nøjagtig det samme, der sker på min skærm:

Jeg kunne selfølgelig vente, og se hvordan problemet udarter sig, men igen så bliver tv'et måske over 2 år, og så er fejlen måske konstant....

Jeg ville nødigt, at det kommer til at gå, som med mit gamle Samsung TV til 15 kkr, som jeg også måtte smide ud efter 2 år. Den havde også billedeproblemer, som begyndte i det små, hvorefter det bare accelererede :(

Hvad syntes I jeg skal gøre?

Mvh
En bedrøvet Sony ejer
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 08:03
Jeg har haft lignende problemer, men på nogle lenovo thinkpad bærbare og der var det en lcd panel fejl hvor selve panelet blev skiftet. jeg vil fejlmelde dit tv med det samme hvorfor vente?
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af kbking kbking skrev:

Jeg har haft lignende problemer, men på nogle lenovo thinkpad bærbare og der var det en lcd panel fejl hvor selve panelet blev skiftet. jeg vil fejlmelde dit tv med det samme hvorfor vente?

Jeg tænker bare, hvis de nu får den til rep. og fejlen ikke lige vil vise sig. Så får jeg måske endda en regning for at den ikke fejler noget...

Vil prøve at kontakte Sony i dag, og se om de har ligeså elendig kundeservice som Samsung
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 08:53
tag et billede af fejlen og vedlæg tv'et.
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af kbking kbking skrev:

tag et billede af fejlen og vedlæg tv'et.

Nu har jeg lige talt med Sony, og de kan ikke genkende problemet, men forsikrer mig at de vil reparere det indtil det fylder 2 år, hvis det er købt i Danmark.

Så nu må jeg afvente det kommer igen, og tage et billede, som du foreslår.

Tak for input
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu