recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med YouSee Selector
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med YouSee Selector

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-August-2006
Status: Offline
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med YouSee Selector
    Sendt: 20-December-2007 kl. 07:18

Er der andre end mig, der i 8800-området har problemer med at modtage visse digital TV-kanaler fra YouSee (siden i går)?

For mig drejer det sig om BBC Prime, TV2 Charlie, TV3+, DK4 og Kanal 4.

Jeg har en Sagem 60 modtager - har forsøgt at slukke og tænde flere gang (stik ud/ind), og tage kortet ud og sætte det ind igen - stadig samme problem selvom alle andre kanaler virker fint.

/lars
Til top
BunnY Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Marts-2007
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 10:30
kunne meget vel lyde som om at det er dit antenne kabel måske har en defekt eller har været krøllet lidt for meget for det er alle kanaler der ligger i den samme transponder på 506mhz --så måske dit kabel er defekt og det frekvens område er ramt af evt i hak i kobber lederen

Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-August-2006
Status: Offline
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 10:54

Har lige checket status - nu er kanalerne tilbage - problemet nåede ikke at blive vist på deres driftsstatus (eller: jeg nåede ike at se det - måske fordi det var hurtigere at rette fejleen end at beskrive den).

 



Redigeret af bantam - 27-December-2007 kl. 11:01
/lars
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu