recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med DR appen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med DR appen

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2024 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvorfor logger i ind på appen? Den virker jo uden.
Det er da rart at være logget ind når man har flere enheder så enhederne opdatere hvad man ser 


Opdaterer hvad?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2024 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvorfor logger i ind på appen? Den virker jo uden.
Det er da rart at være logget ind når man har flere enheder så enhederne opdatere hvad man ser 


Opdaterer hvad?

Flemming
Hvis det er fordi appen husker hvor langt du er kommet i en udsendelse, som du ikke ser færdig. Så vil jeg hellere have en app der bare virker og virker uden at være logget ind.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2024 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvorfor logger i ind på appen? Den virker jo uden.
Det er da rart at være logget ind når man har flere enheder så enhederne opdatere hvad man ser 


Opdaterer hvad?

Flemming
Hvis det er fordi appen husker hvor langt du er kommet i en udsendelse, som du ikke ser færdig. Så vil jeg hellere have en app der bare virker og virker uden at være logget ind.


Problemet beskrevet i punkt 3 Wink
Morten
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2024 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvorfor logger i ind på appen? Den virker jo uden.
Det er da rart at være logget ind når man har flere enheder så enhederne opdatere hvad man ser 


Opdaterer hvad?

Flemming
Hvis det er fordi appen husker hvor langt du er kommet i en udsendelse, som du ikke ser færdig. Så vil jeg hellere have en app der bare virker og virker uden at være logget ind.
Ja det er det jeg mener.
Ja app skal bare virke ordentligt med at være logget ind men det synes jeg heldigvis også er fikset, i hvert fald for mit vedkommende 
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2024 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvorfor logger i ind på appen? Den virker jo uden.
Det er da rart at være logget ind når man har flere enheder så enhederne opdatere hvad man ser 


Opdaterer hvad?

Flemming
Hvis det er fordi appen husker hvor langt du er kommet i en udsendelse, som du ikke ser færdig. Så vil jeg hellere have en app der bare virker og virker uden at være logget ind.


Problemet beskrevet i punkt 3 Wink


I punkt 3 står du skal logge ud, men det jo ikke nødvendigt, hvis du slet ikke er logget ind.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2024 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Har også Sony TV med samme udfordring - lykkes aldrig rigtig at logge ind - DR siger, at de ikke kender til problemet - samme problem på øvrige Android TV fx Shield, så det er formentlig generelt app problem, og ikke specifikt Sony....

Jeg har Nvidia Shield  - og har ikke oplevet de problemer, der nævnes, det sidste års tid. 

Jeg logger så heller ikke ind, da app'en sagtens kan huske hvor jeg er kommet til i en udsendelse og hvilke afsnit jeg har set, hvis det er en programserie. 

Så prøv at droppe login. Måske det også kunne gøre en forskel, hvis du laver en afinstallering/geninstallering først. 


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2024 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvorfor logger i ind på appen? Den virker jo uden.
Det er da rart at være logget ind når man har flere enheder så enhederne opdatere hvad man ser 


Opdaterer hvad?

Flemming
Hvis det er fordi appen husker hvor langt du er kommet i en udsendelse, som du ikke ser færdig. Så vil jeg hellere have en app der bare virker og virker uden at være logget ind.


Problemet beskrevet i punkt 3 Wink
Ingen grund til overhovedet at være logget ind så.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2024 kl. 07:13
Dette skriver DR: I løbet af 2024 bliver det obligatorisk for alle brugere at logge ind. DR har lanceret et nyt og forbedret login til streamingtjenesten DRTV, der skal gøre DRTV mere personligt relevant for danskerne. I løbet af 2024 bliver det obligatorisk for alle brugere at logge ind.

Håber det løser problemet - Godt nytårSmile


Redigeret af arnely - 05-Januar-2024 kl. 07:14
Morten
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2024 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Dette skriver DR: I løbet af 2024 bliver det obligatorisk for alle brugere at logge ind. DR har lanceret et nyt og forbedret login til streamingtjenesten DRTV, der skal gøre DRTV mere personligt relevant for danskerne. I løbet af 2024 bliver det obligatorisk for alle brugere at logge ind.

Håber det løser problemet - Godt nytårSmile


Ikke forstået. Skulle det løse dit problem, at det i løbet af 2024 bliver obigatorisk at logge ind?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2024 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Dette skriver DR: I løbet af 2024 bliver det obligatorisk for alle brugere at logge ind. DR har lanceret et nyt og forbedret login til streamingtjenesten DRTV, der skal gøre DRTV mere personligt relevant for danskerne. I løbet af 2024 bliver det obligatorisk for alle brugere at logge ind.

Håber det løser problemet - Godt nytårSmile


Ikke forstået. Skulle det løse dit problem, at det i løbet af 2024 bliver obigatorisk at logge ind?

Flemming
Ja for så er vi alle i samme båd LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
archfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2022
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2024 kl. 08:04
Jeg skrev med DR den anden dag og de er bekendt med problemet med at DR app'en logger folk ud i tide og utide.  Det eneste de anbefalede var, at lukke app'en helt og så prøve igen.  De ville ikke give nogen tidshorisont for hvornår problemet bliver rettet, men det er sgu mystisk, tror det har været der i årevis.

Redigeret af archfrog - 07-Januar-2024 kl. 08:06
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2024 kl. 22:37
Det er typisk de danske TV-stationer! De har virkelig amatør IT folk ansat. Dead
TV News, på Apple TV lider stadig af 6-sekunders bug'en, som har været der i årevis.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu