recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med DVD+R på HK DVD 25
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med DVD+R på HK DVD 25

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chicco Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2006
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med DVD+R på HK DVD 25
    Sendt: 15-November-2006 kl. 09:53

Hejsa alle!

Dette er så min første post her på sitet :)

Jeg står med et ret så træls problem. Jeg har en DVD 25 fra harmon Kardon, som jeg er utrolig tilfreds med, faktisk min bedste afspiller nogensinde..

Nu er jeg dog stødt på et problem som går mig meget på:

Jeg har brændt en Platinum DVD+R med MP3 som jeg vil bruge i den. Den er brændt med Nero. Men afspilleren skriver bare: Disk Error! Går jeg derimod ind til min nabo som har en afspiller fra Brugsen, så virker skiven..

Dette er jo til utrolig stor skuffelse for mig, som troede DVD 25 ville snuppe alt.. Jeg har desuden prøvet med en TDK DVD+RW skive, med samme resultat.

Jeg håber derfor at der er nogle kloge folk herinde, som måske har haft samme oplevelse eller nogen som har en løsning på problemet..

Ser frem til at høre fra jer.

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2006 kl. 11:29

Jeg går ud fra, at du har checket at DVD+R(W) medier er understøttet af afspilleren.

Men selv hvis de er understøttet, er der ingen garantier for at alle +R medier, brændt i alle PC DVD drev, med alt brænder software (som Nero) og alle brændingsmetoder, vil virke. Du er nødt til at prøve dig frem. Måske er der bedre chancer med -R medier.

At det virker på naboens kinadåse afspiller, men ikke din high-end er ikke usædvanligt. High-end afspillere er generelt mindre tolerante over for "fejl" i form af afvigelser fra diverse standarder.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2006 kl. 12:26

Har HK´s DVD30,og den afspiller absolut heller ikke alt.Der er åbenbart ingen decideret facitliste,- desværre.

Mit problem er dog det sædvanlige med,at nogle medier hakker og fryser.Har prøvet et utal af varianter.Måske en FW opdatering ku hjælpe ? 

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu