recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med kanalindstilling på LG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med kanalindstilling på LG

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmusandersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med kanalindstilling på LG
    Sendt: 24-April-2011 kl. 17:30
Hej

Jeg har problemer med at indstille min mormors tv's Kanaler. Modellen er LG LD320N.
Jeg har først kørt en auto-indstilling, hvor der er blevet installeret nogle digitale kanaler og en masse kanaler under listen "tv". Dem vil jeg så gerne sætte i orden, sådan at jeg har dr1 på nummer 1, tv2 på nummer 2 osv. Det har jeg så gjort - men kan kun gøre det under den liste, der hedder "tv". Problemet er bare, at hvis jeg f.eks. trykker på nummer 3 på fjernbetjeningen, så kommer dr2 frem, som er gemt under nummer 3 på de digitale kanaler og ikke tv3, som jeg har lagt ind som nummer 3 på tv-listen. Jeg har fundet ud af, at hvis man trykker på nummer 3 igen på fjernbetjeningen så kommer tv3 frem, men da min mormor er en ældre dame, har hun lidt svært ved at forstå princippet i det. Jeg vil bare gerne have det sådan, at man enten kan flytte de digitale kanaler, så de ligger de samme steder, som der hvor jeg har lagt kanalerne under listen "tv", eller at jeg bare kan slå de digitale kanaler fra, og udelukkende bruge kanalerne fra "tv"-listen, da min mormor har det fint med bare at de dem.

Jeg håber meget, at der er nogen der kan hjælpe, da det er synd for den gamle dame at hun bliver så forvirret over sit tv.

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 17:20
Jeg er ud fra din fremstilling usikker på hvad det er for lister der drejer sig om. Normalt kan man have en kanalliste med oversigt over de kanaler der er fundet ved en kanalsøgning og en eller flere andre lister som sædvanligvis kaldes favoritter. Er der ikke på fjernbetjeningen en knap der vedrører Favoritter?
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
poisen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poisen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 23:49
LG er ikke lige verdens nemmeste at flyyte kanler på. hvis du stadig er intra i hvordan , forklarer jeg gerne. da jeg kan se at denne tråd er gammel

Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 08:31
Efter en søgning fandt jeg ud af, at manualen - hvor alle opsætnings spørgsmål forklares - ligger på tv'et, som et punkt i menuen. Tjek evt. dette og se om der ikke, sku' være en forklaring på dit spørgsmål.
Manualen kan også downloades på LG's danske hjemmeside
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu