recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Pioneer - HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Pioneer - HJÆLP

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Pioneer - HJÆLP
    Sendt: 26-Januar-2018 kl. 16:19
Jeg har hentet en LX801 i dag
Efter kalibrering med mikrofonen bliver jeg bedt om at tage mikrofonstikket ud af receiveren
Det gør jeg... men der sker ikke noget
Beskeden om at fjerne mikrofonstikket forsvinder ikke
Kan ikke gå til hovedmenuen, kan ikke nulstille receiveren for det virker ikke (tryk på power og enter samtidigt)
Nu har jeg taget strømkablet fra og håber på det bedste
Hvad kan det være?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 19:26
Det ser ikke ud til at det hjalp at fjerne strømkablet
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 21:50
Der er vel kommet for meget ONKYO i de nye Pioneer receivere.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 22:41
Den må tro at stikket stadig sidder der.... har du prøvet at "massere" mikrofon-indgangen med stikket... hvis den ikke har været brugt længe kan det være der er noget der hænger fast...
Ning
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Den må tro at stikket stadig sidder der.... har du prøvet at "massere" mikrofon-indgangen med stikket... hvis den ikke har været brugt længe kan det være der er noget der hænger fast...

Skulle lige til at foreslå præcis det samme! Kan være en dårlig forbindelse i stikket.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 23:05
Øh? Receivere er helt ny.
Det er nærmere en software bug.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2018 kl. 23:20
Jeg tror, at hjernen (mikroprocessor?) er død

Redigeret af jake51 - 26-Januar-2018 kl. 23:21
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 00:23
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Øh? Receivere er helt ny.
Det er nærmere en software bug.

Okay, havde læst det som en LX81 og den er jo gammel  Embarrassed
Ning
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 00:24
Pioneer er blevet et mærke, man virkelig skal prøve at undgå, ikke mindst fordi problemer stort set aldrig kan løses.
Jeg håber ikke, at jake51 får de samme oplevelser med mærket, som jeg har haft, men vil alligevel foreslå at få ombyttet forstærkeren til et andet mærke, hvis der er mulighed for det.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 08:14
Jeg har haft flere Pioneers - men det her er første gang, der har været problemer
Der står intet i manualen om nulstilling (reset)?
På min LX77 skulle jeg trykke på Power og Enter på fronten, så det har jeg gjort
Ved ikke, hvad jeg ellers kan gøre
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 09:00
Det lugter af en tur til forhandleren.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2018 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har haft flere Pioneers - men det her er første gang, der har været problemer


Tilbage til mit oprindelige svar. Hvad har ændret sig hos Pioneer? De er blevet ejet af ONKYO, og har fået ONKYO indmad og software, pånær udgangstrinnet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu