recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 vs Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS3 vs Apple TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bobby68 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-September-2010
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bobby68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af socsci socsci skrev:


Er løsningen at købe en wifi-forstærker og sætte den op nær mit Apple tv? Jeg har ikke mulighed for at sætte LAN-kabel i Apple TV, da modem står inde i soveværelset, som er det eneste sted der er "internetstik".

Jeg har gode erfaringer et sæt Powerline Adapters. Så går internetforbindelsen gennem lysnettet. Det virker fint her, både til Apple TV og til en Waoo tvboks.

Den ene sættes til din router i soveværelset, og den anden til Apple TV.

F.eks. sådan en her:
http://www.zyxel.com/dk/da/products_services/pla4201.shtml?t=p

Et sæt med to stk. fåes til under kr. 300,-


Redigeret af bobby68 - 20-Januar-2013 kl. 15:33
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 19:58
Hvilken router benytter du? Hvilken wifi standard benytter du: IEEE 802.11 a/ b/ g eller n?

Jeg selv køre på 802.11n på 5Ghz. Spiller til ug. 3 stk. ATV3 opkoblet med 65mbp/s. IPads og iPhones med 150 mbp/s. Mac'erne køre med hele 450mbp/s dog køre den ene iPhone kun 54mbp/s da det er en 4S. Jeg streamer i HD fra iTunes hvor en film typisk fylder 6-8GB, nogen dog lidt mere.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
mortena1980 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Marts-2008
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortena1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 09:46
Jeg har en PS3 fra 2007, som larmer og bruger meget strøm, og det er meget irriterende, når man ser en film. 

Til gengæld kan den PS3 afspille MKV-filer via PS3 media server, hvilke den nyeste u-jailbreakede Apple TV ikke kan. Ved ikke, om der er kommet på en løsning på det endnu. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu