recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PV1D eller Beolab 2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PV1D eller Beolab 2?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Supertommi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2012
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PV1D eller Beolab 2?
    Sendt: 24-Juli-2012 kl. 15:37
Jeg leder efter en subwoofer, og de 2 jeg primært har kigget på er B&W PV1D og Beolab 2. Jeg er klar over der er en væsentlig prisforskel, men jeg kan få en ret god deal på Beolab 2.
Jeg har haft Beolab 2 på demo hos mig selv her de sidste 3 uger, og jeg synes den spiller rigtig godt. Jeg har desværre ikke haft muligheden for at høre PV1D, så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre lidt fra folk der muligvis har hørt dem begge inden jeg kører en længere tur for at høre den.

Er der andre subwoofere jeg bør tage et kig på? Det skal lige siges, at designet betyder rigtig meget for mig.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 13:18
Du kunne eventuelt kigge på Monitor Audio Apex subwoofer. Den er godtnok traditionelt opbygget som terning. Dog forholdsvis kompakt med en 12 tommer bas. Og pianolak fåes i hvid eller sort.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2012 kl. 13:21
Eller design er en smagssag så eventuelt Paradigm seismic 110
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu