recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - qnap twonky server på ny nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

qnap twonky server på ny nas

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: qnap twonky server på ny nas
    Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 22:30
vi har en qnap ts131 hvor twonky server ikke lader sig instalere, nu ser jeg så at twonky er stoppet på de nye fw versioner 4.3.3

det indbyggede dlna program virker ikke sammen med samsung h8500n den siger alle billed filerne er ugyldig format 


jeg ved fra den gamle qnap der virker twonky stadig da den er under ver 4.x.x og den har også samme problmem med det indbyggede program ikke virker kun twonky.

det virker som om qnap er ved og skralde nas serverne for programmer da app udvalger er faldet en del 


Findes der et alternativ til et dlna program der kan instaleres på ts131 så der kan ses billeder på tv igen ?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu