recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Radio nova væk fra tuneinn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Radio nova væk fra tuneinn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Radio nova væk fra tuneinn
    Sendt: 22-Februar-2018 kl. 07:32
Radio Nova er kan ikke længere afspilles fra tuneinn radio. Fruen er tosset. Hun hører ikke andet. Eller er det mig der gør noget forkert.
Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dataho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2018 kl. 09:02
Jeg havde samme problem i går aftes - men det ser ud til at være løst nu. Nu kan jeg hører både Nova, The Voice og Radio100 via TuneIn.
1405745

Antenneforeningen Aarhus
Til top
stelliesto Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2016
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stelliesto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2018 kl. 12:56
Jeg havde problemer med at afspille SkalaFM via TuneIn (På sonos) i morges.  Det har jeg ikke oplevet før.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu