Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
|
Emne: Reklamation og evt. tilbagebetaling Sendt: 16-Februar-2008 kl. 15:49 |
Hvor mange gange mener I en reklamation bør gælde trods forudbetaling?
Jeg har et bokssæt hvor første DVD har samme fejl, både på den første og den nye, som jeg har modtaget efter reklamation.
Jeg mener det må være en produktionsfejl, spørgsmålet er bare om det kan bevises?
CDONs regler siger at man skal betale for giro på trods af, at de sender en nye vare med ny giro kort under reklamation, som så bliver annulleret efter modtagelse af defekt.
Det er nyt for mig at modtage en vare efter reklamation med samme fejl.
Til interesse for nogle kan jeg tilføje, at det er en del af skiven hvor billedet stopper og fastfryses, hakker og springer nogle scener over.
Det viser sig på alle DVD afspillere.
Jeg har lige kontaktet CDON igen, men vil lige høre jeres mening.
Redigeret af T-teknik - 16-Februar-2008 kl. 15:51
|
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
|
Sendt: 16-Februar-2008 kl. 18:39 |
Slet ingen bud på denne triste handel
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
|
Sendt: 16-Februar-2008 kl. 18:47 |
T-teknik skrev:
Hvor mange gange mener I en reklamation bør gælde trods forudbetaling?
Jeg har et bokssæt hvor første DVD har samme fejl, både på den første og den nye, som jeg har modtaget efter reklamation. Jeg mener det må være en produktionsfejl, spørgsmålet er bare om det kan bevises?
CDONs regler siger at man skal betale for giro på trods af, at de sender en nye vare med ny giro kort under reklamation, som så bliver annulleret efter modtagelse af defekt.
Det er nyt for mig at modtage en vare efter reklamation med samme fejl.
Til interesse for nogle kan jeg tilføje, at det er en del af skiven hvor billedet stopper og fastfryses, hakker og springer nogle scener over. Det viser sig på alle DVD afspillere.
Jeg har lige kontaktet CDON igen, men vil lige høre jeres mening. |
jeg købte en tv serie hos dvd.dk fra sverige, hvor der på disc 2 eller 3 var en fejl på, fik så tilsendt en ny. de skulle så lige have den første retur, derefter sendte de en ny. og samme fejl. kontakt til dem. de gik så ind og prøvede på tre fra deres lager. så jeg måtte så bare have mine penge retur.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
|
Sendt: 16-Februar-2008 kl. 18:59 |
flemming larsen - det kan være det bliver samme fremgangsmåde for mit vedkommende?
Overvejede en kort stund i eftermiddags at sende begge 2 tilbage i returkuverten.
Men nej så kan det nok ende at blive glemt.
Mens jeg afventer svar, så kan det undre, som også du har været udsat for, at der er fejl på en hel produktionsserie.
Mon produktionapparatet er ved at være lige hurtig, siden sådan en fejl opstår?
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
|
Sendt: 16-Februar-2008 kl. 19:07 |
T-teknik skrev:
flemming larsen - det kan være det bliver samme fremgangsmåde for mit vedkommende?
Overvejede en kort stund i eftermiddags at sende begge 2 tilbage i returkuverten. Men nej så kan det nok ende at blive glemt. Mens jeg afventer svar, så kan det undre, som også du har været udsat for, at der er fejl på en hel produktionsserie.
Mon produktionapparatet er ved at være lige hurtig, siden sådan en fejl opstår? |
engang imellem opstår disse fejl desværre. men held og lykke med at få en som virker.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
|
Sendt: 16-Februar-2008 kl. 19:10 |
flemming larsen skrev:
T-teknik skrev:
flemming larsen - det kan være det bliver samme fremgangsmåde for mit vedkommende? Overvejede en kort stund i eftermiddags at sende begge 2 tilbage i returkuverten. Men nej så kan det nok ende at blive glemt. Mens jeg afventer svar, så kan det undre, som også du har været udsat for, at der er fejl på en hel produktionsserie. Mon produktionapparatet er ved at være lige hurtig, siden sådan en fejl opstår? |
engang imellem opstår disse fejl desværre. men held og lykke med at få en som virker. |
Tak - jeg håber.
Om ikke andet så penge tilbage.
Pokkers til bøvl med at sende noget tilbage i kuverter.
|
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
|
Sendt: 19-Februar-2008 kl. 08:30 |
På trods af en velmenende kontakt forholder CDON sig påfaldende tavs.
Det er problematisk at de ikke har et telefonnummer.
Jeg tror de bedste butikker er dem med e-mærke
og evt. danskejet, hvis en klage skal have en afgørelse.
At så nogle butikker i forhold til varens pris undlader at gøre noget, kan være fordi de ved hvilken pris som forbrugeren skal betale for en klagesag.
|
|