recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

remote

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: remote
    Sendt: 03-April-2024 kl. 11:37
Hej, jeg  har en ældre Marantz SA7003 CD-afspiller som ikke længere kan læse SACD-skiver. Jeg har desværre forlagt remoten , så hvis nogen ligger inde med sådan en , kunne jeg være interesseret,
eller du har måske en viden om der er en indstilling på remoten så der står SACD , når sådanne afspilles. 
Hilsen Bo
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2024 kl. 12:45
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2024 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Du kan købe en ny remote for 80kr
Plus forsendelse + moms af det hele, så ca 135-140 DKK Wink
Mvh. JørgenT
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2024 kl. 15:13
Men, en fjernbetjening gør næppe at SACD laseren kommer i live.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2024 kl. 16:26
Nej , det er også min tanke , laseren er nok blevet træt og læser kun almindelig CD , det er nok blevet
tid til at tænke på noget nyt.    Hilsen Bo
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2024 kl. 14:54
Hvis du bor eller kommer i København, kan du tage den ud forbi https://hifiservice.dk/ - de er officielle reparatører af Marantz og kan skaffe dele hjem.

Jeg havde min SACD/Blu Ray-afspiller UD7007 forbi dem og selvom de ikke kunne hjælpe, hjalp de med fejlservice gratis.
Til top
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2024 kl. 16:27
Hej , tak for svaret ,er fra Odense har bestilt en fra E-bay , men er nu ikke sikker på at det hjælper med SACD afspilningen , men der er et eller andet Dead som måske kan gøres med fjernbetjeningen.

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2024 kl. 16:04
Du kunne også tage ind til audiocompagniet i Odense og se om de kan hjælpe dig
Til top
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2024 kl. 16:26
Hej, tak for tippet , det kunne godt være, bor ikke så langt fra butikken.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu