recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forum forside</b> Forum forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Øretelefoner uden vindsus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Øretelefoner uden vindsus?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Øretelefoner uden vindsus?
    Sendt: 25-September-2017 kl. 12:13
Jeg har brug for nogle in-ear øretelefoner som kan holde vindsus ude. Når jeg cykler med dem jeg har, så suser det så jeg hverken kan høre musikken eller noget andet.

Hvad har i af erfaringer?
Til top
Annonce

Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 13:37
Tjaa..mine Klipsch x10 er så små og sidder så dybt i ørerne, at der næsten ikke er noget vindstøj. Så små in-ears beregnet til "deep insert" er en idé Geek. Men næste gang vil jeg gerne have nogen, hvor kablet kan føres op over øret. Det er lidt akavet med X10.

(Det er dem i midten):

Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 13:43
Ja, de ser meget små ud. Enig i at det med ledningen skal tages med i overvejelserne. Det er MEGET irriterende når ledningen hiver i øreproppen, men det kan som regel reddes med en klips. Jeg har ikke prøvet dem der går over øret, men det er da bestemt en mulighed.

Redigeret af Mefisto - 25-September-2017 kl. 13:44
Til top
 Besvar Besvar
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu