recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rosa billede "støj" på samsung plasma tv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rosa billede "støj" på samsung plasma tv.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 18:16

Reklamationsret

Reparationer er omfattet af forældelsesloven, der i princippet giver dig mulighed for at klage i op til tre år. Du skal imidlertid altid reklamere inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen, ellers risikerer du at miste dit krav på grund af passivitet.

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 19:03
Ja det er bare om at holde dem til ilden..
Til top
NintendoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 19:07
Det har jeg sq også tænkt mig ;) 

Er nemlig bang for det ikke er sidst gang jeg bliver nød til at send det til reparation med lige netop dette problem.
Samsung 55" UE55HU7505XXE

logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX

Sony Playstation 3 500 gb

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 01:41
Øv en træls Historie :(
Godt at høre du endnu får det fixet, så må vi håbe at panelet kan køres til og kalibreres igen, uden denne gang at bruge for meget spild tid :)
Til top
NintendoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 12:50
Ja det er sq noget skidt med det tv men mon ikke de får løst problemet denne gang det håber jeg da.



Samsung 55" UE55HU7505XXE

logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX

Sony Playstation 3 500 gb

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 14:57
Hvis du får udskiftet en del af et produkt, så vil den nye del være omfattet af nye 24 måneders reklamationsret. Du kan ikke slippe udenom en reklamation ved blot at henvise til det samplede produkts alder. Der er ikke noget der hedder "3 måneder reklamationsret" på udskiftede dele.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 15:28
Jeg har samme TV og havde samme problem.

Det problem skyldes ikke panelet men strømforsyningen. På denne sidder der en "regulator" hvor man kan fremprovokere dette problem eller fixe det.

Tekniker kunne justere på min eksisterende strømforsyning og fixe problemet. Han skiftede den dog alligevel.

Jeg er sikker på at mit vil få samme fejl igen og hvis det sker inden for de 24 måneder må de komme og fixe det, ellers må jeg selv åbne det og justere fejlen væk.
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
NintendoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 15:50
Samsung mener åbenbart kun der er 3 måneder reklamationsret på udskiftede dele først da elgiganten gik ind i sagen kom de dog på andre tanker.

jeg tror nu heller ikke at fejlen går væk ved at skift panelet på tvet men kommer fejlen igen så kan de behold skidtet for så har de haft alle muligheder for at afhjælpe problemet syntes jeg det kan jo ikke passe at tvet skal til servis vær år det kan jeg jo ikke live med...


Samsung 55" UE55HU7505XXE

logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX

Sony Playstation 3 500 gb

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 16:47
Oplever desværre nøjagtig samme fænomen . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Jfrederiksen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Januar-2011
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jfrederiksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 17:37
Det gør jeg også
Til top
Allan!!! Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Januar-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan!!! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 17:52
Jeg har desværre samme problem på mit 63" af samme type og Samsung nægter at tage sig af det, da det er mere end 2 år gammelt. Kan du beskrive hvorledes og hvor der kan reguleres på strømforsyningen, så leger jeg gerne elektriker i et par timer :-)
Til top
Allan!!! Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Januar-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan!!! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af bleze bleze skrev:

Jeg har samme TV og havde samme problem.

Det problem skyldes ikke panelet men strømforsyningen. På denne sidder der en "regulator" hvor man kan fremprovokere dette problem eller fixe det.

Tekniker kunne justere på min eksisterende strømforsyning og fixe problemet. Han skiftede den dog alligevel.

Jeg er sikker på at mit vil få samme fejl igen og hvis det sker inden for de 24 måneder må de komme og fixe det, ellers må jeg selv åbne det og justere fejlen væk.

Hvor og hvordan justeres dette - kan du beskrive det?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu