recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Router, hvilken har i ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Router, hvilken har i ??

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 15:53
Jeg har en E4200. Den spiller bare max til mit behov. Det eneste jeg ville ønske var, at der fandtes en DD-WRT firmware der ikke var i beta til den. Jeg kunne nemlig godt bruge VPN fuktionaliteten i DD-WRT
 
Thomas
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 16:02
Bruger en D-link 655.

Kører rigtig fint og meget stabil. Har brugt den i flere år på yousee bredbånd og nu på waoo fiber.

Nem at sætte op, og rimlig pris.   Har dog et ønske om at skifte den til en 855 pga dual band.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 14:04
Jeg bruger:
 
Fortigate 100, (ældre sød lille sag). Min primære firewall, fordi den store larmer en del.
 
Samt
 
 
Fortigate 800 (nyere og med indbygget hdd).
 
Bemærk, de er begge primære hardware firewalls med router muligheder.


Redigeret af Kandersen - 05-Januar-2012 kl. 23:47
Til top
pnn Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 17:37
Hej jeg ejer også den nævnte asus og er nogenlunde tilfreds, aldrig nogen disconnects og lignende på lan / wireless synes også dens web interface er nem og have med at gøre.
Når det så er sagt har jeg problemmer med min upload speed, jeg har
/40 fiber fobindelse jeg kan simplet hen ikke komme over 25 mbit igennem min router men udenom min router får jeg de 40 mbit. Jeg har også lidt problemmer til tider at komme i forbindelse med min qnap nas selv om alle porte skulle være forwardet det sidste skal jeg ikke udeluk at det kun er et router problem
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 17:44
Har du hentet den nyeste firmware ??
Prøv evt. at genstarte routeren, min erfaring er at de bliver sløve med tiden, jeg har sat en timer til min så den slukker hver nat et kvarter.

Min forbindelse er 90/90 og min målte hastighed er som regel over 100 begge veje.

Forward af porte har jeg ingen erfaring med på Asus'en.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu