|
S: 80" Stewart Model A Tab Tension lærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jumleguf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2017 kl. 11:35 |
S: 80" Stewart Model A Electriscreen Tab Tension lærred, med FireHawk dug. Beslag t loftmontering. Befinder sig i København. Sælges pga. flytning, da jeg har for højt til loftet i min nye lejlighed til at kunne montere det ordentligt i loftet, men til gengæld ingen kone til at brokke sig over et fastrammelærred .... ;-)
Lærredet fungerer perfekt og jeg har været sindssygt glad for det. Firehawk dugen med gain på 1.3 er endvidere noget af det eneste, der virkelig fungerer og giver ordentligt kontrast/lysstyrke, når man ikke har 100% optimal mørklægning og/eller diffust lys i rummet pga. f.eks. hvide vægge. Priside: 3500,- http://www.aarskov.com/PICS/IMG_3658.jpg http://www.aarskov.com/PICS/stewart2.jpg Redigeret af jumleguf - 06-April-2017 kl. 10:22 |
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er drop down?
|
|
![]() |
|
jumleguf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 14 |
Ja, lad os nu se ... Nu hænger det ikke oppe p.t., men ud fra de tegninger på nettet, jeg har kunnet finde, samt hvad jeg husker, så er det således:
81" billedområde (dvs. 179,3 cm bredt og 100,9 højt) Forneden er der så 15 ekstra cm sort afmaskning, incl. bundlisten. Foroven mener jeg at huske at der er max. omkring 30-35 cm afmaskning før lærredet ikke kan komme længere ned. Dvs. det korteste dropdown med hele billedområdet synligt er ca. 116-117 cm (100,9 + 15 cm) og det længst mulige er ca. 145-150 cm (100,9 + 15 + 30-35) Giver det mening? :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Hvad kostede sådan et lærred her fra nyt og hvor gammelt er det ? Kan det stadig købes af nyt.
Prøver bare st få en hurtig fornemmelse af kvaliteten. Mangler nemlig lige netop 75-80" Er dette et rigtig filmlærred og ikke til undervisning ? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
16:9 ikke !! ???
|
|
![]() |
|
Hey, undskyld forsinkelsen :-)
Jojo, 16:9. Og det er nok 10-12 år gammelt, men altså helt afsindigt godt kram. Nypris har ligget omkring 20-25.000 i sin tid .... Jeg har haft det i 8 år, gav vist 5000 i sin tid og det har virkelig tjent mig vel :-) |
|
![]() |
|
Nu har jeg lige købt et på dba såe.. men ved heller ikke om du kunne have sendt
|
|
![]() |
|
Jamen fint nok :-)
Det er i DEN grad et filmlærred og optimeret til at give forbedret kontrast og lysstyrke under mindre gunstige forhold. Og forsendelse ville jeg nok helst have været fri for, ja ;-)
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
Hvis du ikke kan finde aftagere, så vil jeg gerne tilbyde dig at afhente det for 1000kr.
|
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |