recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 14-Marts-2016 kl. 09:12
Hej,

Jeg sælger mine Dali Ikon 6 gulvhøjttalere da jeg er blevet ramt af opgraderingsfeberen LOL

De fremstår utroligt velholdt og er aldrig blevet voldtaget til fester e.lign. 

De er ret neutrale i lyden og utroligt velopløst i mellemtone og diskant. 

De er købt fra ny i Hifi-Klubben omkring år 2008 (kvittering haves).

Kan høres hos mig på Naim forstærker - alternativt kan vi prøve at spænde din forstærker for, hvis du vil høre på din egen forstærker. 

De har høj følsomhed og er derfor nogle af de letteste højttalere at drive - men som med alle andre højttalere spiller de bedst hvis de får noget saft Wink

Der er lige nu monteret det der selvklæbende skum under dem, som afkobler dem fra gulvet, da jeg har trægulv og dermed ikke ønsker at hele gulvet skal spille med i bassen. 
Jeg er ret sikker på at jeg stadig har spikes til dem liggende, hvilke selvfølgelig også medfølger. 

Farve: Sort Ask

Nypris: 8.000,- 

Jeg er ikke 100-meter mester i at vurdere hvor meget de indbringer brugt, men forestiller mig noget i omegnen af halvdelen af nyprisen +/-. 
Men byd endelig. Skambud frabedes og vil blive ignoreret.

Jeg kan sagtens levere på Sjælland hvis vi på forhånd aftaler at handlen er lukket inden jeg starter bilen (selvfølgelig kan vi godt teste hos køber at de fungerer - men jeg starter ikke bilen for at køber skal stå og overveje om lyden er noget for ham Wink).

Placering: Vallensbæk

Redigeret af PeterBakke - 27-Marts-2016 kl. 14:43
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 14:08
bump Smile
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 08:45
Op :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2016 kl. 14:17
Bump Wink
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2016 kl. 14:43
Solgt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu