|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2016 kl. 09:12 |
Hej,
Jeg sælger mine Dali Ikon 6 gulvhøjttalere da jeg er blevet ramt af opgraderingsfeberen ![]() De fremstår utroligt velholdt og er aldrig blevet voldtaget til fester e.lign. De er ret neutrale i lyden og utroligt velopløst i mellemtone og diskant. De er købt fra ny i Hifi-Klubben omkring år 2008 (kvittering haves). Kan høres hos mig på Naim forstærker - alternativt kan vi prøve at spænde din forstærker for, hvis du vil høre på din egen forstærker. De har høj følsomhed og er derfor nogle af de letteste højttalere at drive - men som med alle andre højttalere spiller de bedst hvis de får noget saft ![]() Der er lige nu monteret det der selvklæbende skum under dem, som afkobler dem fra gulvet, da jeg har trægulv og dermed ikke ønsker at hele gulvet skal spille med i bassen. Jeg er ret sikker på at jeg stadig har spikes til dem liggende, hvilke selvfølgelig også medfølger. Farve: Sort Ask Nypris: 8.000,- Jeg er ikke 100-meter mester i at vurdere hvor meget de indbringer brugt, men forestiller mig noget i omegnen af halvdelen af nyprisen +/-. Men byd endelig. Skambud frabedes og vil blive ignoreret. Jeg kan sagtens levere på Sjælland hvis vi på forhånd aftaler at handlen er lukket inden jeg starter bilen (selvfølgelig kan vi godt teste hos køber at de fungerer - men jeg starter ikke bilen for at køber skal stå og overveje om lyden er noget for ham ![]() Placering: Vallensbæk Redigeret af PeterBakke - 27-Marts-2016 kl. 14:43 |
|
![]() |
|
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
![]() |
|
![]() |
|
Op :)
|
|
![]() |
|
Bump
![]() |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |