|
S: Diverse HIFI, PC & tilbehør |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 13:55 |
Familieforøgelse kræver oprydning. Alt skal afhentes i Nyborg, på Østfyn, eller kan leveres i nærområdet.
InFocus X9 projektor, med kasse, manual osv. Inklusive loftsophæng. HBO 300,- Focal Sib 5.1 fra fælleskøbet herinde. Brugt meget få gange, subwoofer kun testet. Formentlig har jeg stadig kasse og manualer til det hele. HBO 500,- Logitech G25 Rat/pedaler/gearskifte. HBO 400,- Yamaha surroundforstærker m/ 2x HDMI. Kan finde modellen frem hvis der er interesse. HBO 150,- Speedlink Carbon GT Rat/pedal PC/PS3 HBO 75,- Radeon HD XFX 5850 1GB grafikkort HBO 100,- Logitech Harmony 300 Multifjernbetjening HBO 75,- Redigeret af quadrago - 09-December-2016 kl. 17:26 |
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej quadrago
Jeg byder 500 kr i Focal sib sættet afhentet. |
|
![]() |
|
P.Johansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2013 Sted: Give Status: Offline Point: 37 |
Rat og pedal byder jeg gerne de 400 for
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
Begge dele er noteret, med den note at surround-sættet muligvis er afsat, afventer lige svar på den.
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Beklager, havde ikke set det var afhentning. Så var min post irrelevant.
Redigeret af Silentbob - 03-November-2016 kl. 07:47 |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
De mindre ting kan godt afsendes, hvis der haves lidt tålmodighed med afsendelsesdagen.
|
|
![]() |
|
jpihl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2011 Sted: DK, Aalborg Status: Offline Point: 89 |
Hvis projekteren kan sendes vil jeg gerne byde 300 plus porto.
|
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
400 kr afhentet i weekenden for projektoren og grafikkortet
Redigeret af Waver - 03-November-2016 kl. 22:58 |
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Det var G25 sættet. Jeg tænker ikke den går ind under mindre ting ![]() |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
matx2008 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
Hvor mange timer er der på pæren i x9 og er der en fungerende remote med?
|
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
Har du solgt din Focal sib?
|
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
Den her tråd gik vist helt i stå
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |