recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Elac FS 247 Blank Sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Elac FS 247 Blank Sort

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
emilbaygregersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér emilbaygregersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Elac FS 247 Blank Sort
    Sendt: 10-Juni-2013 kl. 19:11
Jeg står desværre i denne forfærdelige situation, at jeg skal sælge mine Elac FS 247.
Højttalerne er udstyret med den prisvindene diskant Jet III, som også bliver brugt i deres dyrere modeller.
De er ca. 2 år gamle, så der er mange års garanti tilbage.
De står i samme stand som ved køb, dvs. uden ridser eller lignende. 
Der medfølger: Floorstandings, handsker og fiberklude til vedligeholdelse, samt Elac's geniale diskantdæmpning.
Jeg sælger kun højttalerne til den helt rigtige pris, dog er jeg til at handle med, så kom endelig med nogle bud.
Du er mere end velkommen til at kontakte mig på mobil eller email, hvis du ønsker flere billeder, mere information, eller måske et lyt.
Hvis du ønsker et par højttalere, som ifølge de fleste audiofiler slår samtlige konkurrenter mht. kvalitet for prisen, så er Elac FS 247 et par højttalere for dig.
Du kan læse mere om højttalerne her:
http://www.keithstead.com/and_more/reviews/elac_fs247_speakers.html

http://www.sas-audio.dk/documents/00349.pdf
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 19:40
Det ville være rart at vide, hvor i landet detver, nyprisen, om hvovidt du har kvittering.
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 19:41
Undskyld slåfejl. Æg!
Til top
emilbaygregersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér emilbaygregersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 19:52
Hej Lars.
Højttalerne befinder sig i storkøbenhavn, nyprisen er 16.000, og ja kvitteringen haves (et eller andet sted) :-)
Til top
camel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-August-2013
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér camel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 12:12
hvor i Storkøbenhavn befinder de sig, du skriver man kan ringe, men ingen telefon nummer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu