recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: iPhone 4S Black 32GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: iPhone 4S Black 32GB

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: iPhone 4S Black 32GB
    Sendt: 21-November-2013 kl. 17:18

Sælges:

iPhone 4S Black 32GB, perfekt stand, helt uden ridser.

- Købt hos Apple d. 9-11-11 (ikke SIM-låst).

- Faktura haves.

- Leveres i original embalage.

- Alt tilbehør er originalt og ubrugt (øretelefoner, oplader og kabel).

- Der medfølger original sort Apple Bumper i uåbnet embalaget.

- Opdateret med iOS 7.0.4.

- Indhold og indstillinger er slettet således at iPhonen er klar til ibrugtagning.

- Fjernet fra ”Find iPhone” og fra min Apple Suport Profile. 


Jeg har brugt min iPhone i en læder flip-case - derfor den utrolig fine stand.


Kan afhentes i Nivå.

HBO kr. 3400,-

HBO kr. 2600 (justeret efter DBA d. 23-11-13)

Til salg på DBA for kr. 2600 (27-11-13)


Jens









Redigeret af jec - 27-November-2013 kl. 12:54
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 10:45



Redigeret af Benjamin7 - 27-November-2013 kl. 17:03
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 10:59
Byder 1800 kr pp
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

...Jeg blvier simpelhen nød tilat skrive det her, fin telefon du har dig der, men din pris tag og få den justeret, ellers er det bare spild af tid for alle partner.... i mine øjn virker det bare somom du bevist forsøger og tag røven på en eller anden, eller simpelhen ikke undersøgt market først før salg..
...


1 - Jeg har sat prisen efter hvad jeg for nylig har set på DBA for samme model.

2 -  Har checket efter i dag. Der er nye som er lidt dyrere, og der er billigere som har brugsspor, er uden kvittering eller andre ting der kan trække prisen ned.

2 - I forhold til DBA-priser ligger jeg mellem dem med brugsspor og de helt nye modeller, men det kan da godt være at HBO er sat lidt for højt.

3 - Havde nok ikke sat den til salg på Recordere.dk hvis jeg var en der ville tage røven på folk Smile


Jens


Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 11:52
Du må have kigget på iPhone 5. 
Du må huske på at din er 2 år gammel og dermed uden nogen form for garanti eller reklamationsret.
Dem som er nye har jo fornyet reklamation.
Mit bud står fast.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 00:55
Pris justeret efter DBA annoncer dd.

Afhentet i Nivå
HBO kr. 2600 

Jens
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 08:53
Jeg fik selv 1500 for min, men den blev også solgt samme aften og trængte til nyt batteri, desuden kun en 16 gb... En veninde solgt hendes, pæn stand, 16 gb for 2500!!!

Jeg fatter virkelig ikke folk vil give så mange penge for en brugt Tlf, men jeg synes du skal prøve og holde din pris på 2500 eller derover, der skal nok være nogen der bider på, eller bare kræver lidt afslag..

Utroligt, i min verden er sådan en Tlf ikke mere end 1000kr værd haha... Men sådan er det heldigvis ikke med Apple produkter ;)

Held og lykke med salget ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 12:53
Nu til salg på DBA for kr. 2600
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu